(WANI)
Nama sebenar:Nur Syazwani
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Seorang yang garang dan kasar tapi hatinya lembut. Pandai. Tidak suka menggedik dekat lelaki. Perangai agak tomboy. Tak layan lelaki kat luar. Fokus pada study sebab nak sambung belajar dekat luar negara.(SAB)
Nama sebenar:Nur Sabrina Amani
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Seorang yang berfikiran matang. Tegas namun ada kalanya gila sikit. Sifat penuh keperempuanan terserlah. Kalau keluar berjalan selalu kawal ayu tapi kalau dengan kawan ha terkeluar suara jantan dia. Seorang yang berbakat. Memiliki sebuah cafe berdekatan universitinya.(MIZA)
Nama sebenar:Nur Miza Karmila
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Seorang yang berperangai gila-gila. Suka cakap perkataan 'comel'. Nampak tahi pun dia akan cakap comel. Tak pernah nak serius. Suka gelak kuat-kuat. Suka menjerit macam orang gila. Dia tidak pedulikan orang sekeliling dan buat apa yang dia nak sesuka hati. Pernah menjerit dengan kuat dekat tengah-tengah Mall yang penuh dengan orang ramai sebab kena sakat dengan kakaknya. Bercita-cita untuk menjadi seorang pakar psikologi.(Anis)
Nama sebenar:Anis Najwa
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Berperangai seperti seorang budak. Tak matang. Berasal daripada keluarga yang amat berada. Memiliki suara budak-budak dan juga seorang yang suka menjerit. Kuat menangis. Walaupun perwatakannya nakal dan suka mengusik orang tapi hatinya lembut membuatkan dia cepat menangis. Cepat terasa. Suka memakai tudung labuh dan berkaca mata tebal. Mulutnya bising dan suka membebel. Suka mengomel sendirian. Sukakan binatang dan mempunyai impian untuk membuka pet nursery.(BAT)
Nama sebenar:Batrishia Adzlin
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Sukakan muzik. Meminati bidang psikologi. Suka memerhatikan seseorang dan mencari cara untuk mengenalinya lebih lanjut. Seorang yang suka akan kucing. Mempunyai mata yang agak sepet terutama jika senyum. Ha langsung tak nampak dah mata tu. Juga bercita-cita untuk membuka klinik psikologi seperti Miza.(ELL)
Nama sebenar:Putri Nufatini Eliyana
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Tinggi. Juga berasal dari keluarga yang agak berada. Suka memendamkan perasaannya. Jika sekali diluahkan, habis diluahkannya sampai satu hari pun tak cukup. Memiliki kemahiran dalam perniagaan. Otak bussines. Kreatif. Tidak suka orang menyakatnya. Sensitif dan kuat merajuk. Seorang yang amat teliti dalam sesuatu. Suka melayani perasaan sendiri dan kurang bergaul.(VASUGI)
Nama sebenar:Vasugi
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Merupakan seorang anak yatim piatu. Pelajarannya ditanggung oleh biasiswa kerana pandai. Berasal dari keluarga yang miskin. Berdikari dan tidak suka bergantung pada orang lain. Namun atas usahanya dia berjaya menjejakkan kaki di Universiti. Mengambil aliran sains. Hidupnya sentiasa dipenuhi dengan banyak masalah. Seorang yang bercita-cita tinggi dan kuat berusaha.(JAYA)
Nama sebenar:Jayashangari
Umur:20 Tahun
Menuntut di:UiTM Chendering
Perwatakan:Bekerja sambilan sebagai seorang guru tuisyen. Seorang yang memiliki otak genius. Pandai dan berasal dari keluarga biasa. Kehilangan bapa akibat sakit jantung. Bekerja sambilan untuk membiayai kos pembiayaan untuk rumah sewa, yuran belajar, duit makan dan lain-lain lagi. Suka bergantung kepada diri sendiri. Sukakan drama melayu dan kadang-kadang banyak cakap. Bercita-cita untuk menjadi askar atau polis.
YOU ARE READING
Friends To The End
FantasyNur Syawani(Wani), Sabrina Amani(Sab), Nur Miza Karmila(Miza), Batrishia Adzlin(Bat), Anis Najwa(Anis), Vasugi, Putri Nurfatini Eliyana(Ell) dan Jayashangari(Jaya) merupakan sahabat baik dari tingkatan 4. Nasib mereka baik kerana dapat sambung belaj...