eyy kalau lah aku ada bf , aku boleh mengada ngada ngn dia . ceh .. tngh ckp pasal bf ni , ramai lak pasangan kt taman ni . saja je nk buat aku jelous ke apa . baik aku balik rumah drpda tengok org yg tengh bersawitt ni .
aku menekan password rumah aku . ha kau ada tekan tekan password mcm ni kt pintu kau ? tkdeee kan 😝. rumah aku cnggih hmph . masuk je rumah , nmpk badak bergolek .
" hera , aku depress lah TT . derama ni buat aku .. aku benci derama ... huwarghhhh . kau ada coklat tk ? "
" hek eleh benci konon . kerja kau ni mmg makan nngis tido makan nngis tido jeke ? tkde kerja lain . gilah beli . depn je kedai tuh "
" malas . ha tkpe call junhyung aka bf iter suh beli "
heh tengok ah tu , perli aku . aku tau aku tkde bf , sekali aku ada bf . semua nk rembat bf aku . ha padan .
2.00 a.m.
" tum ! "
aih , ada org masuk dlm rumah ke ni ??? jngn lah . baru nk layan cerita ' gonjiam ' . ahhh tido jelah . aku menutup laptop lalu tidor .
" arh tklehhhhhh . kena tengok jugak "
huwaaaa dhlah gelap gelitaaaa . tolong jngn muncull . dpur , check . tnds , check .
" mmphhhh "
mak oiiii bunyi apa tu . Bunyi nya dri ruang tamu , eeeee mahluk apa tu . dengn beraninya aku membuka lampu .
" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! "
aku berlari naik atas . aku tk sgka apa yg aku tengok tdii .. ok readers jngn kecam , aku tengok yoora tgh kiss dengn bf dia . mmglah kiss jeee , tpii aku tk prnh tengok depn maattaa .. Arghhhhh mata kuu .
9.00 a.m.
" aaaa .. " aku menguap smbil prgi dpur . aku melihat sorg namja tengh cooking . ceh cooking . tengh aku tercrgat situ dia pusing .
" morning " kata namja tu
" eh ehh sapa kau ? "
" oh nama saya kim taehyung , bf yoora "
ohhh .. jap ! bukn ke manusia semalam ? omaigoddddd .. mesti dia trnmpk semlm aku . mana ketaknya , aku jerit smpai gegar rumah . huwarghh malunyaaaaa . baik bla sebelum dia tnya aku . baru je nk langkah ,
" awak , nk pergi mana ? sarapan dh siap . "
" errr .. saya nk pnggil kawan saya . "
" tkyah . call je . "
" tpi saya tk bawak ph "
" saya bawak . tengok ni IPHONE X PLUS PLUS . awak ddk makan "
eh kau menunjuk , kau ingt aku tkde ke . ish dia ni menghalang lah pulak . ergh trpksa ddk . aku makan telur dadar dia buat ni , nsib baik sedp .
lepas dia call yoora & eunha , dia ddk depn aku smbil tengok aku makan . eh dh kenapa . aku sembur macam gajah kang .
" sedap ke ? "
" bolehlah " well aku tk suka sngt telur , lagi lagi telur kuning yekkk.
" hera , awak nmpk ke apa kitaorg buat semlm ? " HUWARGH DIA TNYA SOALAN NII tpi mcm mana dia tahu nama aku ? aku rasa aku tk kata pun . ok baru perasan kt baju pj aku ni ada nama aku " kang hera " .