Takže, je středa 15.7 a já jsem celou noc nespala. Pořád jsem přemýšlela nad tím co se včera stalo. Já jsem se líbala s Finnem! Ještě před rokem bych byla štěstím bez sebe ale teť... Nejraději bych se šla zahrabat. Jestli to Millie zjistí je po nás. A navíc zítra jedeme na StrangeTour. Co to je? No... To objíždí herci ze Stranger Things města po celém světě kde mají meeting a lidé co si koupí lístek si mohou s herci i pokecat atd. Města kde se zastavíme: New York, Washington, Londýn, Paříž, Praha, Berlín a Madrid. A já tam jedu jako "doprovod". Finn zařídil abych mohla jet taky a protože jsou prázdniny tak to nikomu nevadí.
Dneska se mám sejít s Noahem kvůli projektu do školy. Máme si nacvičit nějakou scénku kterou si vylosujeme. My jsme si vylosovali scénku z Romea a Julie. Tu hlavní takže to bude ještě zajímavý. Když Noah přišel, šly jsme na zahradu, a sedli si do altánku po mojí babičce, ve kterém se učila na svá představení.Má babička Agnes Danielle Mulder(vymyšlená), byla jedna z nejznámějších divadelních hereček téhdelší doby. Hrála i když byla těžce nemocná a to se jí vymstilo. Před rokem umřela, bylo jí 78 let. Už odmalička nás vedla k herectví ale taťka chtěl abychom byli spíš doktoři jako on. Stíhala mě vodit do hereckých a pěveckých kroužků po celém městě a mé mladší bratry taktéž. Byla to ta nejsilnější žena co jsem kdy poznala. Díky ní jsem se dostala na hereckou školu bez jakýchkoliv zkoušek. Přimluvila se u ředitele, že jsem měla opravdu špatné období a neměla jsem sílu na ty zkoušky jít. Pravda byla ale taková, že jsem byla z těch zkoušek tak vystresovaná že jsem na ně přišla až dvě hodiny po konci. Mě bylo divný že by začínali až ve dvanáct, když ostatní je měli od devíti. Tak se babička přimluvila a vzali mě. Už první den jsem poznala, že mi někteří učitelé podle chování nadržují. Ale nebít té školy nepotkala bych ty skvělé lidi jako třeba Noaha, Gatena, Millie.
"Tak co? Už jsi něco vymyslela?,, Zeptá se mě Noah a přitom si hraje s propiskou. "Proč to nechceš udělat podle té předlohy? Vždyť je to snad ten nejlepší příběh o zakázané lásce co existuje!,, Podívám se na něj a pak do papírů s textem.
,,Je to už moc ohraný! Někdo by měl udělat modernější verzi." To věru učiním. – Okaž mi tvář: – šlechetný Paris, příbuzný Merkuciův. – Co pravil sluha můj, když na cestě má duše zkormoucená jeho slov si nevšímala? " Začal přednášet kousek textu. "Vždyť tohle bych si nezapamatoval ani, kdybych se to učil 100 let. Natož za měsíc!,,
"Musíš improvizovat! Nikdo by se tohle nezvládl naučit.,,
"Dobře, takže: "ó Julie. Jak jsi mohla? Nechat mě tady s těma kreténama!,, Kleknul si na jedno koleno a rukama dělal grimasy. Začala jsem se smát a odstrčila jsem ho. "Tak, když né takhle, tak já improvizovat neumím!,, Nafouknul se jako balón a zkřížil ruce. Štípnula jsem ho do tváře. "Máme na to jen měsíc a pokud se to nechceš učit na StrangeTour tak se to uč teť!,, Slabě ho okřiknu a on se znuděně podívá do papírů. Když jsme pak asi půl hodiny rozebíralo text, pak jsme začali zkoušet. Dost jsme se nasmáli, hlavně protože ani jednomu si nešlo text zapamatovat. Takže z nás padaly věty, které byli opravdu zvláštní. "Nestačí to? Můj mozek už toho víc nepobere.,, Zafňukal Noah a udělal psí oči. Kývla jsem hlavou a papír hodila na stůl. Pak jsme šli do mého pokoje.
Tam jsme pak řešili StrangeTour. "Kolik myslíš že tam bude lidí?,, Zeptala jsem se. "Tolik, kolik se prodávalo lístků! Už jsi si vybrala na koho Meeting půjdeš?,,
Zavrtěla jsem hlavou. "Tak to by jsi měla přidat ale stejně, nechápu proč tam chceš tak moc jet.,, Najednou jsem se zasekla. On mě tam nechce? "Ne že bych tě tam nechtěl ale já bych si to s tebou klidně vyměnil!,, Dloubnul do mě ramenem a usmál se.
