[Dipersisiran pantai,Chanyeol meletakkan Ga Young perlahan² diatas sebuah batu besar.Lalu dia mengambil beg berdekatan dan mengeluarkan sesuatu]
Chanyeol:Ini,saya akan sapukan pd kaki awak dan urutkannya.Tapi,awak boleh menahan sedikit saja?(ga young mengangguk tanpa ragu,chanyeol menuangkan sedikit ubat ditapak tangannya lalu disapukan di kaki ga young dan mengurutnya perlahan..)
Ga Young:Argh!
Chanyeol:Maaf,terlalu sakit?(ga young mengangguk perlahan)
Ga Young:Tapi,tak mengapa..(baekhyun,do kai dan yg lain berlari kearah mereka)
Sehun:Ga Young shhi,awk tak apa²?
Chanyeol:Dia tak apa²..
Baekhyun:Awak nampak sangat cemas tadi.
Chanyeol:Ga Young,saya urut sekali lagi okay?
Ga Young:Nae.(perlahan² kakinya diurut lagi oleh Chanyeol,Ga Young mengetap bibirnya dek menahan kesakitan.Semua member yg lain hanya memandang.Tak lama kemudian,Chanyeol,Do,Sehun dan Suho membawa Ga Young bersama..Ga Young dipimpin oleh Chanyeol dan Sehun utk berjalan hingga akhirnya tiba dirumahnya)
Do:Jadi,disini rumah awak?Nasib baik tidak jauh dari tempat kita(mereka memerhatikan keadaan sekeliling rumah Ga Young,penuh dengan tanaman bunga dan pohon yg cantik,halaman rumahnya kelihatan bersih dan kemas)
Suho:Pandai awak menjaga persekitaran rumah..
Chanyeol:Kita masuk dulu.(mereka memimpin Ga Young masuk kedalam rumahnya dan meletakkannya diatas kerusi)
Do:Masih sakit?(ga young tersenyum,lalu mengangguk perlahan)
Sehun:Awak harus menjaga diri dengan baik bila sendirian,tambahan pula dgn keadaan kaki begitu.
Suho:Betul,lain kali berhati².
Ga Young:Maaf kerana menyusahkan awak semua.
Suho:Bukan,jangan cakap begitu..
Chanyeol:Jadi awak tinggal sendirian disini?Awak tak takut?
Ga Young:Tak,kenapa pula?Sejak kecil saya sudah terbiasa begini.
Chanyeol:Hmm..(chanyeol mengangguk)
Ga Young:Err,awak semua dahaga?
Do:Tak,tak mengapa..Awak nak minum air?
Ga Young:Saya boleh buat sendiri nanti,jangan risau.
Suho:Hmm,nampaknya akan sukar utk awak menyertai kami nanti.
Do:Betul,sedihnya.Pasti sangat sunyi kalau awak tiada.
Ga Young:Tak,kenapa pula awak harus sunyi?(ga young tersenyum malu)
Suho:Jadi,malam ini kami rasanya tiada apa² aktiviti kan?
Chanyeol:Kenapa?Awak nak lakukan sesuatu?(suho mengangkat kedua bahunya)
Suho:Tak tahu,saya tiada idea.Hahaha!
Chanyeol:Baiklah,memandangkan kita semua tiada idea apa ingin dilakukan esok..Bagaimana kalau kita bermalam disini saja?
Ga Young:Mwo?Waeyo?
Do:Bagus juga,kami boleh menjaga awk memandangkan kaki awak sedang sakit.
Ga Young:Tak,saya tak apa2.Jangan risau.
Do:Jangan risau,kami boleh menjaga awak dengan baik.Awak tidur di dalam bilik dan kami tidur diluar,kalau ada apa² masalah awak boleh panggil kami saja.
Ga Young:Tapi..
Chanyeol:Awak takut?Kenapa?Awak takut kami berniat jahat?
Ga Young:Err,itu..Tak,maksud saya kalau org lain melihat pasti mereka akan fikir bukan²..(balasnya cemas)
YOU ARE READING
Really I didn't Know
FanficApa yang berlaku sekiranya kumpulan Kpop terkenal EXO berada dihadapan mata?Adakah duniamu akan berhenti seketika,adakah jantungmu juga turut akan berhenti seketika?Bagaimana pula sekiranya,kamu dapat bersemuka secara peribadi dengan mereka tanpa se...