Инха одоо ч Хааныг үл ойлгоно.Тэд бие бие дээ хайртай даа суугаагүй шүү дээ.Яагаад өөрт нь тэгж ханддагт гайхна.Яг л түүнд хайртай байсан мэт аашилдагт нь Инха дүргүй.Тэд гэрлэхийнхээ өмнө царай царайгаа ч хараагүй тийм байхад ингэж аашлах нь инээдтэй санагдана.Хүмүүс түүнийг хүйтэн хаан гэж ярьдаг гэхдээ Инхад харин тэгж санагдахгүй харин ч яагаад тэгж ярьдагыг нь гайхна.
Энд ирээд гурван сар болсон байхад тэр одоо ч ирсэн зорилго доо хүрээгүй байна.Ээжийгээ олох ээжийнхээ тухай мэдэх түүний хувьд их чухал.
Тэр Жунинд баригдсан шүү дээ.Энэ нь нөхцөл байдлыг улам л ээдрээтэй болгосон гэдгийг тэр өөрөө хамгийн сайн ойлгож байв.Хэрвээ хаан мэдвэл Чин гүрнийг хүйс тэмтэрч өөрийг нь алах байх гэдгээс айна.
Инха санаа алдан шөнийн тэнгэрийг харна.
Инха-Сухэ би энэ ордноос үгүй ээ энэ улсаас хэзээ нэгэн цагт явна гэдгээ мэднэ.Харин тэр үед миний сэтгэлд энэ ордонд хорогдох зүйл үлдсэн байвал яах вэ?гэхээс айдас минь хүрч байна.
Сухэ түүний үгийн утгыг үл ойлгон хөмсгөө зангидан
Сухэ-Хатантан юу гэсэн үг?Инха зөөлөн Сухэ рүү харан гунигтай инээмсэглэн
Инха-Учир нь мэдэрч байгаагүй мэдрэмж мэдрэгдээд байна.Сухэ одоо толгой нь эргэнэ.Түүний эзэн яагаад гунигтай байгаа юм бол?
Инха-Өргөө рүү буцацгаая.
Инха бодол болон өргөө рүүгээ явах зам хэн нэгэн түүнийг хүлээн зогсож байв.Инха түүний хэн болохыг мэдэн буцан явах гэсэн ч түүний нэрийг дуудаж орхив.
Чанёол-Хатантаан
Инха эргэж харан
Инха-Хаантан ямар хэргээр энд ирэв
Чанёол-Өөрийн хатантныхаа өргөөнд заавал шалтгаантай ирэх ёстой гэж үү?
Инха-Өөрийн гэнээ?
VOUS LISEZ
Хааны Эмэгтэй 2 | King's Woman 2
Roman d'amourЕсөн сүүлт үнэгт дурласан хаан.Хүйтэн хөндий хаанд дурласан есөн сүүлт үнэг тэдний хайрын түүх