,,A je to tu! Stěhujeme se." Oznámil mi táta. ,,Jo, už jsi si sbalit kufry..." Odpověděla jsem. Šla jsem do mého pokoje se světle šedou zdí. Šla jsem ke skříni si sbalit oblečení, jelikož to bylo poslední co jsem ještě neměla sbalený. Otevřela jsem skříň a v ní bylo spousta oblečení. Jako první jsem si sbalila trička, bylo jich asi 20 a polovina z nich byla bílá, poté následovaly džíny, tepláky, legíny, kraťasy, pyžama, bundy, mikina a spodní prádlo. Odjíždět budeme zítra ráno, tak jsem si na zítřek připravila kratší, bílé tričko a k tomu černé, roztrhané džíny. Samozřejmě jsem nemohla zapomenout na spodní prádlo. Bylo asi okolo půlnoci, tak jsem šla spát. Ráno mě vzbudil budík v 7:00. ,,Ách, zase ten otravnej budík..." Vypla jsem hodně a převlékla jsem se z pyžama do připraveného outfitu a pyžamo složila p kufru. Sešla jsem po schodech dolů na snídani. Namazala jsem si suchý rohlík máslem. K tomu jsem si nalila do sklenice vodu. Asi po 5 minutách jsem šla do pokoje, který byl už téměř prázdný. Táta na mě ze zdola zavolal, ať si vezmu kufr, že už jedeme. Můj kufr byl docela velký, tak se mi hůře nesl. Sešla jsem dolů ke vchodovým dveřím a tam už na mě čekal táta s naším černým Renaultem. Táta mi dal kufr do kufru a zavřel ho. Nasedli jsme do auta a vyrazili. Asi po čtyřech hodinách jsme dorazili na místo. Táta zaparkoval hned u našeho nového bydliště. Byl to takový útulný dům. Měl dvě patra. Byl šedý s velkými okny. Vzala jsem si kufr z auta a táta na mě zavolal a hodil mi klíčky od nového domova. Šla jsem po kamenné cestičce až ke dveřím. Byly černé a uprostřed bylo velké okno. Odemkla jsem - šlo to lehce a jako první jsem spatřila obývák byl velký. Byly tam dva gauče. Jeden byl větší a černý, druhý byl menší a bílý. Hned za obývákem byla kuchyň ta byla menší a neměla stůl, byl tam pultík s barovými židlemi. Hned vedle obýváku byl pokoj, byla to koupelna se záchodem. Byla prostorná. Hned vedle koupelny a kuchyně byly schody. Byly bílé, rovné. Vyšla jsem na horu a. Byly dva pokoje. Jeden byl na právo a druhý hned vedle z leva. Otevřela jsem dveře pokoje na pravé straně. Byl velký s manželskou postelí. Asi byl táty. Otočila jsem se a šla tedy do toho druhého ten neměl manželskou postel, ten byl pro mě a dokonce měl obrovskou skříň. Měla jsem z něj velikou radost. Hned jsem si vybalila. Měla jsem tam obrovské okno že kterého jsem viděla tátu, jak na mě mává. Usmála jsem se na něj. Hned vedle skříně jsem měla prosklený stůl se šuplíky. Nad postelí byla políčka. Nad stolem byly poličky čtyři. Kufr jsem si položila vedle postele, která byla naproti skříně. Přendala jsem si všechno oblečení a hezky jsem hodně roztřídila do poliček. Ostatní věci byly dekorace. Ještě jsem tam měla hřeben, kartáčky atd. Všechny dekorace jsem umístila na poličky nad stolem. Potom jsem hřeben dala na poličku nad postelí a můj černobílej laptop jsem umístila na stůl. Kartáček s pastou jsem si nechala na stole, abych to potom dala dolů do koupelny. Ostatní věci, co zůstaly v kufru jsem naházela do šuplíků ve stole. Prázdný kufr jsem dala na skříň. Vzala jsem kartáček s pastou a šla po schodech dolů. Všimla jsem si, že táta ještě stěhuje věci. No tak jsem šla dělat oběd, udělala jsem míchaná vajíčka a šla jsem se táty zeptat, kde je obchod. ,, Když půjdeš do prava, tak po půl kilometru uvidíš školu a za ní je nákupní centrum. Dám ti 1000 tak nakup jídlo a zbytek si nech nebo si to utrať :)." Šla jsem pěšky a táta měl pravdu. Zhruba po půl kilometru jsem uviděla na druhé straně ulice střední Jeffersnovu střední školu. Tam budu chodit. Po chvilce pochodu jsem uviděla obrovské nákupní centrum. Jako první jsem šla nakoupit potraviny. Koupila jsem chleba a pět rohlíků. Poté jsem koupila dvě grepový mattonky, máslo a slané máslo, nějaké to ovoce a zeleninu a nějakou šunku. Po nákupu bpotravin mi ještě zbylo 700,- tak jsem šla do papírnictví a koupila si tam propisky, gumovací pera a různé sešity. Utratila jsem tam 200. Potom jsem zašla do Sinsay a koupila si tam 2 trička za 200. A potom jsem šla do HMka a tam jsem si koupila světle modré roztrhané džíny. Zbylo mi pouhých 50 Kč a za to jsem nakoupila žvýkačky orbit. Při cestě zpět jsem si znova prohlédla školu a šla domu. Když už jsem byla u našeho plotu, všimla jsem si, že za naším barákem je velký bazén. ,,No to je super!" Zaječela jsem a šla dom. Do kuchyně jsem uklidila jídlo a ostatní věci jsem si dala k sobě do pokoje. U džín jsem ušmikla cedulku a dala to do pračky k ostatnímu prádlu. Pračka už byla plná, tak jsem ji zapla. Konečně jsme si s tátou mohli dát oběd. Po obědě mi táta řekl, ať jsi si připravit věci na zítřek do školy, že prázdniny už končí. Tak jsem vyšla schody nahoru, vešla do svého pokoje, vzala černo bílý batoh a dala do něj sešit a gumovací pero (nic jiného jsem na první den školy fakt nepotřebovala). Celý den jsem hrála roblox A uz se blížila noc. Šla jsem si dát večeři a šla se osprchovat. Poté jsem si vyčistila zuby a šla si lehnout.
ČTEŠ
POCIT MOCI
Novela JuvenilTento příběh je o jedné dívce, která se trochu liší od ostatních, přestěhuje se s tátou do Brna a najde si kamarádku se kterou si bude rozumět. Dokonce se jí i někdo zalíbí... 💛💚