1Хэсэг ''Чин Гүрний Гүнж''

2.4K 140 0
                                    

Сухэ-Гүнжтэн ингэж болохгүй шүү дээ

Гүнж-Чи намай угаасаа иймийг мэднэ биз дээ?тэгээд ч мэдэгдэхгүй бол болоо чи явахгүй гэвэл би ганцаараа явья

Сухэ санаа алдан ойлголоо ойлголоо хэмээн моринд мордов.

Чусан улс руу Чин улс ураг барилдуулахаар өөрийн улсын Ван Инха гүнжийг явуулна.Тэрээр улсынхаа энх тайвны илч бэлэг болгон өгч байгаа нь өөрт нь жигшмээр санагдаж байсан юм.Ганц харж байгаагүй хүнтэйгээ гэрлэнэ гэдэг амар биш шүү дээ.

Зам даа явж байх даа тэсэлгүй сүйх тэрэгнээсээ буун энгийн иргэний хувцас өмсөн моринд мордон явах даа толгойд нь галзуу гэмээр бодол орж ирсэн юм.Тэрээр Сухэ болох хамгаалагч даа хэлэхэд Сухэ зөвшөөрөөгүй билээ.Гэхдээ тэр бол гүнж шүү дээ эцэст нь Сухэг ятгаж чадсан юм.

Ван Инха гүнж болон түүний хамгаалагч уралдан морьтой давхина.

Тэд Чусан улсад орж ирж Сухэ мориноос буун хүнээс юм асуун буцан морин доо мордов.

Тэд зорисон газартаа ирэхэд Инха гүнж дэггүй гэгч нь инээмсэглэн мориноосоо хурдхан гэгч нь гүйн тэр газар луу орлоо.

Үзэсгэлэн гоо дагина гэмээр бүсгүй өөдөөс нь ирэв.

-Таньд юугаар тус болох бол?хэмээн эелдэг гэг чинь асуув.

Инха түүний хоолойг ч бас үзэсгэлэнтэй байсанд түүнийг үнэхээр л дагина гэж бодов.Магадгүй тэр сахиусан тэнгэр байх.

Инха-Энд өрөө авах гэсэн юм

Тэр үзэсгэлэнтэй эмэгтэйтэй цуг ирсэн эмэгтэй их л ааш сонин гэг чинь харан

-Энэ эмсийн хүрээлэн.Тэгээд ч зогсохгүй дээд зэргийн эмсийн хүрээлэн хүссэн хүмүүс нь ороод байдаг газар биш шүү их үнэтэй ойлгож байна уу?

Инха түүн рүү муухай харан

Хуанван-Өөрийгөө хэн гэж бодоов.Төлж чадахгүй хэмээн басаж байгаа хэрэг үү?Царайнаасаа гарамгүй зантай юмаа

-Өршөөгөөрэй энэ хүүхэд зогсгүй үйлдэл гаргалаа.Та хүсэл авхай өрөө авж болноо.Гэхдээ энэ эмсийн хүрээлэн тань шиг авхай ийм газар байх нь зүгээр бол шүү дээ

Инха одоо түүнийг үнэхээр дотоод болон харагдах төрх нь үзэсгэлэнтэй гэж бодов.

Хааны Эмэгтэй 2 | King's Woman 2 Onde histórias criam vida. Descubra agora