Izuku Midoriya
Biegłaś, jak najszybciej mogłaś z tostem w buzi, gdyż jesteś spóźniona do szkoły i to w pierwszy dzień. Podczas biegu nie zauważyłaś pewnego chłopca i wpadłaś na niego.
ーO matko przepraszam nie zauważyłam Cię!
ーT-To ja przepraszam mogłem bardziej uważać!
Zlustrowałaś wzrokiem krótko chłopca i pobiegłaś dalej wcześniej mówiąc.
ーWybacz, ale jestem już spóźniona więc musze biec czym prędzej do szkoły! Jeszcze raz przepraszam!
Jak sie później okazało chodzicie do tej samej szkoły i klasy. Izuku, tak miał na imię został twoim przyjacielemBakugou Katsuki
Szłaś sobie powoli chodnikiem nucąc coś pod nosem wraz ze swoim psem.
Zwierzak obiegł gdzieś na chwile pewnie za potrzebą. Nagle usłyszałaś donośny i przerażający głos, zajrzałaś w strone zamieszania i ujrzałaś jak twój pies zaznacza terytorium na budzie jakiegoś blondyna. O mało ze śmiechu nie padłaś, ale zachowałaś powagę. Zawołałaś pupila i podeszłaś do chłopaka.
ーBardzo przepraszam za [Imię pupila]
ーNie wciskaj mi teraz przeprosin! Czemu to coś nie było na smysze he?! Pilnuj, że tego
Nie spodziewałaś sie takiej reakcji więc z trybu miła i kulturalna przyszłaś na kompletne przeciwieństwo.
ーA ty jakim prawem drzesz się na mnie?! Nie moja wina że pies upodobał sobie twojego buta!
Oboje mierzyliście się wrogimi spojrzeniami przez pare minut.
ーTsk, uważaj lepiej na tego kundla
ーBez obaw
Powiedział już mniej wkurzonym tonem, ale nadal strach było się bać.
ー[Twoje Imię]
ーCo?
ーJajco. Mam na imię [Twoje Imię]
ーBakugou Katsuki
Gdy poznaliście wasze imiona chłopak odszedł w swoją stronę a ty w swoją. To było dość nietypowe spotkanie, ale to nic w porównaniu z twoją dalszą przygodą wraz z wybuchowym blondynem.Todoroki Shoto
Szłaś w stronę lasu by potrenować. Nie spotkałaś tam nigdy żywej duszy oprócz paru zwierząt więc były to idealne warunki do ćwiczenie indywidualności nie krzywdząc przypadkiem nikogo. Nagle poczułaś chłód zza drzew. Wychyliłaś się zza jednego z pni i zobaczyłaś chłopaka o dwóch kolorów włosów, to było pierwsze co przykuło twoją uwagę. A następna była ogromna tafla (?) lodu i zamrożone rośliny dookoła, jak i również kawałek drzewa za którym się skryłaś z niewiadomych dla Ciebie powodów, może z ciekawości dotknęłaś lodu opuszkiem palców. Był zarazem zimny i ciepły, kujący i przyjemny w dotyku. Chłopak o dwu kolorowych włosach spojrzał na Ciebie, a ty na niego.
ーEhem
Odkaszlłaś.
ーCo tutaj robisz?
Spytał obojętnym tonem głosu.
ーPrzyszłam potrenować nie wiedziałaś, że spotkam tu kogoś, bo nikogo wcześniej tu nie widziałam
ーTak samo jak ja
Zrobiło się nie zręcznie więc by przełamać lody (ale ze mnie żartowniś XD) postanowiłaś się przedstawić.
ー[Twoje Nazwisko] [Twoje Imię]
ーTodoroki Shoto
Todoroki zaproponował Ci trening z nim, ponieważ skorzysta on na tym, jak i ty. Zgodziłaś sie i tak oto co tydzień spotykaliście się co tydzień by wspólnie trenować bądź na pare sparingów. Okazało się, że chłopak, jak i ty dostaliście się do UA, a na dodatek jesteście w tej samej klasie.Kirishima Ejiro
Siedziałaś sobie w parku na ławce nucąc coś pod nosem. Dosiadł się do Ciebie jakiś chłopak o czerwonych włosach. Miałaś wlepiony wzrok w telefon oraz słuchawki w uszach więc go nie zauważyłaś. Dopiero po paru minutach zauważyłaś, że jego oczy przeszywają Cię na wylot i badają każdy centymetr Twojego ciała. Już miałaś iść, bo myślałaś, że to jakiś zbok lecz czerwono włosy złapał Cię za nadgarstek i pokazał byś ponownie usiadła.
ーJestem Kirishima Ejiro! A tobie jak na imię?
Gdy odezwał się swoim pozytywnym tonem głosu twoje wątpliwości całkowicie zniknęły. Dopiero wtedy rzuciłaś na niego okiem. Jego nietypowe czerwone włosy najbardziej rzucały się w oczy, był dobrze zbudowany, miał przyjemny głos dla ucha i był godny zaufania mimo, że dopiero co go poznałaś.
ー[Twoje Imię] [Twoje Nazwisko]
ーMiło mi Cię poznać [Twoje Imię]!
Cały emanował pozytywną energią i nawet Ty taki smutas uśmiechnęłaś się do niego automatycznie. Przy nim nie da się być smutnym.Kaminari Denki
Kaminari'ego znalazłaś od dzieciństwa i byliście najlepszymi. Miałaś z nim najwięcej wspomnień, głównie z waszych śmiesznych akcji.
Ochaco Uraraka
Z Uraraką znałyście sie od podstawówki. Kiedyś na siebie wpadłyście i w ramach przeprosin ty zaproponowałaś byście gdzieś razem poszły.
Tomura Shigaraki
Postanowiłaś wstąpić do Ligi Złoczyńców i tak też poznałaś swojego szefa- Tomure.
+
DabiJako złoczyńca wstąpiłaś do nowej organizacji, która zaczęła się rozwijać. Dostałaś się tam za sprawą znajomości Togi. I tak też poznałaś Dabiego, z którym przydzielono Ci chodzenie na misje.
Aizawa
Wreszcie ten wymarzony dzień nadszedł. Dostałaś się do UA i nie mogłaś się już doczekać aby spotkać nowych rówieśników i nauczycieli oraz treningu na bohatera, twoim wychowawcą został Aizawa Shouta. Mimo braku zaangażowania i ciągłego spania w śpiworze polubiłaś go.
CZYTASZ
Boku no hero academia|Scenariusze
ФанфикOto kolejna książka typu reakcje/preferencje/scenariusze mojego wykonania. Tym razem jest w tematyce anime Boku no hero academia/My hero academia! Narazie rozdziałów jest dość mało, i są one króciutkie, ale pracuje nad tym by były długie, ciekawe or...