18 skyrius Vėl plaukimas jūra

46 10 10
                                    

Mūsų laivas jau tolo nuo kranto ir mes galėjo nors šiek tiek atsipalaiduoti. Nepanašu, kad uosto sargybiniai būtų atkreipę dėmesį į mus. Nors kranto labai nebesimatė, bet gal dar niekas nepastebėjo, kad Hizės nėra. Tikiuosi, jie dar negreit suuos apie tai. 

Frostas stovi pirmagalyje. Jis kažkoks keistas. Atrodo rimtas, susimąstęs. Retai jį tokį matau. Tik tuomet kai jis dėl kažko labai nerimauja... Ar bent taip manau, nes tokio jo dar nemačiau.
Aš nueinu prie jo.
- Žinai, man vis dar kai kas atrodo keista. - Tariau jam, tikėdamasi išsiaiškinti, kas jį neraminą. - Kodėl tas keliavimas iš vienos vietos į kitą, arba kiti skraidymo būtai taip vadinami?
- Tikrai, toks paprastas klausimas? Na, tai labai panašu į skraidymą, be to, panašu, kad tie kurie gyveno kažkada seniai seniai nieko daigiau nesugalvojo.
- Ir viskas?
- Taip.
- Gerai, o kodėl dabar tu toks rimtas?
- Tu neatstosi tiesa?
- Nė neketinu.
Jis atsiduso ir nelinksmai šyptelėjo, bet vis tik pradėjo kalbėt:
- Manau, kad Demonų karalius, greitai supras, kur mes dingom ir kas kartu su mumis. Tad jis pasiųs laivus mūsų vytis, gal net pats atskubės. Mes turim kuo skubiau paslėpti laivą ir nusigauti iki saugios vietos. Artimiausia, ta proskyna.
- O... Kodėl negalėtume laivo kaip nors perkelti, kad ir į kitą pasaulį?
- Kad perkeltum tokį laivą, reikia portalo.
- Tai surask vieną, juk portalu ir persikėlei į mano pasaulį... Jei apskritai galiu jį taip vadinti. - Jau tyliau sumurmėjau. Mano nelaimei, Frostas išgirdo.
- Kodėl tu visiškai nepasiilgsti to pasaulio?
- Ten neturėjau artimų žmonių. - Tariau gūžtelėjusi pečiais. - Neturėjau nieko, kam rūpėčiau. Ir ten tikrai buvo nepalyginti nuobodžiau nei čia.
- Ir viskas? Bet negi nieko iš to pasaulio napasiilgsti?
- Na ne, aš tikrai nežinau, ko ten galėčiau pasiilgti. Kodėl klausi?
- Man atrodė keista, kad kai patekai čia, taip lengvai nusekei paskui nepažįstamą žmogų ir neliūdėjai, kad atsiradai kitame pasaulyje. Nemaniau, kad tu taip ramiai reaguosi...
- Kaip jau sakiau, tam pasaulyje nepalikau nieko, kas man rūpėtų. Be to, man patinka šis pasaulis. Čia aš daug laimingesnė, nei tame pasaulyje.
Jis tik šyptelėjo ir nuėjo prie kitų jūreivių. Aš nusekiau jį akimis, daugiau neturėjau kas veikti, tad užlipau ant stebėjimo aikštelės ir pakeičiau ten budėjusį jūreivį. Apsižvalgiau, jūra rami, laivų nesimato, saulė dar aukštai. Kur ta slėptuvė, kur Frostas nori palikti laivą? Tuomet pamačiau, vakarų pusėje, kažkokį mažą taškelį, bet jis vis didėjo. Ir gana greitai. Jis atrodė kaip maža valtelė su burėm...

- Laivas!

Surėkiau kuo galėdama garsiau, apačioje buvusiems vyrams. Ten kilo didžiulis sambrūzdis, vyrai pradėjo bėgioti po laivo denį, Pina ir Hizė išlindo iš mūsų kajutės, Frostas greitai atsirado šalia manęs, ant stebėjimo posto. Na, aš nežinau kaip daugiau pavadinti tą daiktą... Frostas pasižiūrėjo į vakarų pusę ir tyliai kažką pasakė, bet iš balso tono sprendžiu, kad tikriausiai nusikeikė, arba prakeikė tą laivą su visa jo įgula ir jų vadą. Pajaučiau, kad laivas ėmė greičiau plaukti, gal mes dar pabėgsime nuo jų? 

