JIHA:Minta maaf,semua..Sila sambung perbuatan anda yg tergendala sbb kami...
Jiha menatap tajam kearah Kedua-dua kawan baiknya itu..
JIHA:Cuba korang berdua,jgn menjerit..Ni tak,dah serupa dgn Monyet dalam Zoo..Aku tgk..
JIWON:Tapi kenape unnie nk pindah LA??
JIHA:Aku serabut tgk budak tak guna plus menyakitkan hati tu..
JIWON:Sape??
JIHA:Kau orang rase??
JUSTIN:Jihoon hyung ke??Jiha hanye mengganggukkan kepalanya..Kemudian,die bangun dan berlalu pergi keluar dari kafeteria..Jiwon dan Justin menatap Jihoon dgn perasaan membara..Setelah mereka sudah(?)makan..Mereka mencari Jiha disekitar sekolah..Manakala Jiha sedang melayan perasaan di Taman Bunga sekolah..Tanpa disedarinya,butir jernih jatuh ke pipinya..
????????:Janganlah menangis..
Jiha memandang kearah suara itu..Dan geranan itu ialah Taehyung sunbaenim..
TEAHYUNG:Nah,lap air mate awk tu..*bagi sapu tangan* Dah tak cantik dah..
JIHA:*ambil sapu tangan* Haha🤣🤣,lawaklah sunbae nie..
JIN:Lawak apenye?? Mmg betulkan awk cantik..
J-HOPE:Top 3 in school..Jiha hanya tersenyum mendengar pujian sunbaenimnya itu..Tak lama kemudian,loceng berbunyi menandakan rehat sudah tamat..
BANGTAN:Kami masuk class dulu..
JIHA:Nae..Belajar baik-baik..Anyoeng Higaseyo..
BANGTAN:Nae~~Jiha berlari utk masuk class kerana die takut terlewat..Nasib baik,Ssaem die belum masuk..Selepas 4 minit,class dah tamat..
JIHA:Bubye,kawan kawan..Jumpa esok..
WONJUST:NAE~!!JIHA POV
Aku pun balik selepas melambai tgn kepada kawan2 baik aku..Daniel oppa tak balik sekali sbb die ade dance practice with Wanna One..*sampai rumah*
JIHA:Anyoeng~~..Ha dah balik..
Mr.Kang:Nae..Aegy dah fikir belum??
JIHA:Pasal ape??
Mr.Kang:Ke Los Angeles..
JIHA:Oh..Dah..Ha akan pergi tapi dgn satu syarat..
Mr.Kang:Ape die syaratnya??
JIHA:Ha tak nk Niel oppa tahu pasal nie..Tapi kalau Papa nk bagitahu jgk..Bagitahu die lepas,Ha dah bertolak ke LA..
Mr.Kang:Okay..Kalau mcm tu..Ha pergi ke LA bulan depan,duduk sane 4 tahun....3/8
JIHA:Nae..TBC
Why he is so cuteee?!
YOU ARE READING
MY BROTHER BESTFRIEND IS MY CRUSH-PARK JIHOON FF
Hayran KurguMengisahkan seorang bdk perempuan yg tercrush dkt kawan baik abgnya..Tapi syg die berubah lepas tinggal di LA selama 2 tahun..Die berubah jugak bersebab,kalau nk tahu ape sbbnya..Sila tekan read ye,readers.. ❤️❤️ cerita time noob , inshallah bakal d...