1 skyrius Nuobodulio namai ir Parkas

436 34 54
                                    

NEKENČIU šitos vietos. Kodėl mes priversti čia eiti? Čia taip NUOBODU. Ištisas valandas nieko neveikiam. Tik sėdim. Ir "Rašom".

Gerai, kad bent šiandien nereikės sėdėti pamokose.

Olimpiada. Dalyvausiu istorijos olimpiadoje. Bet ne apie naujuosius laikus ar renesansą. Apie antiką, o labiausiai Graikiją.

Tad dabar einu į aktų salę, tenais vyks olimpiada.

Vos man įžengus į salę, žvilgsnis užkliuvo už dviviečių komandų suolų. Niekas manęs neįspėjo, kad būsim komandose... Ar labiau porose.

Pati salė buvo nemaža, bet ir ne milžiniška. Langai dešinėje sienoje dideli, rėmai išraižyti. Patalpos gale pakabintas gobelenas su mūsų mokyklos simboliu. O priekyje scena ir uždanga.

Komisijos stalas kaip tik pastatytas ant jos. Už jo trys kėdės, kuriose jau sėdėjo vertintojai.

Visi kiti stalai skirti komandoms, netvarkingai sustatyti visoje salėje. Dvidešimt stalų ir keturiasdešimt kėdžių. O ant kiekvienos kortelė su vardu. Gal ir banalu, bet patogu.

Neturėdama kito pasirinkimo, susiradau savo vietą ir atsisėdusi laukiau. Pamažu salėje rinkosi kitų komandų atstovai. Į šią olimpiadą suvažiavo tikrai daug mokyklų atstovų.

Mano dėmesys nukrypo į vaikiną, einantį prie manęs.

Jo plaukai nakties tamsumo, akys blizgančios ir žalios. Nebūčiau nustebusi jei per pilnatį jis virstų vilku. Akys buvo tarsi žvėries. Aukštas, sportiškas. Jis priminė vieną tų, kurie laikomi populiariais.

Vaikinas klestelėjo šalia ir menkai šyptelėjęs tarė:

- Sveika. Kadangi jau būsim vienoj komandoj, tai manau reiktų susipažinti. Aš Argas.

- Aišku Argas, ne koks Vargas. Tik prašau, pasakyk, kad ne Filčas iš Hario Poterio. O aš pati Aleksandra. - Jis nusijuokė iš mano žodžių. Taip, aš mėgstu pašmaikštauti.

- Ne, tikrai ne Filčas. Tas veikėjas man išties nepatinka. Net pamiršau, jog mūsų vardai tokie patys. Bet manau, šis vardas labiau siejasi su Graikija. Nes ten yra, ar bent buvo miestas tokiu pavadinimu.

- Arba Jasono laivas. Iš mito Argonautų žygis, - besijuokdama pratariau.

- Tai aš tau į laivą panašus? - Vaidindamas įsižeidusį paklausė Argas.

Aš tik gūžtelėjau pečiais. Daugi nieko jam atsakyti nebespėjau, nes nuskambėjęs teisėjos balsas patraukė visų dėmesį.

- Sveikinu visus susirinkusius šioje olimpiadoje. Kaip matote ir tikriausiai žinote, jūs dirbsite poromis, atsakymų lapą turėsite tik vieną. Kai paskelbsiu pradžią, atsiversite lapus ir atsakinėsite į klausimus raštu. Laikui pasibaigus, surinksime lapus, susumuosime taškus ir paskelbsime nugalėtojus. Beabejonės, jūsų visų lauks prizai. Ir tikrai ne saldainiai. O dabar, pasiruošt, atsiverts ir pradėt!

Aš skubiai atverčiau lapą. Aha, lapą, ten visa jų šūsnis! Tačiau susikaupiau ties klausimais.

- Rimtai, išvardinkit visus Olimpo dievus? - Nusijuokusi paklausiau Argo.

Senovės istorijos 1# Kelionė *Baigta* TAISOMAWhere stories live. Discover now