Izuku Midoriya
Nudziałaś się strasznie, a energi miałaś dość sporo, więc postanowiłaś wyciągnać Deku do jakiegoś spożywczaka albo marketu. Przy okazji uzupełnisz lodówkę górą nowych zapasów.
Katsuki Bakugou
ーBakugouuu
Jęknełaś znudzona.
ーNudzi mi się
ーTo nie mój problem
Warknął a ty przewróciłaś się na drugi bok w jego strone.
ーChodźmy gdzieś
ーNigdzie nie idę, a ty rób sobie co chcesz
ーNo chodź idziemy do galerii
Stoczyłaś się z jego łóżka, jak kluska i ruszyłaś do korytarza by założyć buty itp.
ーRusz się wreszcie w końcu tyłek Ci do krzesła przyrośnie!
ーMówi to największy leń na świecie
ーOj tam to tylko drobny szczególik
Wreszcie wyciągnełaś blondyna z domu i udaliście się do galerii.Todoroki Shouto
Shouto kiedyś zaproponował po treningu wypad na zakupy, bo chciał Ci się jakoś odwdzięczyć, że poświęcasz mu swój czas.
Kirishima Ejiro
Często chodziliście do różnych marketów np. po składniki. A potem udoskonalaliście swoje umiejętności kulinarne po przez gotowanie różnych potraw.
Kaminari Denki
Ani Tobie, ank jemu nie chciało by się iść na zakupy, więc jeśli już nie było niczego w lodówce ostatecznie poszlibyście do sklepu, ale to w przypadkach wyjątkowych.
Ochaco Uraraka
Ochaco wprost uwielbiała pałęsać się po galerii nawet jeśli nie miała by pieniędzy to i tak zawsze miała by wymówke, że poogląda to co jest na wystawie. A ty wręcz przeciwnie (to ja tak bardzo) nie przepadałaś za zakupami. Nie widziałaś sensu w ekscytowaniu się ubraniami i przecenami. W ostateczności szłaś do sklepu, gdy w lodówce zawitała pustka.
(Jeśli ktoś lubi zakupy to przepraszam)
Tomura Shigaraki
Zamawialiście wszystko przez Internet.
Dabi
Zawsze Ciebie wysyłał do jakiegoś sklepu byś mu coś kupiła i zawsze tłumaczył się tym, że gdyby ktoś taki jak on pokazał się publicznie w sklepie od razu by coś zaczeli podejrzewać.
Aizawa
On kupuje wszystko przez intenet tak jak podobnie i ty. Chociaż zdarza Ci się czasem wyjść do sklepu.
CZYTASZ
Boku no hero academia|Scenariusze
FanfictionOto kolejna książka typu reakcje/preferencje/scenariusze mojego wykonania. Tym razem jest w tematyce anime Boku no hero academia/My hero academia! Narazie rozdziałów jest dość mało, i są one króciutkie, ale pracuje nad tym by były długie, ciekawe or...