Dárek pro ANDY

19 3 0
                                    

Jak skončila škola, tak jsem nešla rovnou domu, ale šla jsem si obhlédnout okolí. Šla jsem až za centrum. Byl tam přenádherný park a uprostřed byla fontána. Moc lidí tam nebylo... Prošla jsem si celý park a vrátila jsem se k centru. Hned vedle centra byla ulice. Tam byl aquapark. A hned za aquaparkem byly moderní bydliště. Tak jsem tu ulici za koupalištěm nazvala bohatá ulice. Už jsem se vracela domů. Při cestě zpět jsem si i dokonce všimla, že za školou je velké hřiště. Obešla jsem tu školu celou. Vrátila jsem se domů. Nikdo tam nebyl, jelikož táta byl v práci. Tak jsem si odložila batoh a mikinu, jelikož se oteplilo a šla jsem se projít nad druhou stranu ulice po dvou domech byla kavárna. Dál už se mi jít nechtělo, tak jsem se vrátila domů. Přišla jsem domu. Šla jsem na stůl k laptopu a otevřela jsem instagram. Ve škole jsem si všimla, že moje spolusedící má na ruce napsané ALANIS vyhledala jsem to a ano byla to ona. Hned jsem ji začala sledovat. ,,Nádherně kreslí." Řekla jsem nahlas. Taky umím kreslit, ale nemám na to tak dobrej program ve kterým ty všechny obrázky kreslí. Potom jsem šla na YouTube. Asi tři hodiny jsem se koukala na The Pals. Najednou uslyším zámek a někdo řekne ,,jsem doma"! Byl to táta sešla jsem ho dolů pozdravit. Měl v ruce nějakou krabici. ,,Co to je?" Zeptala jsem se ho. ,,To je pro tebe." ,,Pro mě a za co?" ,,Za to, jak si na mě hodná a ve škole dáváš pozor :). Řekl mi. Podal mi krabici. Byla těžší než prázdná. Otevřela jsem ji a v ní bylo malé černé koťátko. ,, Děkuju moc!!" Vykřikla jsem a objala tátu. Koťátko mělo krásná zelená očka a černý čumáček. Odnesla jsem si ji do pokoje. Ale kde najít pelech a hračky? Tak jsem se vydala s tátou do centra. Jeli jsme tam autem (pro jistotu). Táta zaparkoval hned před centrem. Přišli jsme do centra a tam hned vedle potravin byl zverimex. Vešli jsme tam. Smrdělo to tam všelijakými žrádly. Pro koťátko jsem vybrala Whiskas a k tomu jsem mu rovnou vybrala velkou, černou prolejzku. Zaplatili jsme tam 2000,- Odešli jsme s věcmi k autu. Prolejzka se si kufru málem nevešla. Hned jsme byli doma. Koťátko bylo u mě v pokoji takže nemohlo vyběhnout ven. Táta rovnou prolejzku donesl ke mně do pokoje. Hned vedle dveří v pokoji bylo docela velké místo, tak se tam prolejzka krásně vešla. Koťátko se tam hned začalo prolejzat. Vedle prolejzkaly jsem dala dvě misky (zůstaly po naší staré kočce). Do jedné jsem nalila čistou vodu a do druhé jsem vymačkala Whiskas. Po půl hodině jsem koťátko donesla na zahradu, aby se naučili chodit ven na záchod a nesrala po bytě. Už byl večer. K večeři jsem si dala rohlík s máslem. Potom jsem se šla umýt. Dala jsem si vanu. Po půl hodině jsem z vany vylezla a převlékla jsem se do pyžama. Ještě jsem si vyčistila zuby. Potom jsem šla do postele...

POCIT MOCIKde žijí příběhy. Začni objevovat