7Хэсэг "Цэнхэр нүд"

1.4K 147 7
                                    

Инха Хааны харц руу ширтэхэд түүний уй гашууг тольдож байв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Инха Хааны харц руу ширтэхэд түүний уй гашууг тольдож байв. Чанёол Хатныхаа хар нүд рүү ширтэх дээ түүнд бага багаар ойртож байлаа. Чанёол Инхаг үнсэхээр нүдээ анихад Инха гэнэт Чанёолыг мөргөх нь тэр Чанёол өвдөлт нь дөө дуу алдан духаа барихад Инха дээш босон Чанёол руу муухай харан хүнд хүнд амьсгалан

Инха-Галзуу амьтан өөрийгөө юу хийж байна гэж бодоов?

Чанёол-Өөрийн эхнэрээ үнсэх гэлээ?

Инха-Хэдий эхнэр ч надад дураараа хүрэх хэрэггүй.Энэ зан чинь үнэхээр дүргүй хүргэм юм.

Инха уурлан цааш алхан өргөөний хаалгаар гарч одлоо.

Чанёол нүдээ анин инээмсэглэн
Чанёол-Үнэхээр яагаад байгаагаа өөрөө ч ойлгохгүй байна.Энэ би биш юм шиг байна

Бүх л шөнийн турш Инха нааш цааш хөрвөөсөөр нойр нь үл хүрнэ.Инха хааныгаа бодно.Хэн тэр нь шиг ичгүүргүй байна гэж?Яаж ийм ичгүүргүй байдаг байна?Дураараа үнсэх гэж оролдож.Дураараа биед нь гар хүрч хаан болохоор л бүх зүйл түүний хүссэнээр байх ёстой гэж үү?хэмээн бодол болсоор унтаж чадахгүй энэ шөнийг өнгөрөөлөө.

Инха шөлөө халбагадан уун Сухэ руу харан
Инха-Хааны талаар мэдэх зүйл хэр их мэдэх вэ?ярьж өгөөч

Сухэ-Хаан үнэн дээ зовлонт хаан гэдэг нэртэй энэ ам намжин нэр л дээ.Түүний ээж түүнийг төрүүлэх гэж байгаад өөд болсон.Хааны хамгийн их хайртай хатан Чанёолын ээж байсан хатан хаанд хүүгээ захин үлдээсэн хаан гэдсэнд байх цагаас нь хүү байвал угсаа залгамжилсан ханхүү болгоно гэдэг байсан гэдэг харин охин байвал өөрийн дурын хүнтэй нь гэрлүүлнэ гэж ярьдаг байсан.Хүү төрсөн болохоор угсаа залгамжлагч ханхүүгээр өргөмжилсөн хатан байхгүй хаан их ганцаарддаг болсон Чанёол ханхүүг үзэн яддаг байсан уу?цаг гаргаж чаддагүй байсан уу?мэдэхгүй ч ганцаардмал өсгөсөн.Хайр үзээгүй Ханхүү гэж ч ярьдаг.Бидний очсон эмсийн хүрээлэнд хааяа нэг очиж нууц амрагтайгаа уулздаг гэж сонсож байсан юм байна.

Хааны Эмэгтэй 2 | King's Woman 2 Where stories live. Discover now