Crrrrrrrrrr
Blbej budík. Vipnu ho, promnu si oči a posadím se. Chvíli trvá než si zvyknu na světlo. Obuju si moje bačkory a jdu do mé koupelny. Tak si udělám svou ranní hygienu. Pak jsi si jdu vybrat co na sebe. Nakonec mám tohle: normální bílé tričko, zastrčený v kraťasech s vysokým pasem a přes to čeveno-bílo-černou košili a na nohou bílé tenisky. Řetízek po babičce a náramek od Clear.
Clear je moje nevlastní starší sestra. Táta jí má s jeho bývalou přítelkyní. Je jí 19 a žije v New Yorku. Studuje tam zdrávku, jak jinak. Dlouho jsme se nevídali, protože její matka byla na tátu naštvaná a dělala vše proto aby se s tátou a s námi Clear nevídala.
Potom jsem se šla nasnídat. V kuchyni si taťka četl noviny a mamka míchala vajíčka. "Dobré rá-no!,, Zívnu a přibelhám se ke stolu. Mamka mi podala talíř s vajíčky a zeleninou. "Tak jak jsi se vyspinkala?,, Dodá. "Už jsem se vyspala líp ale jde t-o.,, Znovu si zívnu.
O hodinu a půl později
"Bailey! Už musíme jet!,, Volá na mě taťka z kuchyně.rychle seběhnou schody, obuju se a rozloučím se s mamkou. Taťka mi odnese kufr do auta, já si naskočil, připnutí se a vyjedeme. Jedeme asi jen dvacet minut, pak už vidíme náš autobus. Už u něj stojí Sadie a Gaten, pak ještě organizátoři a další herci jako třeba Natalia Dyer, David Harbour atd.. vystoupím z auta a jdu se obejmout se Sadie. Taťka zatím odnese můj kufr do autobusu. "Tak je to tady!,, Vyjeknu na Sadie. "Prosím tě v klidu!,, Směje se Gaten. Najednou mi někdo Zákreje oči. "Kdo jsem?,, Ozve se hlas. "Finne!,, Bleskurychle se otočím a obejmu ho. Po chvíli dorazí i Noah s Millie a pak i Caleb. A všichni "dětský" herci jsou tady. Všichni jsme si zabrali místa v autobuse. Já seděla vedle Caleba, Sadie s Gatenem před náma, Millie s Finnem vedle nás a Noah za námi. Vybojovala jsem si místo u okna, abych mohla fotit cestu. Když všichni nastoupili, autobus se rozjel. Naše první zastávka je: New York!
"Hej,, plácnul mě do stehna Caleb. Vyndala jsem si sluchátko. "Teť by jsi měla poslouchat,, A ukázal hlavou na hlavního organizátora. "Takže vás všechny vítám! Jmenuji se Adam a jsem hlavní organizátor StrangeTour. Doufám že všichni budeme společně spolupracovat aby lidi kteří si zakoupili lístky byli nadšeni. Tak a teť k organizaci. Dnešek je ještě oddychový, okolo oběda by jsme měli dorazit do hotelu. Rozdělení pokojů je prosté, dospělí mají pokoje pro sebe a děvčata Millie Bobby Brown, Sadie Sink a... Bailey Mulder mají tříluškový pokoj spolu a chlapci jsou: Gaten s Calebem a Finn s Noahem ve dvoulůžkových.,,
Pak už se řešili věci mimo mě, jako třeba jak to bude na meetingu atd..
V půlce cesty jsme zastavili na benzínce. Někdo potřeboval na záchod a někdo si šel koupit něco k jídlu. Já jsem šla na záchod. Když jsem se vymotala z autobusu, zamířila jsem k záchodu. Na záchodech byla taky Sadie a bavila se tam s Natalie. Řešili tam líčení a tomu já absolutně nerozumím. Vyčůrala jsem se a umyla si ruce. Holky už tam nebyli. Když jsem vyšla, čekal tam Finn opřenej o zábradlí. "No ahoj,, pozdravím ho "co tu děláš?,, Udělám krok k němu a utíram si mokrý ruce do kalhot. "Čekám na tebe.,, Lapne mi po ruce a přítáhne si mě k sobě. "Finne!,, Odtáhnu se "to nejde!,,
"Proč ne? není sem vidět.,,
Znovu si mě přitáhne.
"Co když je někdo na záchodě?,,
Hodím na něj vystrašenej pohled.
"Všichni už jsou v buse.,,
Nahne se ke mě a políbí mě. Vím že bych ho měla odstrčit ale moje tělo říká něco jiného. Jestli bude takouvej celou dobu, tak to nevím, jestli to přežiju. Nejhorší je, že já ho nezvládnu odstrčit. Prostě nezvládnu.
Když mě pustí, věnuje mi krásný úsměv a oba se vydáme do autobusu. Když jsem si pak znovu pustila do sluchátek písničky, nepřemýšlela jsem nad ničím jiným než nad Finnem. Není to správné. Nemůžu se jen tak nechat, jsem snad nějaká děvka či co? Měla bych si dát nějakou podmínku nebo já nevím. Třeba že, dokud se s Millie nerozejdou nic nebude. To zní teda strašně ale ví víte jak to myslím.
ČTEŠ
Stranger Things Cast! CZ
Fiksi Penggemarpříběh o hercích ze Stranger Things. Celé je to jenom FanFikce která se zrodila v mojí hlavě. Radši by jste měli vědět, že to celé se zrodilo v hlavě Teen holky, ktera má své crushe a nikdy jí moc nebavila čeština. Takže bych se chtěla omluvit za...