Jednoho podzimního večera Voldemort svolal všechny smrtijedy do Malfoy manoru. Mělo se jednat o obyčejnou poradu, ale to se rychle změnilo.
Kolem osmé hodiny se do sídla dostavili i poslední opozdilci. Za normálních okolností by byli potrestáni, ale dnes ne. Pán Zla měl až děsivě dobrou náladu. Kupodivu poslední se dostavil sám Lucius. Tiše za sebou zavřel dveře a posadil se na poslední volnou židli.
K jeho překvapení vypadala místnost jinak, než kdy jindy. Hlavním rozdílem bylo nejspíš osvětlení. Nebylo tu temno jako vždy, naopak. Na stropě se pohupoval obrovský lustr, který osvětloval i nejvzdálenější rohy místnosti. Židle byly postaveny v řadě pod okny, takže většina místnosti byla volná.
Voldemort byl očividně v dobré náladě, protože na Luciuse neseslal žádnou kletbu, ani ho neseřval. Dokonce mu s úsměvem zamával. Dlouhovlasý smrtijed mávnutí nervózně opětoval a dál se věnoval prohlížení vlastního domu. Žádných dalších změn si nevšiml, ale i tak jich bylo dost a dost.
,,Přátelíčkové moji, vítejte v Luciuskově domečku," zvolal Pán zla. To se Luciusovi už vůbec nelíbilo. Nejen, že otočí jeho sídlo vzhůru nohama, on mu ještě bude říkat 'Luciusek'. ,,To není žádný domeček," utrousil. No přece si nenechá urážet barák. ,,Luciusi, nebuď bručoun," pokáral ho Voldemort a dál pokračoval ve svém netradičním projevu.
,,Dnes jsme se tu nesešli, abychom vraždili nebo mučili nevinné mudly, jasné?" zkontroloval pohledem řadu znuděných smrtijedů. Bella byla sice trochu proti, ale nakonec se uklidnila. Její menší záchvat schytal Avery, který skončil proměněný ve šneka. Chudák asi nezná přísloví: ,,Bellatrix štěká, ale nekouše, ona zabíjí." Na druhou stranu se nejspíš poučil a příště se nebude Belle plést pod hůlku.
Atmosféra se začala uvolňovat, což se Pánovi zla líbilo. Z pláště vytáhl láhev ohnivé whisky a trochu se napil. Láhev znovu uklidil a následně si odkašlal, čímž si získal pozornost. ,,Přijde mi, že naše povolání je poněkud pochmurná záležitost. Pořád jen vraždíme, mučíme, balíme jointy, vážíme koks-ehm, teda ne, to jsem samozřejmě neřekl, no, zkrátka naše povolání není procházka růžovým sadem. Proto jsem se rozhodl, že si zahrajeme twister," prohlásil a vyčaroval hrací plochu.
Čekal nějaký projev radosti, ale místo toho se dočkal jen zaražených obličejů. ,,No co máte?? Tak já vám vymyslím zábavu a vy si toho vůbec nevážíte. Ta dnešní generace, to já když jsem byl mladej klučina, tak jsem nevraždil na potkání, to za nás nebylo. Já hrál twister, to je klasika. Asi znáte řeči o tom, jak jsem byl v děcáku a měl jsem strašný život, ale to není pravda. No nic, teď neřešíme mě, ale vás, takže vztyk," rozkázal a banda smrtijedů se začala nemotorně zvedat. ,,Tak se mi to líbí. Je vás tu jak smetí, tak zvětšíme hrací plochu, aby si zahrál každý," prohlásil Voldy.
,,To nebude nutné," prohodil Snape, ale nikdo ho neposlouchal. Voldy si jel své, zvětšil plochu a byl spokojený. Snape se urazil, ale jako obvykle to nikoho nezajímalo. Voldemort se usadil s lahví ohnivé whisky a terčem na točení a mohlo se začít hrát.
,,Luciusi, jsi na řadě," prohlásil už značně opilý Voldemort. Hráli už nějakou dobu a nikomu krom Voldemorta se to příliš nezamlouvalo. Největší problém měl Avery, kterého se nikdo neobtěžoval proměnit zpět na člověka.
Jelikož jako šnek neměl ruce, jen jednu nohu, Pán zla se naštval a s tím, že bojkotuje celou akci ho strčil do ledničky. Ptáte se, proč do ledničky? To by mě také zajímalo, ale to se nejspíš jen tak nedozvíme. Voldemort roztočil šipku a napjatě čekal, co Luciusovi zadá. ,,Ha, Luciusku, pravá ruka na zelenou," řekl a kochal se pohledem na zamotanou hromadu smrtijedů.
Lucius se nešikovně pohnul a málem skončil na zemi. Nakonec to zachránil a přesunul pravou ruku na nejbližší zelenou. V duchu se pochválil, jaký je pašák, ale do reality ho vrátila Bella. ,,Ty dlouhovlasá kreaturo, strkáš mi koule do ksichtu," zaječela a kdyby neměla před obličejem Luciusova varlata probodla by ho vraždícím pohledem. ,,To mluvíš se mnou?! Dívala ses někdy do zrcadla? Vždyť máš na hlavě černej květák," bránil Lucius své krásné vlásky.
