Sekejap saja sudah tibanya majlis perkahwinan Eunmi dan Chanyeol yang diadakan di sebuah dewan besar yang terletak di bandar Gangnam . Eunmi berdiri di hadapan cermin melihat penampilannya. Ini merupakan pertama kali dia memakai baju pengantin ,selama dia menjadi model koleksi baju terbaru sepanjang 5 tahun .
(anggp la Eunmi pakai bju ni)
"Wahh cantiknya anak omma ni ". Puan Ji tersenyum mmandang Eunmi .
"Omma, Eun tak sedia lagi la dengan semua ni ". Aku mencebir bibir .
"Aigoo nak ,kamu dah dewasa ,tiba la saatnya kamu harus mendirikan rumah tngga .Nanti lama-lama kamu biasa la hidup berumah tangga ni ". Puan Ji mengusap perlahan kepala Eunmi .
"Erm..nae omma ". Aku mengangguk perlahan .
"Jom la ,pengantin lelaki mesti dah tunggu tu ". Puan Ji pergi mendahului Eunmi .
"Haih ..tolong la jangan buat aku menyesal dengan semua ni ". Aku berdoa dalam hati .
Tanpa membuang masa , aku terus berjalan menuju ke pintu masuk dewan .Appa awal lagi sudah menanti kehadiranku .Orang ramai memenuhi suasana di dewan itu .
"Fokus Eun ! ". Aku cuba menarik dalam nafasku . Melihat suasana perkahwinan besar besaran begini buat aku rasa gementar pula .
"Gwenchana?". Appa memandang wajahku ."Nae Eun ok je ". Aku tersenyum tawar . Mesti la tak ok appa , soal perkahwinan ni bukan satu benda yang main2! lagi2 dengan namja yang langsung Eun tak kenal ! tah apa la nasib Eun duduk sebumbung dengan dia nanti !!!
Alunan muzik 'The Bride' berkumandang . Appa memimpin tangan aku berjalan perlahan menuju ke arah lelaki tinggi itu .Aku terlupa pula apa namanya .Baru saja omma sebut kemarin . Mesti tak penting sangat kan namja ni sampai aku malas nak ingat nama dia . Tiba saja di hadapan , appa melepaskan tangan aku dan mengundur perlahan ke belakang . Lelaki tinggi ini menyua tangannya pula .Tiberrr lak Nampak sweet . Tipu la kalau aku cakap aku tak cair tengok penampilannya .
YOU ARE READING
[✅] My Husband Is A Doctor || P°C°Y
Fanfiction"Dia tinggi, kacak, berpenampilan kemas dan agak comel sikit tapi aku tak nampak langsung semua itu sebab... Dia sombong! Super dumb! Silly! Kenapa omma appa kahwinkan aku dengan orang sombong macam ni!? Tah apa la pekerjaan dia? Macam samseng jalan...