"Proč tam tak moc nechceš? Vždyť to tam bude super!,, Podívala jsem se na něj nechápavím pohledem. "Jestli to bude jako na natáčení, tak to super nebude. Celou dobu se tam bude Finn s Mill pusinkovat a zbytek světa jim bude jedno.,,
"Proč si to myslíš?,,
"Chováš se, jako by jsi je nikdy neviděla spolu. Finn Millie úplně zblbnul, strašně se změnila, ani bych se nedivil kdyby jí do toho vztahu nutil.,, Věděla jsem že je Noah žárlivka, ale že až taková? Že k Millie něco cítil jsem taky věděla ale že to k ní cítí doteť. Noah by měl nejradši všechny lidi co má rád, jenom pro sebe. Zakázal by jim se stýkat se zbytkem světa, jen aby byl jejich jediný kamarád. "A co když ten kdo si ten vztach nutí, je právě Mill?,, Snažím se zeptat nenápadně, aby nic nepoznal. "Mill? Znám jí už dost dlouho a taková není. Je to ta nejlepší holka co znám!,, Usmál se koutkem a podíval se do země. Udělala jsem na něj ukřivděný výraz. "Lepší jak já?,, Zeptala jsem se se zvedlím nosem, jako nějaká pyšná princezna. Bylo vidět že teť fakt neví co říct. Podle všeho se snažil výmyslet něco, aby z toho vybruslil ale pak z něj jen vypadlo "obě jste super! Ale ona o trošičku víc!,, Začal se smát, když uviděl můj nafouknutý obličej. Pak mě začal lochtat a já dostala záchvat smíchu. Jsem mega lochtivá a on to bohužel ví. "St.. Stačí!,, Vykoktala jsem ale on jako by to neslyšel. Přestal až když jsem se začínala skoro dusit. "Ty jsi blbej!,, Dala jsem mu pěstí do ramene a on se usmál.Když jsem Noaha poprvé viděla v první řadě Stranger Things, byl to můj snad největší Crush co jsem do té doby měla. I přes ty strašný vlasy. Ani nevíte jak jsem žárlila na Finna a Sadie že s ním v tom hrajou. Dokonce jsem málem hrála Max místo Sadie ale její zrzavý vlasy vyhráli nad mými tmavími vlnitými. Chvíli jsem s ní pak i nemluvila ale jelikož to byla moje v tu dobu jediná KAMARÁDKA tak jsem se k ní rychlé zase vrátila.
Když pak odešel Noah domů, byla jsem doma sama. Rodiče byli v práci, bráchové na táboře a teta Lucy na dovolené ve Španělsku. Zopakovala jsem si R&J (Romea a Julie) a pak šla na počítač. Když jsem pak projela všechny sociální sítě, někdo zazvonil. Seběhla jsem schody a otevřela hlavní dveře. "Čau Bailey!,,
Za dveřmi k mému vyděšení stala Millie. "Ahoj.. c..co tu děláš?,, Zakoktala jsem. Bála jsem se že se Finn prokecl a že mě přišla zabít. "Zejtra je StrangeTour!,, Vyjekla a zvedla ruce do vzduchu. Strašně se mi ulevilo. "To zaprvé ale musím si s tebou promluvit o Finnovi..,, tak prej zase nic. Pozvala jsem jí dovnítř. Sedli jsme si v kuchyni ke kuchyňskému ostrůvku a já jsem nám nalila skleničky Coca-Coly. Millie si usrkla coly a spustila. "Máme s Finnem měnší krizi a já se bojím že mě Finn nechá kvůli jiný holce.,, Najednou mi naskočila husí kůže. "A kvůli který? Si myslíš..,, zeptala jsem se, samozřejmě nenápadně. Millie se ke mně naklonila "ony jsou vlastně dvě. Buď to je Sadie a nebo.... Ty!,, V tu chvíli jsem ztuhla. "Sadie nebo já?,, Odkašlala jsem si "jak jsi na to prosimtě přišla?,, Snažila jsem se nevipadat vystrašeně. "Jen se nedělej, že nevidíš jak na vás kouká! Na Sadie i na tebe. Kouká na vás jako na poklad.,,
"Tak to tě můžu ujistit že nekouká. Spíš jsi jen paranoidní.,, Usměju se. Pak jsme s Millie šli na nákupy. Koupila jsem si strašně pohodlnou oversiced mikynu a k ní normální modrý jeany. Millie si zase koupila, strašně úplné prouškované tričko a riflové kraťasy. Pak jsme si začlo do Starbucksu. Chvíli jsme poseděli a pak šli domů.
Doma už byla moje mamka, akorát žehlila oblečení. "Bailey?,,
"Ano,,
"Máš už sbaleno?,,
"Vlastně jo, už mi chybí jen ty kraťasy co jsi prala.,,
"Bailey, pojď si sednout...,,
Mamka zvážnila. Položila žehličku a sedli jsme si na gauč. "Bailey, už jsi velká holka,, povzdechla "jen chci vědět že už jsi rozumná a že..., Když...,, Začala se zasekávat. "Mámí,, protočila jsem oči. "Vím že třeba ty a Finn nebo Noah jste kamarádi už nějakou dobu a třeba by jste chtěli už něco víc..,,
"Stop! Mami! Tak za prvé: Finn chodí s Millie a za druhé: s Noahem jsme opravdu jen kamarádi, nic víc!,, Zastavila jsem v monologu mamku ale ta mě nebrala vážně. "Jasně... Jen chci, aby jsi věděla že... Jsi ještě malá na to... A i kdyby na to došlo, prosím tě dávejte si pozor.,, Usmála se na mě a obejmula mě.Tenhle mamky monolog neposlouchám poprvé, říká už ho od mé sedmé třídy když mě nachytala jak se držíme s Finnem za ruce. Ale to nic nebilo, jen taková dětská láska. A od té doby ho poslouchám vždycky když jedu někam na delší dobu. Říkala mi ho ikdyž jsem jela na víkend k Sadie nebo jsem jela na školu v přírodě. A už od patnácti se mě ptá: "Bailey, pořád panna?,, Dříve to myslela asi vážně ale teť už je to spíš ze srandy. Jako Gynekoložka asi musí znát stav své jediné dcery.
Pak jsem šla do pokoje, dozabalila jsem si poslední věci a šla do sprchy a pak unavená spát.
ČTEŠ
Stranger Things Cast! CZ
Fanfictionpříběh o hercích ze Stranger Things. Celé je to jenom FanFikce která se zrodila v mojí hlavě. Radši by jste měli vědět, že to celé se zrodilo v hlavě Teen holky, ktera má své crushe a nikdy jí moc nebavila čeština. Takže bych se chtěla omluvit za...