Co skrywa Kenzie?

130 8 0
                                    

Dzień zaczął się całkowicie zwyczajnie, było pochmurnie i deszczowo, wstałam o 5 rano aby nie spóźnić się na zajęcia. Poszłam obudzić Kenzie i razem zeszłyśmy na śniadanie. Ku naszemu zdziwieniu w kuchni i w salonie nie było naszej mamy która zawsze robi nam śniadanie i wstaje wcześniej niż my. Powiedziałam Kenzie żeby poszła do jej sypialni i ją obudziła bo za godzinę musimy już być w studiu. Gdy Kenzie weszła do sypiali mamy okazało się, że tam również jej nie ma, na jej łóżku za to znajdował się list w którym pisało że musiała wcześniej wyjść i musimy pojechać na zajęcia autobusem. Zdawało mi się to dziwne ponieważ nie było to w jej stylu, zawsze w dni w które mamy tance nic nie planowała i jeździła z nami do studia, ale postanowiłam się tym nie przejmować i zrobiłam nam śniadanie. Ubraliśmy się i pomalowałyśmy . Gdy wychodziłyśmy z domu zdziwiła mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie to ze drzwi do domu były zamknięte od środka a przecież w domu byłam tylko ja i Kenzie, i żadna nas ich nie zamykała, ale stwierdziłam ze może to przez przeciąg się zatrzasnęły. Na przystanku czekałyśmy krótko, ale za to autobus jechał strasznie wolno bo na drodze było ślisko przez deszcz. Dojechałyśmy lekko spóźnione ale stwierdziłam że zdążę zadzwonić do mamy żeby się nie martwiła i zapytać gdzie jest, ale ona niestety nie odebrała. Weszłyśmy na sale i zaczęłyśmy się rozciągać wraz z dziewczynami, wszystkie mamy poza naszą siedziały na antresoli i obserwowały. Było dziwnie cicho dopóki Kenzie nie wybiegła z sali i pobiegła do toalety , nigdy jej się to nie zdarzało w trakcie zajęć dlatego pobiegłam za nią.

- Kenzie czy wszystko okej? -zapytałam

- Maddie czy jesteśmy tu same- odparła Kenzie z przerażeniem w głosie

- Tak kochanie nikogo tu nie ma poza mną, czy coś się stało ?- zapytałam ponownie

- Czy jak ci powiem to obiecujesz ze nikomu nie powiesz nawet mamie i nie będziesz na mnie zła?

- Tak słońce nikomu nie powiem. A wiec o co chodzi?



Mam nadziej że się podobało .Odrazu mówię ten rozdział był kurtki bo niewiem czy wam się spodoba ale następne będą już dłuższe 😀

Maddie i Kenzie co gdyby to wydarzyło się naprawdę?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz