AUTHOR POV
*skip kepada hari last untuk Jihoon buat Jiha jatuh cinta dgnnya*JIHOON:Jiha!! Jom dating lepas sekolah!!
JIHA:Takboleh!! Sibuk dgn pembentangan English!! Mian!!Jiha jawab sambil jerit kepada Jihoon time nk keluar kelas..
JIHOON:Ah.. *mengeluh* Sejak kebelakangan nie,die sibuk je..Aku ajak dating pun die buat tak layan..Dah la hari nie hari last aku buat die jatuh cinta dgn aku...
MEANWHILE
// Nasib baik aku lari tadi...Kalau tak mesti,Si Psiko tu marah aku..// jiha
Tiba tiba!!
*Pat..Pat..*JIHA:Oh mak kau ijau!!!
Jiha pusing belakang dan org yg tepuk bahu Jiha tu ialah Jungkook...
JIHA:Oppa!!! Terkejut Ha!! Kalau mati mcm mane?! AISH!!
JUNGKOOK:Haha!! Mianhae~..Malam nie Eomma suruh datang rumah..So jom balik sama ii..
JIHA:Tapi Ha kene siapkan isi pembentangan English dulu..
JUNGKOOK:Banyak sangat ke?? Kalau banyak,bawak je bahan ii tu pergi rumah Eomma..Buat dkt sane,kan senang..
JIHA:Kalau mcm tu,okay!! Kaja balik!!
JUNGKOOK:Kaja!!Jiha dan Jungkook berjalan balik sambil bergelak ketawa..Ketika itu juga terdapat 4 pasang mata yg memandang mereka dgn pandangan mata yg sgt tajam..Mereka ialah???
EUIWOONG dan DANIEL!!!
daniel // THE HECK JUNGKOOK!! KAU RAMPAS ADIK AKU WOI!! //
//Gelak ketawa nampak awk dengan Jungkook Sunbae..Tapi takpe,saya akan pastikan awk jadi milik sy,syg~~ hahahahahaha 😈😈😈😈// euiwoong
JIHA POV
Aku sekarang ade depan rumah Eomma dan Appa kandung aku...Aku sebenarnya takut nk masuk tapi apekah daya seorang insan yg bernama Kan- eh..Sorry,Jeon Jiha..JUNGKOOK:Ha?? Jom masuk.. *senyum bagi nampak bunny teeth 🐰*
JIHA:Tapi,Ha takut..
JUNGKOOK:Hah?? Nak takut buat ape?? Eomma dengan Appa takkan marah lah..Jom *tarik tangan Jiha separa kuat dan masuk rumah*Jiha dan Jungkook masuk kedalam rumah..Semua maid dan pengawal di rumah itu tunduk dengan ketibaan Jiha dan Jungkook..Jiha yg tak biasa dengan layanan mewah gile ii itu tunduk balik sebanyak 45 darjah kepada maid dan pengawal rumah itu...Jiha menarik sikit baju sekolah Jungkook itu tanda gemuruh..Jungkook pula hanya ketawa kecil dengan gelagat adik kandungnya itu..
??.????:Jungkookie??
JUNGKOOK:Nae,Eomma~..Wae??
Ms.JEON:Mane Jiha?? Eomma nk tgk dongsaeng kamu..
JUNGKOOK:Ni dia.. *tunjuk Jiha*Jiha pula senyum kekok dan tunduk 45 darjah..
JIHA:An-anyeong haseyo..Na ireum Kang ani Je-jeon Jiha imnida~..
Mr.JEON:Cantiknya anak Appa~~..
JIHA:Takde lah cantik mane..biase biase je.. *paparkan senyuman malu*
Ms&Mr JEON:Panggil aje kami Appa dgn Eomma..
JIHA:Nae Appa,Eomma~~..
Mr.JEON:Kalau macam tu,jom kite makan dulu..Dah masuk waktu dinner..
Jeon Sibling and Their Mom:Nae~~
YOU ARE READING
MY BROTHER BESTFRIEND IS MY CRUSH-PARK JIHOON FF
FanficMengisahkan seorang bdk perempuan yg tercrush dkt kawan baik abgnya..Tapi syg die berubah lepas tinggal di LA selama 2 tahun..Die berubah jugak bersebab,kalau nk tahu ape sbbnya..Sila tekan read ye,readers.. ❤️❤️ cerita time noob , inshallah bakal d...