JIHA POV
Aku sekarang tgh lepak dgn RoWoon sunbae dkt Cafe Amor..Patutlah pernah nampak die dkt sini,rupa-rupanya die anak pemilik Cafe nie..Si anak pakcik Kim nie..Bagi sape sape yg tak tahu nama sebenar die ialah KIM SEOK WOO..Comel nama nie...Aigoo,kiyowo~~
Kalau nk tahu,lepas aku balik dari LA..Aku pernah terserempak dgn Ro Woon Sunbae dkt airport Incheon...meh kita flashback..^•^FLASHBACK..
Lepas para penumpang KOR178 mendarat..Jiha mengambil bagasinya dan berlalu ke Cafe yg berada di Lapangan Terbang Incheon dan..
*Buk*JIHA:Kau buta ke ape?! Tak nampak aku nk lalu?!
??????:Mianhae..Jeongmal mianhae,sy nk cepat sbb papa sy dh tunggu sy diluar Incheon Airport nie..Sy pergi dulu..BTW sy ROWOON..Blh panggil Oppa..😉😉
JIHA:Okay,sy Jiha..Err,minta diri dulu..
ROWOON:Nae!! Harap kita dpt JUMPA LAGI!!!Pertemuan mereka sgt singkat tapi Tuhan temukan mereka kembali sebagai Sunbae dan Hoobae..
END FLASHBACK..
tulah flashback nya..
ROWOON:Jiha??
JIHA:Nae..Wae,sunbae-ah??
ROWOON:Dah petang nie..Nk balik tak??
JIHA:Nak tapi sy rase nk pergi jalan-jalan dkt Sg.Han sekejap..Nak ikut??
ROWOON:Nk!!Mcm budak budak betul..Umur dh 19 tapi perangai mcm 4 tahun..
ro_woonnie
♥️likes by chani._,daniel_kang,justin_huang and 5980 others
ro_woonnie Date with lovely junior!! @jiha_kangview all the comments
jmnparks Apebenda nie?! Kau berdua rapat tak ckp kat aku!!
j.jungkook Jiha!! @jiha_kang Mama suruh balik rumah mama..Sekarang Jugak!! Ppaliwaa~~~!!Lepas aku tgk comment Jungkook Sunbae,aku pun minta diri utk balik..Aku berlari balik dan sampai rumah mama..Nasib baik dkt je dgn Sungai Han..
JIHA:Mama!! *jerit sambil tarik nafas*
Jungkook oppa!! Mana mama?!
JUNGKOOK:Mama.........................Pergi hospital,mama ckp Ha kene duduk dgn oppa..
JIHA:Kenape tak ckp je mcm tu?! *marah*
Menyusahkan lah oppa nie!! Dahlah,Ha nk balik!!!
JUNGKOOK:Jiha!! Mama suruh duduk dgn oppa lah!!! YAHHH!!!Aku buat tak layan je..
taehyung_kim
♥️likes by jmnparks,jiha_kang,yoongi_swag and 6196 other
taehyung_kim tgk jodoh @jennie_kimview all the comments
jmnparks Ha!! Kantoi kau suka jennie!!
jinisourmum Aku tak sangka anak aku besar dah..😭😭Aku gelak tgk comment Jin sunbae..Then ade org dm aku dkt ig
lee_haera
activeHai!!
Boleh tak sy nak berkawan dgn awk???Hai!!
Tentulah boleh!!
Adakah awk sepupu daehwi??Macam mana awk tahu?!
Waa!! Hebat lah awk!!Hahaha!!
🤣🤣
Sy stalk ig awk tadiOooo😑😑
Hahaha!! Chillah..
Okaylah sy kene pergi dh nie,bye!!
seenTBC
YOU ARE READING
MY BROTHER BESTFRIEND IS MY CRUSH-PARK JIHOON FF
FanfictionMengisahkan seorang bdk perempuan yg tercrush dkt kawan baik abgnya..Tapi syg die berubah lepas tinggal di LA selama 2 tahun..Die berubah jugak bersebab,kalau nk tahu ape sbbnya..Sila tekan read ye,readers.. ❤️❤️ cerita time noob , inshallah bakal d...