5 | cafe

12 2 0
                                    

eh aku buta ke ? tpi kalau buta aku nmpk wrna hitam , ni wrna putih . pa benda ni ? aku pegg smthing dekt perut aku . imean tepi perut aku .

" eomma "

ha ? eomma ? eh aku kt mana ni ? ni bukan bilik aku ni . ni bukan jungwoo ke ?

" jungwoo-shii , ppali ireona "

" ha ? arasso eomma "

jgn lah pnggil aku eomma adik oi . aku tknk jadi isteri bapak kau wei ..

" eonni dekt mana ni ? "

" kat rumah jungwoo lah "

" ha ???? ni ni bilik appa jungwoo kr ? "

" haah "

WEIHHHH . AKU DAH KAHWIN DEGN DIA KE ? TKNK WEI TKNK . MACAM FF " MIMPI " TU KE ?

" appa mana ? " aku tanya dengn tenang tknk gelabah

" tak tahu "

aku trun ke bawah smbil mendukung jungwoo , mcm dukung anak sendiri . ceh ..

" makan ni " jungkook meletakkan nasi goreng atas meja .

" aku tk reti masak sangat , jadi lah nasi goreng . drpda kau kebulur jadi singa  "

aku duduk tk ckp apa apa , thu perli . jungkook suapkan jungwoo .

" tknk tnya apa apa ke ? kau tk pelik knp tiba tiba kau ada kat sini ? "

" erm mcm mana saya boleh ada kat rumah boss ? "

" manalah aku tahu "

eee bangangnya . tdi suh kita tnya . bila tnya kata tk tahu . nasib baik boss .. kalau tak mmg aku cincg dah mamat ni .

*flashback*

" boss baliklah dulu , saya nak kemas sikit dapur ni "

jungkook bla tnpa puji hera . ingtkan nk dpt pujian tpi tak . hera mop dpur . degn tiba tiba dia jtuh . bukn sebb gelincir . tpi tk tahu sebb apa . dan author pun tk tahu lah si jungkook ni ada deria apa yg dia boleh tahu yg hera ni jatuh .

tkkn lah jungkook nk biar je si dugong ni terdampar kat dia punya dapur , jadinya dia bawak balik . nak bawak balik rumah hera tk thu alamat . tak gi klinik ke ? jungkook kta dia malas nk bawk , leceh .

rumah jungkook

jungkook meletakkan hera di atas katil dia , dia tklarat nak letak si hera ni dekt bilik tetamu sbb bilik jungkook je paling dekt degn tngga . so dia letak hera kt situ . kalau ikutkan nk letak je dekt bawah .

" Jungwoo nak tidur dekt sini "

" tk payah lah .. tidur degn appa "

" tknakkkkk ! nk tidur degn eonni " junwoo memeluk hera degn kuat . tpi jungkook menarik jungwoo lalu mengangkatnya .

" LEPASKANN JUNGWOOOOO .. JUNGWOO TKNK TIDUR DENGN APPA ! NAK TIDUR DENGAN EONNI "

jungkook melepaskan jungwoo dengn meletaknya di bawah . jungkook memandang anaknya dengn heran . kalau degn perempuan lain jungwoo ni tknk lalu dekt even mak sedara dia .

" ok boleh , tpi appa nak tnya kenapa jungwoo nak tidur dekt eonni tu ? "

jungwoo blah cmtu . ok sejak bila dia tk layan appa dia ? tpi jungkook menarik tgn jungwoo .

[ OG ] cafe Where stories live. Discover now