Üniversite ortamı çok güzeldir bilirsiniz yada duyarsınız ama hiçbir zaman kötüye yorumlayan olmamıştır klasik biz işte aslında 2 olan birşeyi 10, 9 olan birseyi 100 yapabiliyoruz ,hayal gücümüz epey yüksek.
Evde yalnız kalınca ne düşlersin peki.
Kimi zaman korkuyu, kimi zaman eglenceyi, kimi zaman sensizlikten faydalanip eglenenleri tek tek düşlersin hapis olmuş zihninden atmaya çalıştıkça düşlersin bunları. Çok yakın bi dost bulursun kuş olup gider ,sırdaş bulursun açılır,hayat arkadaşı bulursun yol alır üniversite ortamı öyle namert bir ortamdır.
Yurt dışına çıkmaya karar verdum güzel bir üniversite ve deli dolu muhteşem hayallerin şehri amerika.
Film gibiydi herşey olaylar akışkanlık okadar güzeldi ki ta ki o geceye kadar..
Arkadaşlık kurmak gerek ve bu insanların her gün sıkça yaptığı bişey bir kac arkadas yeni dostlar edindim aksam yemeğe çağırdım guzel yemek yaparim ayıptır söylemesi.
Saat 20.00 gibi gelmelerini bellerken baktim gelen giden yok. Yemekler soğumaya başlayınca ümidi kestim kendimde yemedim iştah falan kalmayınca. Hepsi beni işletti sanırım diyip biglisayarin yanındaki calisma masamda bi yandan düşünüp bi yandan yerlesmeye çalışırken birden zil çaldı saate bakiyim dedim 22.30 civarıydı kapi deliğinden baktım arkadaşlarımdan birisiydi kapşon takmıştı açtım kapiyi aldım içeriye..
Kusura bakma geciktim dedi. Ama suratı bembeyazdı sanki karşısında ceset var yada birisinden çok korkmuş gibiydi. Birseymi oldu dedim hayir hayir onemsiz seyler dedi sırıttı ürperdi titreme geldi hafiften iyimisin dedim başını salladı neyse karnin actir senin dedim tesekkur ederim ben oturmayi tercih edicem dedi ve o sirada birdaha kapı çaldı. Hemen geliyorum dedim baktım ama kimse yoktu geri geldiğimde arkadaşım yerde duran kolilerden birisine kitlenmisti. Birseymi oldu dedim. Koliyi isaret etti ve bana döndü işte bu dedi. He o benim birkac esya var içinde önemsiz şeyler dedim onu dışarı çıkar dedi aldım elbise dolabının içine sıkıştırdım bi oh çekti ama tedirgindi bu kutu.ne peki dedi baska bir kutuyu gösterdi açabilirsin dedim. Korkarak açıyordu icinden eski resimler çıktı yillardir görmediğim annem, bana hep destek olan babamın resimleri birlikte benimle ve ayri ayri bir suru resimler beni ağlamak tuttu gozlerimden yas akacak neredeyse ama o hala kitlenmiş bir sekilde halıyı seyrediyordu artik birseylerden şüphelenmiştim ama olanak veremiyordum.
Mutfaga gittim birtane bıçak aldım tsortumun icine sokuşturdum keskin yeri tsortumun icinden dirsegime kadar kabzasi ize avucumun icinde bekliyordum öyle.
Aniden içeri girdim dolaba sokuşturduğum koliyi açmaya çalışıyor ama açmak değil parçalıyordu napiyorsun sen dedim bıçağı çıkardım oralı bile olmadı. Koliyi tırnakliyordu. Kuduz köpek gibiydi resmen açtı icindekileri çıkardı yere bıraktı bende bıçağı masanın üzerine bıraktım sakin ol noldu diyordum anlamaya calisiyordum. Eğilip düşen koliye baktım icinde kuran-i kerim vardı kırmızı kapaklı şansım açık olsun diye taşırdım yanımda ama buraya koruduğumdan hic haberim yoktu. Yerde durmasın diye kaldırdım ve birden dik dik elimdekine bakmaya başladı o ne dedi kutsal kitabımız dedim. Ver onu dedi ve bağırmaya başladı başını tutuyor sağa sola çarpıyor sanki bir güç onu alıp yerin dibine sokuyordu noluyor sana diyordum korku iliklerime kadar işlemiş dualar ediyordum. Kendine gel iyimisin dedikçe güç artiyor benide boğmaya başlıyordu geliyor iste geliyor ikimiz için geliyor uzak tut şunu benden diye cigliklar atıyordu ama sesi gür net ve ondan duyduğum ilk sesti. Kuran-i ona uzattıkça bir sey beliriyordu arkamdan kollariyla beni içine cekmeye çalışan bişey korkudan ağlıyorduk resmen. Olamaz imkansiz diyip dua okuyordum sma o sey dahada yaklaşıyor degisik sesler çıkarıp bize geliyordu ,bir sis bulutu gibiydi arkasi görünüyordu bomboş birsey ama cok korkunçtu bıçağı aldım kollarima dayadım kesik attım kanlar çıkmaya basladi acısından kitabı elimden düşürdüm ve geri geri kaçmaya başladık bi yandan kolumu tutuyoe bi yandan arkadasima sorular soruyordum.
Evden kaçmayı başardık 2 hafta sonra tekrar uğradım ama nakliyecilerle birlikte eşyalarımı toparladım azda olsa esya sonuçta.
Baska biryere yerleştim farklı bir semt farkli insanlar, arkadasimla bu konuyu açmamaya yemin ettik ama aklımda takılı kaldı ,o gece bize noldu ?