6.

9 0 0
                                    

Horké ranní sluneční paprsky mě začaly pálit na tváři. Pomalu otevírám oči, do kterých se mi i přes mé husté řasy dostane okamžitě mnoho světla. Pomalu se rozkoukávám po pokoji. Hlavou mi bleskne myšlenka na to kam se poděl Jamie. Možná to byl zase jen sen. Nedivila bych se tomu, často teď mívám zvláštní sny. Vztanu a jdu rovnou do koupelny.,, Ježiši ...!!" zakřičím a zakryju si oči. Přede mnou stojí Jamie s odhalenou horní polovinou těla. Zabouchnu dveře a jdu zpátky do svého pokoje, kde netrpělivě čekám. Když Jamie vyjde z koupelny, je už úplně oblečený. Z jeho hnědých vlnitých vlasů ještě tečou mokré potůčky vody. Čekala jsem nějakou přihlouplou poznámku, ale Jamie mlčel. Sedl si do křesla. Naše oči se střetly.,,Takže, "začal.,, prý jsi dostala nějaké dopisy a věci po tvých rodičích?",, No dopisy, prsten a nějakou suchou větev. ",, Smím to vidět?" Z pod postele vyndám krabici a otevřu její výko. Vezmu je do ruky a udělám pár kroků k Jamiemu. Vezme si je ode mne a chvilku si je prohlíží.,, Zajímavé." Řekne. Podívám se na něj nechápavým pohledem.,, Na těch předmětech jsou značky jedné z nejstarších rodin. Vidíš tady tu hězdu?" podá mi zpátky prsten a větev. Prstem přejedu po vytlačené hvězdě na prstenu.,, K čemu to vlastně je?",, Ta větev jak tomu ty říkáš je Clara.[ jen pro správnou výslovnost- Klara 😀]. Je to naše osobní zbraň, každý viligate má svojí Claru a když ji ztratíš, je to jako by jsi přišla o nejlepšího přítele. Proto se jí snaž neztratit. Ten prsten je moc šikovná věcička. Dokáže tě udělat neviditelnou, ovšem jen pro homine . Zkus si ho a pak zavolej na bráchu ať přijde. A sleduj co se stane. " s dořeknutím na mě Jamie mrkne. Navléknu si prsten na ukazováček. Prsten se mi okamžitě přizpůsobí prstu a jemně zabrní. Na Jamiem obličeji se objeví lehký úšklebek.,, Tomasy?" zavolám na svého bratra a kouknu na Jamieho. Dveře se otevřou a do pokoje vejde o dva roky starší brácha.,, Lexi? Potřebuješ něco? Kde jsi?" zavolá na mě Tomas a jde se kouknout do mé koupelny. Mezitím svléknu prsten a zavolám na Tomase. ,, Tady, tady jsem." Bratr přijde zpátky do mého pokoje a trochu zděšeně se na mě podívá.,, Kde jsi byla? ",, Celou dobu jsem byla tady, asi sis mě nevšiml. ",, Nesmysl, tak asi vím co jsem viděl ne?",, No to už je jedno. ",, A co jsi vlastně potřebovala?",, Už nic, ale díky." mrknu na něj. Tomas odchází z pokoje s trochu zklamaným a naštvaným výrazem ve tváři. Když jsem si jistá že Tomas odešel do svého pokoje potichu s úžasem zakřičím.,, Tak to je boží!!! " a podívám se na Jamieho. Ten sedí v mém křesle a s uličnickým výrazem ve tváři mě pozoruje.,, Myslel jsem si to." řekne a pousměje se tak, že se mu nadzvedne jeden koutek jeho úst. Bože, je tak egoistický.,, A jak se používá ta Clara? ",, Ale ale, nějaká zvědavá ne? " s úsměvem poví Jamie. Dychtivě přikývnu.,, Clara jak jsem říkal, je zbraň. Používáme jí při boji, nebo ochraně našeho a vašeho světa. Každá Clara má své jméno. Když ho vyslovovíš, tak Claru aktivuješ.",, Jak se jmenuje ta moje? "chci vědět.,, To nevím, většinou to bývá tvoje zasvědcovací jméno. Když jsi se narodila, tvoji praví rodiče ti museli dát prostřední jméno. Zkus to.",, V dopisech stálo Alexandra Camillie Beckles. " Chytnu zbraň Do ruky a zřetelně řeknu ,,Camillie". Sleduji klacík, ale ten se ani nepohne.,, Zvláštní. "řekne Jamie a na tváři má udivený výraz.,, Jakto, že to nefunguje?" řeknu smutně.,, Někdy ve výjimečných případech se dává jméno po otci nebo matce. Jak se jmenovali? ",, V dopisech stálo Sarah a Rafael." Znovu chytnu větvičku do ruky a vyslovím ,,Sarah". Větvička se přitom ani nepohne. Poslední možnost, pomyslím si a nahlas řeknu,, Rafael". Přičemž v klacíku, jakoby se vzal najednou život. Klacík sílil a těžkl, praskal a řinčel. Během sekundy se z nepatrné větvičky stal majestátní meč se zlatou rukojetí a vyrytou hvězdou.,, Páni... "nemám slov. Jamie na meč kouká také ohromeně. Kouknu se na něho, ale jeho oči sledují jen třpyticí se meč v mé ruce.,, Teda!" řekne poněkud závistivě.,, Takovej nemám ani já! " řekne trochu smutně.,, Tvoje rodina musela být z těch nejvyšších vrstev. Takový meč má jen královská rodina a její nejbližší.",, Nemůžu tomu pořád uvěřit." Záře od Clary osvětlovala celý pokoj. Částečně se zachycovala i na Jamieho vlasech a dělala je tak světlejší, až to místy vypadalo, jako že má Jamie svatozář.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strážci temnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat