16. BÖLÜM

Bu gün erkenden kalkıp rutin işlerimi yapıp valizimi hazırlamaya başladım. Valizimi hazırlayıp eve son kez göz gezdirip bir şey unutmadığıma emin olup oturma odasına gittim. Tekli koltuğuma oturup telefonumdan maillerime bakmaya başladım.

Çok geçmeden kapı çalmıştı hemen kapıyı açtım. Jin gelmişti valizlerimi taşıyıp arabaya yerleştirdikten sonra hava alanına doğru yola koyulduk.

Uzun bir yolculuğun ardından uçaktan inmiştik ve otele gelmiştik. İçeri girip resepsiyona yöneldik. Resepsiyon görevlisinden odalarımızı öğrenip kapı kartlarını aldık ve asansörle altıncı kata gidip odalarımıza geçtik.

Üzerimi değiştirip hemen odamdan çıktım jin kapının kenarında bekliyordu

-ben hazırım

Bunun üzerine jin kafasıyla onayladıktan sonra elimi tutup yürümeye başladı

-nereye gidiyoruz

-bu sefer sen sevdiğin bir yere götür

-o zaman deniz kenarına gidelim

-tamam

Kısa süre sonra yürüyerek deniz kenarına gelmiştik ve el el ele yürüyorduk. Çok geçmeden bir banka oturduk. Güneş batıyordu

Ben gün batımını izlerken yanımıza bir adam geldi. Jin onu görünce çok mutlu olmuştu

-senin burada ne işin var?

-tatile geldim

İkisi sarıldılar. Ardındanda jin bizi tanıştırdı

Adamın adı min yoongi ydi ama ona suga dememin yeterli olduğunu söylemişti ve jin in çocukluk arkadaşıymış.

Suga oturduğu banktan kalktı

-ben gidiyim artık

-şey istersen yemeği bu gün üçümüz yiyelim hem biraz daha hasret gidermiş olursunuz

Suga jin e bakıp tekrar bana bakışlarını yöneltip

-teşekkür ederim ama sizde tatile gelmişsiniz benim yüzümden rahatsız olmayın

Jin hemen söze atladı

-saçmalama ne rahatsızlığı

-iyi o zaman

Zor da olsa kabul ettirdiğimizde hemen oturduğumuz yerden kalkıp bir restorana yöneldik

Yirmi dakika sonra
Siparişlerimiz gelmişti ve hepimiz yemeklere gömülmüştük. Özellikle de jin.

Biz daha yemeklerimizi bitirmemiştik ki polisler birden içeriye girmişlerdi ben şaşkınca polislere bakarken silahlarını bize yönelttiler

-ellerinizi havaya kaldırın ve teslim olun

Jin ben ve suga bir birimize bakıp yavaşça ellerimizi kaldırdık

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm pek içime sinmedi ama sizi daha fazla bekletmek istemedim birde yeni bölüm geç geldiği için özür dilerim ama derslerim bu aralar çok yoğun.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın hoşçakalın