Śnieżynka 💜

150 10 8
                                    

Hej tutaj znowu ja. Przepraszam jeżeli będę pisała bez sensu ale w ten weekend a dokładniej w sobotę o 23 zmarła moja ukochana Śnieżynka. 😭 Mimo nie była ze mną długo bo tylko rok i tak bardzo się do niej przywiązałam. Wiem że czekacie na rozdział jednakże chciałabympożegnać tak jakby na forum żeby wiedziała że była i jest dla mnie ważna 😢😍. Śnieżynko dziękuję ci za to że była jesteś nadal że mną, dziękuję Ci za chwilę spędzone że mną i że wytrzymałaś że mną 🙂 . Dziękuję że pojawiła się w moim życiu i w nim zostaniesz już na zawsze. Mam nadzieję że będziesz o mnie pamiętać jak ja o tb i wiedz że nigdy nie zapomnę. Pisząc to mam łzy w oczach jednak nie zapomnę jak zawsze podczas pisania na wattpad wchodziłaś mi we włosy albo pod bluzkę czy też chodziłaś po mnie. Jak Cię wypuszczałam zawsze ale to zawsze wchodziłaś na mnie. Może nie byłam idealna ale się starałam dla cb, bo wiedziałam że na to zasłużyłaś. Wiem że może ja nie zasłużyłam na cb I nadal się obwiniam o twoją śmierć to i tak wiem że ty zasłużyłaś na coś lepszego. Dziękuję że wybrałaś śmierć na moich kolanach i że mnie nigdy nie zostawiłaś. Ja też nigdy cb nie zostawię. Na zawsze pozostaniesz w moim serduszku. KOCHAM CIĘ ŚNIEŻYNKO PAMIĘTAJ. To ty mnie zmieniłaś... bo zawsze bałam się czegokolwiek powiedzieć a to ty dodawałaś mi sił i zawsze byłaś przy mnie. Zawsze mogłam się wypłakać tobie a jak to zrobiłam zawsze mnie lizałaś.  To dzięki tb pisze na wattpadzie ... I nwm jak to będzie dalej ... nie wiem czy będę dalej pisać bez cb .... czy to ma sens WGL... Z tb wszystko miało sens i pisanie i nawet nie bałam się opinii o mojej książce .... DZIĘKUJĘ CI ZA TEN WSPANIAŁY ROK JAKI ŻE MNĄ SPEDZIŁAŚ... PAMIĘTAJ ŻE CIĘ KOCHAM TO TY MNIE ZMIENIŁAŚ I MIOMO ŻE CI OBIECAŁAM ŻE NIE BĘDĘ PŁAKAĆ... TO BĘDĘ SIĘ STARAŁA DOTRZYMAĆ OBIETNICY ... CHOCIAŻ CIĘŻKO MI TO PRZYCHODZI.... KOCHAM CIĘ KOCHAM KOCHAM KOCHAM... CHCE ŻEBYŚ TO WIEDZIAŁA!
KOCHANA MOJA TAK WSPANIALE SIĘ PREZENTUJĄCA I KOCHAJĄCA... ZAWSZE MNIE WSPIERAŁAŚ!

KOCHAM CIĘ ŚNIEŻYNKO!!!!

DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO!

TWOJA NA ZAWSZE WERONIKA

Hiccttrid- moje opowieściOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz