JIHA POV
Lepas kelas math,Ms.Jihyo memberi kebenaran utk rehat..aku pun keluar dari kelas utk ke kafeteria..Then ade org panggil aku..Aku berpaling dan org yitu ialah Jiwoon..Aku tersenyum dgn gelagat Jiwoon yg mencuit hati..JIWOON:Unnie!! Kaja mogo!!
JIHA:Justin mane??
JIWOON:Budak tu jgk kau cari..Yelah,die kene tolong Mr.SeoJoon..So die lambat join kite..
JIHA:Oohh..Kami berdua pun berjalan ke kafeteria..Dan kemudian ada org langgar Jiwoon...Dua ii bdk tu jatuh mcm nangka busuk..
JIWOON + ????? ???:AUCHHH!! SAKITNYE!!!
Aku terkejut sbb org yg langgar Jiwoon tu SEONGWOO!! Aku just tgk dari jauh..Aku taknak ahli wanna one kecuali Jihoon dgn Woojin tahu yg aku dh balik..
JIWOON:Eo?! Mianhae,s-saya tak s-sengaja!!
SEONGWOO:Nan kwenchana... *bagi senyuman manis gile* Awk dh boleh pergi...Bye,ma love!!
JIWOON:Err..Bye!!Aku tgk muka JiWoon dah blushing teruk sbb SeongWoo oppa panggil die "ma love"
JIHA:Gembira nampak cakap dgn crush??
JIWOON:Gile tak happy?! OMG!! Handsome nk mateylah Seong Woo oppa tu!!Aku gelengkan kepala aku tanda meluat dan pasrah..sampai je dkt kafeteria,aku dgn Jiwoon beli makanan..kami mencari tempat duduk dan gotcha!! Dapat tempat sebelah BTS,salah satu kingka dkt SOPA...selesai mkn,kami berdua keluar dari kafeteria..Dan ade seseorang memanggil aku..
????????:KANG JIHA!! CHAKAMAN-YO!!
Aku dan Jiwoon berpaling dan org yang panggil aku ialah Jungkook Sunbae?? Aku dgn Jiwoon terkejut dan terkaku sebentar kerana org ketiga terhandsome dlm SOPA High School panggil kut..Selepas 19 second,aku dan Jiwoon terkaku..Aku tersedar dan terpaksa pukul Jiwoon bagi sedar yg die ade crush..
*Pak!!*
JIWOON:Sakitlah Unnie!!
JIHA:Mian..Dah,jom sapa Jungkook sunbae yg dah berada depan kita over 19 second past..
JIWOON:Arasseo..JUNGKOOK POV
Aku dan hyung ii aku ade dkt kafeteria serta pelajar lain..aku tgh cari Jiha a.k.a adik angkat aku..Kemudian,ade org duduk sebelah meja makan BTS..Dan semasa mereka makan,aku terdengar nama Jiha..Dan tgk org sebelah,aku terlopong tgk muka Jiha..Sbb cantik gile!!JIMIN:Kau kenape,Kookie?? Mulut tu tutup nanti masuk lalat..
JUNGKOOK:Takde pape..Okay ii,aku tutup..Hyung yg lain hanye ketawa dgn perangai aku..Jarang tau aku mengalah..Selalu aku yg buli diorang,Muahaha!! 😈😈 Lepas makan,aku keluar dulu dari kafeteria sbb nk kejar Jiha..Aku pun jerit nama die..Die dan kawan berpaling dan muka diorang nampak terkejut..Mungkin sebab aku handsome sgt kut?? Sorry ter'Riak' pulak..Selepas 19 saat rasenyer,Jiha kelip mata die dan nampak gelabah..Dan die pukul kawan die,tapi kenape??
JIHA & ??????:Anyoeng Sunbae-nim!! Ada pape yg boleh kami bantu??
JUNGKOOK:Jiha,betul tak?? *tunjuk Jiha*
JIHA:Nae,maja-yo..Wae,sunbae-nim??
JUNGKOOK:Mama pesan suruh balik dgn sy hari ni..So boleh tunggu sy dkt gate sekolah lepas ni,okay??
JIHA:O-okay..Kalau dah takde pape,kami pergi dulu..Anyoeng higaseyo,sunbae..Lepas 20 langkah diorang jalan,hyung ii aku datang..
TAEHYUNG:Ngorat hoobae ea??
JUNGKOOK:Takde mase lah..Baik tumpukan perhatian dkt pembelajaran..
YOONGI:Dah tu sape?? *tunjuk hoobae*
JUNGKOOK:Sape sape jelah..Jom masuk kelas..
YOU ARE READING
MY BROTHER BESTFRIEND IS MY CRUSH-PARK JIHOON FF
FanfictionMengisahkan seorang bdk perempuan yg tercrush dkt kawan baik abgnya..Tapi syg die berubah lepas tinggal di LA selama 2 tahun..Die berubah jugak bersebab,kalau nk tahu ape sbbnya..Sila tekan read ye,readers.. ❤️❤️ cerita time noob , inshallah bakal d...