Kiedy idziecie razem na strzelnice

3.3K 196 79
                                    

Rozdział bardzo ambitny👌

Izuku Midoriya

ー[Twoje Imię] odłóż to!ーpróbował zabrać Ci broń.

Katsuki Bakugou

Bakugou bardzo się podobał wasz wypad, w końcu był jak ryba w wodzie. Z resztą, to były również twoje klimaty.

Todoroki Shouto

Uczyłaś Shouto, jak należy przeładować broń, a później przyjdzie pora na strzelanie do celu, którym był Mineta.

Kirishima Ejiro

Kiri był bardzo podekscytowany waszym wyjściem, gdyż nigdy nie był w strzelnicy, a było to jedno z jego marzeń. Ale, gdy wziął granata do ręki, a następnie oderwał zapleczke, to dopiero wtedy zabawa się zaczęła.

Kaminari Denki

ーPatrz [Twoje Imię] jaki bajer!ーpodrzucał pistolet.

Ochaco Uraraka

Ochaco miała już doświadczenie z brońmi, więc uczyła Cię, jak z niej korzystać.
ーBrawo [Twoje Imię]!ーklasneła w dłonie.

Tomura Shigaraki

Tak, jak Tomura obiecał tak też teraz uczyłaś się samoobrony, m.in. było, to używanie broni.
ーJeszcze razーspojrzał na tarcze, do której strzelałaś.
Mruknęłaś pod nosem, i już chyba po raz setny mierzyłaś do tarczy, jednak tym razem udalło Ci się strzelić w sam środek.
ーWreszcie!ーuśmiechnełaś się dumna z siebie.
ーBrawoーmruknął obojętnie, choć on też się cieszył.

Dabi

Z bronią miałaś styczność codziennie, więc musiałaś umieć ją rozpoznawać, i z niej korzystać. Często lubiłaś podrzucać magazynkiem lub samą bronią, a Dabi Ci się wtedy bacznie przyglądał.

Aizawa

Dziś miałaś wycieczkę klasową do strzelnicy, i zamierzałaś iść. Przez całą drogę nie mogłaś się doczekać, aż wreszcie dojedziecie. Ciekawiło Cię, jak to wszystko wygląda, np. przeładowanie, rozmątowanie broni itp. Miałaś nadzieje nauczyć się nią posługiwać, by zapewnić sobie samoobrone, ale także z czystej ciekawości.

Boku no hero academia|ScenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz