Nie jestem za dobra w składaniu życzeń. Także ten standardowo dużo zdrówka, szczęścia i żeby 2019 rok przyniósł wam liczne sukcesy ^^
Izuku Midoriya
Spędziłaś Sylwestra z Deku oraz jego mamą. (twoją przyszłą teściową)
Doczekaliście do nowego roku w miłej atmosferze, głównie się śmiejąc.Bakugou Katsuki
Mama Kasztana zaprosiła Cię do nich na Sylwestra, więc z chęcią się zgodziłaś. Na początku Bakugou wcale się nie odzywał i siedział naburmuszony, ale gdy jego rodzice wyszli się przejść i został sam z Tobą, to zaczął się rozkręcać.
Todoroki Shouto
Pomyślałaś, że miło by spędzić Sylwestra z Todorokim. Widziałaś, jak bardzo nie chciał spędzić go u siebie w domu, więc zaprosiłaś go do siebie.
Miło spędziliście ten czas, głównie na rozmowie i jedzeniu przekąsek. Nawet pare razy udało Ci się rozśmieszyć Shouto.Kirishima Ejiro
Mimo, iż byłaś chora i wasze plany z Kirim na sylwestra się nie skleiły, to gadaliście do drugiej w nocy na wideo chacie.
Kaminari Denki
Spędziłaś Sylwestra w gronie Baku Squad'u dobrze się z nimi bawiąc. Denki prawie się posikał ze śmiechu, kiedy ty wyplułaś wode, gdy zobaczyłaś jego zdjęcie bez koszuli, które pokazała Ci Mina.
Ochaco Uraraka
Razem z innymi dziewczynami umówiłyście się, by spędzić sylwka w domu Ochaco. Dlatego też teraz siedziałaś na przeciwko Uraraki z pizzą w buzi. Reszta dziewczyn poszła do sklepu dokupić przekąski, więc byłyście same.
ーOj, [Twoje Imię] ubrudziłaś sięーzachichotała i wzięła chusteczkę.
Wytarła sos z twojego policzka, a ty podziękowałaś jej skinęciem głowy, gdyż miałaś w buzi pizze.Tomura Shigaraki
Starałaś się upić Tomure z myślą o tym, że może po pijaku będzie bardziej milszy, ale ma chłopaczyna mocną głowę. Zamiast on się upić, to ty byłaś pijana. Gadałaś do niego, a on udawał, że słuchał. Przy okazji dowiedział się paru ciekawych rzeczy, o Tobie.
Dabi
Siedziliście z Dabim w barze i popijaliście szampana. Już dość długo tutaj siedziliście, a Dabi był chyba podpity, bo zaczął się częściej odzywać niż ty. Skończyło się na tym, że przez całą noc nasłuchałaś się paru ciekawych historyjek.
Aizawa
Wraz z klasą zorganizowaliście wspólnego Sylwestra w pizzerni. Towarzyszył wam również wasz wychowawca-Aizawa, z którym rozmawiałaś więcej niż z klasą.
Spędziliście noc czekając na nowy rok w miłej atmosferze. I kiedy on już nadszedł, to wspominaliście 2018 rok.(Co z tego, że nadal jest 2018r, ale nie chce mi się czekać do północy ze wrzuceniem rozdziału XD)
CZYTASZ
Boku no hero academia|Scenariusze
ФанфикOto kolejna książka typu reakcje/preferencje/scenariusze mojego wykonania. Tym razem jest w tematyce anime Boku no hero academia/My hero academia! Narazie rozdziałów jest dość mało, i są one króciutkie, ale pracuje nad tym by były długie, ciekawe or...