Обратно в стаята си, Бриана натъпка малко дрехи и документи в едив сак и извади изпод леглото си друг, пълен с неща които Ерик й беше дал. Взе едно оръжие, стисна го в ръка и си пое въздух. Не можеше да повярва на случващото се. В един момент беше готова за най-лошото, а в следващия държеше пистолет и се готвеше да избяга с помощта на мащехата си.
- Бри, аз съм. - чу се гласът на Ида от другата страна на вратата. Бриана отиде да отоври и видя сестра си, която трепереше неудържимо.
- Хей, спокойно. Ще се измъкнем.
- Аз... не разбирам...
- Знам, скъпа. Аз също. Хайде, да тръгваме.
Двете се хванаха за ръце, излязоха и се сблъскаха с Тим, един от гардовете на Гарисън.
- Съжалявам, но оставате тук.
- Тим...
- Госпожици, върнете се в стаята. Веднага. - каза той със смъртоносно сериозен тон.
- Не. - отвърна Бриана и вдигна пистолета си. - Отдръпни се.
- Ха! Не можеш да ме застреляш, малката.
- Тя-не. - каза Конър зад нето и го удари по главата. - Добре ли сте?
Момичетата кимнаха.
- Хубаво. Да тръгваме.
- Трябва да намеря Ерик.
- Бри...
- Вървете. Ще ви настигна. Това е заповед, Конър. Отведи я.Конър задърпа Ида по стълбите, а аз тръгнах в обратната посока. Трябваше да открия Ерик. Нямаше да тръгна без него...
Слязох на долния етаж и се запътих към всекидневната. По пода имаше тела, но преглътнах и продължих напред. Докато не стигнах до салона.
- Господи. - прошепнах и се огледах. Амалия, Адам... бяха тук. На земята. Както и Конър.
- Сериозно ли мислехте, че ще ми избягате? - попита баща ми. Зад него един от гардовете притискаше оръжие в слепоочието на Ида.
- Татко...
- Престани с глупостите. И двамата знаем истината.
- Какво...
- Майка ти се опита да те припише на мен и аз те търпях, но започна да създаваш доста проблеми, малката. Писна ми. - отвърна тат... Гарисън и насочи пистолет към мен. Лудостта в очите му ясно казваше че ще дръпне спусъка.
- Не! - изпищя Ида. Чу се изстрел. Затворих очи в очакване на болката, но тя така и не последва. Погледнах отново и видях как Ерик Ийстън, личният ми бодигард, да се свлича на земята.
- Ерик, не! Господи, не! - извиках, но в същия момент усетих изпепеляваща болка в корема. Вдигнах поглед и видях как очите на баща ми се разширяват от изненада. Точно преди мрака да ме погълне успях да различа Брейди... и още някой...Около мен се носеше аромат на цветя и свежест. Чувствах се спокойна, в безопасност... и абсолютно не на място. Отворих очи, изправих се... и изплаках. Спомените ме заляха като лавина и изкараха въздуха от дробовете ми. Плаках, докато сълзите ми пресъхнаха. Тогава остана само празнота.
- Здравей. - каза един мъж и излезе от сенките. Изобщо не бях отчела присъствието му. Отдръпнах се, но той вдигна ръка. - Спокойно, никога не бих те наранил. Добре ли си?
- Кой... кой си ти? - попитах с дрезгав от плача глас. - Къде съм?
- Намираш се в град на име Лейк Вали, близо до Ню Йорк. Това е една от семейните ни къщи. А аз съм... Баш. Баш Максуел.
Сърцето ми спря да бие, щом чух това име. Баш... братът на Брейди. Онзи, който убиваше собствените си съпруги...
- Ти... не... - прошепнах и се отдръпнах колкото се може повече. Не можеше да е истина...
- Не, спокойно! Всичко... всичко, което си чула е пълна лъжа. Не съм убил онези момичета. Аз... спасявах ги! Измъквах ги от онова адско място.
- Как... какво?
- Вярно е. - каза нежен женски глас. Вдигнах глава и видях Елиза Соул. Тя беше първата, която беше... попаднала в семейство Максуел. - Здравей. Как си?
- Аз...
- Ще ви оставя. - отвърна Баш и излезе. Елиза седна на ръба на леглото и се усмихна.
- Е, да се върнем на въпроса ми. Кас си?
- Аз... малко ме боли.
- Малко?
- Добре, повече.
- Нормално е. Докато беше в безсъзнание, те прегледа доверен лекар. Превърза раната ти и ти предриса успокоителни. Ще се оправиш.
- А Амалия и Ида?
- Те също са тук. В момента и двете спят. Няма за какво да се притесняваш.
- Благодаря.
- Няма за какво, скъпа. Почини си, а аз ще ти донеса нещо за хапване.
- Добре.
След като и Елиза излезе, опитах да се успокоя но скръбта от смъртта на Ерик отново ме налегна. Липсваше ми. Адски много. Нямах абсолютно никаква идея как да плодължа нататък...
YOU ARE READING
Краят на Ада - Момичето с Черни Криле
FantasyРодих се в златна клетка, обвита в бодли. Започнах да се боря, да се уча, да обичам... и изгубих почти всичко. Време е да си го върна. Отивам в Ада, но този път аз ще бъда демонът, който ще ги преследва...