03

1.6K 143 7
                                    

12.01.2019

  Neredeyse iki ay olmuştu ve aramızdaki şakalaşmalar küçüklü büyüklü devam ediyordu. Bana yakın davranmanın tamamen beni alt etmek için olduğunu da anlamıştım.

Sıramı bahçeye taşıdığında iki derse girememiştim. İntikam için senin sırana tutkal sürmüştüm. Pantolonun yırtıldığında superman boxerını görmemeyi dilerdim. Her aklıma geldiğinde beni öyle güldürüyorsun ki sevgilim.

O günden sonra şakalarının dozu büyümüştü. Ama sende daha farklı bir şeyler vardı, sanki son hamlen için zaman bekliyor gibi emin adımda ilerliyordun.

Yemekhaneden yemeğini alıp bana sırıtışını gördüğümde yine bir haltlar yediğini anlamak zor değildi. Her ihtimale karşı kendi yemeğimi yememen gerektiğini biliyordum. Arkadaşımın yemeğini kendiminki gibi yerken senin de öyle sanmanı sağlamıştım. Gidip yanına oturduğumda gülümsemen büyüdü.

Ne zaman dudakların yukarı kıvrılsa saatlerce bakmak istiyordum. Gülüşün sihirliydi ve büyücüsü sendin jungkook. Kurbanını tesirin altına almayı çok iyi biliyordun. Ama kim taehyungun da seni etkisine almak istediğini bilmiyordun.

  Gülüşüne karşılık verip chopsticklerimi düşürdüm. Yenisini getireceğini söylediğinde tabaklarımızı değiştirdim.

  Senin pilavını yerken iştahlı görünmeye çalışıyordum. Küçük kıkırtıların kulaklarıma dolduğunda planının başarılı olduğunu düşünüyordun. Hâlâ yemeğime naptığını düşünüyordum ki birden karnını tutup lavobaya koşmanla anlamıştım.

Yemeğime müsil katmıştın ve üzgünüm sevgilim başarı olamamıştın.

O günü tuvalette geçirdiğini hatırladıkça bana ne kadar saydırdığını hayal edebiliyorum. Planının doğru işlemeyişi sinir bozucu olmalı...

 

better • taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin