8.

393 30 3
                                    

Sedím v parku na lavičce a snažím se si nějak srovnat myšlenky. Udělala jsem dobře nebo špatně? Však ona ho do toho vztahu nutila, ne? Možná jsem ho zachránila. Dívala jsem se na záhon květin kolem kterého létali dva motýlci. Vypadalo to, jako kdyby spolu tančili. Jako kdyby neměli žádné problémy. Stoupla jsem si a došla k záhonů, ohnula jsem se a utrhla jednu květinu. Byla voňavá a krásná. Možná to zní na hlavu, ale připomínala mi Finna. Zato pak jsem utrhla jednu uvadlou a ta mi právě připomínala spíš mě. Květiny jsem zahodila a zamířila jsem na pokoj. Nejdříve jsem nakoukla na recepci, jestli tam není ještě Finn. Čistej vzduch. Rychlou chůzí jsem prošla až k výtahu.

V pokoji to vypadalo jako po výbuchu. Všude po zemi rozházené věci a v tom všem bordelu uprostřed bílí papírek. Vidím tě! A být tebou, držím se. Říkál tajemný v dopise. Hned co jsem to dočetla, rozhlédla jsem se po pokoji. Najednou mě polil studený pot. Strach byl větší a větší. Znovu jsem ucítila bolest v popálené ruce. To mě snad někdo sleduje? Udělala jsem někomu něco?

Po tom co jsem se vzpamatovala, do pokoje přišla Sadie. Zaskočil jí ten bordel okolo mě a já, sedící na posteli s ubrečenýma očima a dopisem v ruce. Okamžitě se začala ptát co se děje. Podala jsem jí papír, který si hned prohlédla. "Kdo to?,, Podívala se na mě. Jen mě to víc rozbrečelo. Řekla jsem jí znovu dopodrobna o té tmavé místnosti a o tom jak jsem tu našla toto. Chvíli jsem měla chuť spustit i o Finnovi a Millie, ale rychle jsem to zastavila. Určitě bych si s někým o tom měla promluvit, ale teď ne. Sadie svolala do pokoje celou bandu. Finn, Noah, Gaten, Caleb a Millie. Nejdříve to chtěla probrat jen s nimi než to řekne organizátorům.

"Kterej debil?,, Noah bouchnul do stolu. "Neměla jsi s nikým v blízké době konflikt?,, snažil se si nějak urovnat dojmy Gaten.,, Já nevím! Vážně nevím. ''
,, a co někdo ze školy? Nemohl to být někdo?"
,, od školy jsem desítky kilometrů, pochybuji že by se za mnou takhle někdo vydal."
,, Tak už je jen jedna možnost" řekl Gaten,, buď je to někdo z organizátorů nebo....někdo z nás! " všichni jsme sena sebe podívali. Ve vzduch byla nejistota. Chvíli snad i převažovala množství kyslíku. Zamotala se mi hlava.,, Bailey?? Co se děje?" chytila mě Sadie za ruku.,, Beiley, mám takovou obavu, že by jsi měla jet domu."

To ne! Nechci domů! Ikdyž....možná bý to bylo bezpečnější. Co když se mě tu někdo pokouší zabít?

Tak co myslíte? Pojede Bailey domů?

Stranger Things Cast! CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat