1. den školy - ZORA

17 3 1
                                    

Z pohledu Zory:

Ráno se vzbudím dosti brzo. Bydlím v Bílém domně s velkou zahradou ve předu a v zadu, na které máme jabloně a různé další ovoce + rybníčkek.  Rozhlédnu se po pokoji, docela malý, ale co už.  Popadnu černou tašku co leží hned vedle skříňě. Jdu po schodech dolů, už jsem u dveří, ale moje pěstounská mamka (Lilia)  mne zastaví „snídaně devěnko" Usmála se.  Tak jsem teda odložila tašku, dobelhala jsem se do kuchyně a najedla. Pak jsem vystřelila hned ke škole. Vypadalo to, že jsem přišla do třídy mezi posledními. Tak jsem si sedla do volné lavice. Byla v zadu u okna. Sedla jsem si blíže k oknu. Sledovala jsem, co se kde děje. ,,Hele přišla ta nová!" Vykřikne Jack. Vypadá to, že míří ke mně. Říkám si pro sebe. A ano, sedla si ke mně. Proč zrovna ke mně? Jo aha všude jinde nebylo místo... Zeptá se mně, jestli si může sednout. ,,Jestli chceš zelenáči.." Řekla jsem ji s nezájmem ve tváři. Sedla si. Nejdřív jsem se nevrle představila jelikož to vypadalo, že se mi jinak nepředstaví. Potom se mi přestavila ona. Zrovna se přistěhovala. Žije jenom s tátou. Ta holka se mi docela zamlouvala. Taky mi připadala jiná. Asi tak jako já, ale nebyla asi tak drzá.. (haha). Už zazvonilo na hodinu a přišla učitelka Volejníková Libuše. Každý za jejími zády ji přezdíval "volejka". Asi půl hodiny mlela o školním řádu a potom řekla, ať se Andy představí. Tak si stoupla, představila a potom si zase sedla. Bylo posledních pět minut do zvonění. Tak si všichni povídali. Málem jsem tam usla ale najednou zazvonilo. Trhla jsem se sebou. Dala jsem židli nahoru a řekla Andy ,,Tak zítra, zelenáči" ušklíbla jsem se na ní a šla jsem domů.

POCIT MOCIKde žijí příběhy. Začni objevovat