Voldemorta to očividně pobavilo, protože se začal hlasitě smát. Málem při tom spadnul ze židle. ,,Co ty se tam tlemíš? Vy byste byli tak krásnej páreček. Princezna Locika a dědula po chemoterapii," zasmála se ironicky Bella. Dnes měla náladu pod psa. Holt i čarodějky mají své dny.
To už Voldemort nevydržel a jak široký, tak dlouhý se rozplácl na zem. Chechtal se tak hlasitě, že přeslechl i Severusův dotaz ohledně hry. Nebudeme si nic nalhávat, i kdyby ho slyšel, ignoroval by ho.
Pán zla se zanedlouho uklidnil, ale ve hře nepokračoval. S úšklebkem na rtech sledoval hašteřící se klubko smrtijedů na hrací ploše.
Bella urážela všechny v dosahu, vlastně i sama sebe. Cissy probírala s Dracem holky, což ho neskutečně štvalo. Dotazy ohledně věkového rozdílu a počtu vrásek se mu vůbec nelíbily. Představa, že by si měl jednou přivést domů Minervu McGonagallovou se mu opravdu nezamlouvala. Lucius něco pořvával, ale v tom hluku jeho slova rychle zanikala.
Nejvíc vytočený byl nejspíš Severus. Když ho hra začala bavit Voldemort se svalil na zem a odmítal roztočit šipku, aby se mohlo pokračovat. Tradičně ho nikdo neposlouchal, tak přestal namáhat hlasivky a s zoufalým zaúpěním se pustil do breku. Lucius se mu nejspíš vysmíval, ale všechno dění přerušil jekot Bellatrix Lestrangeové.
Smrtijedi utichli, dokonce i Voldemort nedočkavě čekal, co z té šílené ženy vyleze. ,,Kde máme Šnekveryho?" zeptala se a pokusila se rozhlédnout, ale před očima měla stále Luciuse, tak jí to nebylo nic platné. ,,Dal jsem ho zamrazit," prohodil Voldemort bez náznaku zájmu. Zraky všech přítomných se stočily k němu. I Bellatrix se otočila jeho směrem, bohužel stále nic neviděla. ,,No co tak čumíte, třeba jogurt se taky dává do ledničky, tak proč ne Šnekvery?" Voldemort nechápal, co udělal špatně. Vždyť mu chtěl jen pomoci. Byl celý takový slizký, tak usoudil, že mu je horko. V ledničce mu bude určitě dobře.
,,Takže Šnekvery je v lednici?" ujal se slova Severus. ,,Přesně tak," potvrdila domněnku Cissy. ,,Tím bych si nebyla tak jistá," prohodila Bella, čímž si vysloužila pozornost. ,,Já jen, že Goyle říkal, že má hladík," uchechtla se. Smrtijedi se podívali kolem sebe a opravdu, Goyle se v místnosti nenacházel. Voldemort po pár minutách ticha pochopil, že Šnekvery se nejspíš nachází v žaludku nenažraného smrtijeda. Vystřelil do kuchyně, chudák malá se málem cestou rozsekal.
U lednice našel spokojeně přežvykujícího Goyla. ,,Okamžitě ho vyflusni!" křikl Pán zla. Smrtijed sebou cuknul a opravdu sousto vyplivnul. Díky Merlinovi nepřežvykoval Šnekveryho, ale jen nějaké cereálie. Voldemortovi se značně ulevilo, ovšem úleva ho přešla, když nahlédl do lednice a šnek nikde. ,,Tys sežral Šnekveryho?!" ještě, že neměl Voldy po ruce hůlku. Jinak by Goyle asi přišel o víc, než jen o sousto cereálií.
,,Šnek-co? Netušim o čem to mluvíte šéfe, ale nějakej šnek tu byl, tak jsem ho vyhodil z okna," pokrčil rameny a pokračoval v hodování. Voldy se už už chystal na lov Šnekveryho, ale nakonec se na to vykašlal. ,,Vždyť to není dítě, on si poradí," zamumlal a vrátil se ke svým věrným smrtijedům.
K večeru Lucius vyhnal všechny smrtijedy z Malfoy manoru a konečně ulehl do měkké postele. Ležel na zádech a přemýšlel. O životě, o lásce, o domově, o Narcisse...že ho to nenapadlo dřív. Vždyť on vyhnal ven i Narcissu! Vyškrábal se do sedu s tím, že jí půjde hledat, ale pak si to rozmyslel. ,,Vždyť to není dítě, ona si poradí," mávl rukou a znovu upadl do postýlky. Bez keců jeho drahé polovičky se mu usínalo mnohem lépe, takže do pár minut už spal jako miminko.
ČTEŠ
Smrtijedské Storky
Ficción GeneralI smrtijedi si musí dát občas volno a trochu se pobavit. Třeba si zahrát twister nebo jít chytat ryby. Cover dělala: @Katie242 !Upozornění! Příběh nemá skoro nic společného s knížkou nebo filmem.