- Pasiimk ginklus, mums jų gali prireikti.

- O ką darysim su laivu?

- Pasinaudosiu tavo įdėją, aš žinau kur jūroje yra viena portalas, tad per jį nusiųsim laivą į GŠ. Ten laivas galės palaukti, iki kol mes irgi ten nuvyksim, arba Viliui prireiks laivo plaukiant į kitas salas.

Aš tik linktelėjau ir kartu su Pina ir Hize nubėgome į laivugalį. Visos trys turėjome po lanką ir strėlių, jei jie per daug priartės, galėsime keletą nušauti, ar bent pabandyti. Frostas ir kapitonas nurodinėjo įgulai ir plukdė laivą šiek tiek į rytus nuo mūsų pradinio kurso. Vadinasi, ten turi būti kažkoks portalas. Laivas vis artėjo prie mūsų, o mes pasiruošėme šauti.

- Pina, šauk į tuos kurie bus centre, Hize, tuos dešinėje, aš imsiuosi kairės.

Jos linktelėjo, nes puikiai suprato, kokia klaida būtų, jei visos imtume šaudyti į tuos pačius vyrus. Laivai vis mažino nuotolį, bet mūsiškis dabar skriejo nebe tiesiai, o įstrižai, aš žvilgtelėjau į tą pusę kur buvo nukreiptas pirmagalis, pastebėjau neryškius salos kontūrus. Matyt, prie jos bus portalas. Vėl nusisukau į mus besivejantį laivą, juos skyrė vos dviejų šimtų nuotolis. Kartu su merginomis, pakėliau lanką, nusitaikiau ir šoviau. Strėlei iššovus vėl išsitraukiau strėlę ir pirmajai strėlei dar nepasiekus tikslo, paleidau dar vieną šūvį. Tik tuomet nuleidau lanką ir pažiūrėjau į ką pataikiau. Tai tikra pradedančiojo sėkmė, nes abu šūviai pasiekė tikslą. Bet neleidau sau ilgai džiaugtis pergale, paleidau dar keletą šūvių. Ant kito laivo denio, negyvi arba sužeisti gulėjo jau devyni vyrai. Kelis pašoviau aš, kitais pasirūpino Pina ir Hizė. Pasižiūrėjau į salą, kurią mačiau anksčiau, dabar įžiūrėjau ją kur kas geriau, nebuvo didelė, labiau priminė negyvenamą salą, tačiau mūsų laivas plaukė kaip tik ten. Vėl atsigręžiau į mus persekiojantį laivą paleisdama dar du nesėkmingus šūvius. Deja, jie jau pasimokė iš savo klaidų ir slėpėsi už laivo bortų, sunaikindami mano sėkmę. Pajaučiau, kaip laivas truputį pasuko į šoną, vėl pažiūrėjau į pirmagalį. Šalia salos pastebėjau didelę juodą skylę, tokią pat kaip ir  tą, į kurią mane nusitempė Argas. Bet kur tas Argas? Jau seniai jo nemačiau... Ar bent jau jo tikro, o ne kažko kas juo apsimetė... Bet dabar negaliu apie jį galvoti, nes mūsų laivas plaukė tiesiai tos skylės link. Iki jos liko visai nedaug, tad paskubėjau įsitverti borto krašto ir pačiu laiku, nes kitą akimirką mes jau kritome į tą skylę. 

Na kaip jums? Kažkaip sugebėjau parašyti du skyrus:D ar bent pusantro, nes 18 skyriaus pusę jau buvau parašiusi, o dabar užbaigiau:D O 19 dar turiu prailgint... Tad sudėjus gal labiau 1 skyrius:D Dar nenusibodo mano istorija? Kaip manot, kur pradingo Argas? Tikiuosi sužinoti jūsų spėjimus apie tai:D

Tiems kurie dar skaito turiu vieną žinią. Nežinau, apsidžiaugsit, ar nuliūsit, bet liko ne tiek jau daug skyrių iki pirmos dalies pabaigos:D tik maždaug 5-6 skyriai, gal daugiau, gal mažiau:D O tiems, kas galbūt skaito kitą mano istoriją "Nauja Hogvatrso karta" turiu pasakyti, kad kitą skyrių planuoju publikuoti pirmadienį:D Tad laukit naujų dalių, o aš lauksiu jūsų nuomonių:D

Senovės istorijos 1# Kelionė *Baigta* TAISOMADonde viven las historias. Descúbrelo ahora