Štíhlá srna se napjala a vztyčila uši. Zasněženým jehličnanovým lesem k ní pronikal hlasitý ruch. Otočila se a ladnými skoky se dala na útěk. O dvě minuty později se těmi místy prohnal terénní vůz a drtil nepřátelské vojáky, kteří se jeho postup marně snažili zadržet.
Srna už byla na kopci a nechápavě hleděla na ten rachot zbraní a křik raněných za sebou. Náhle se ozvalo prasknutí větve a skočilo po ní pružné šedé tělo. Laň sebou trhla a dala se na útěk, vlk, který po ní skočil, sebou však náhle trhl a s kňučením se skrčil.
,,Altair! Nehraj si a okamžitě padej zpátky, nebudu to opakovat!" zaznělo jí v uchu ostré napomenutí. Altair potřásla hlavou a elektrický šok pominul. ,,No jo, omlouvám se," zakňučela rozmrzele a sledovala, jak bílý srnčí ocásek mizí mezi stromy. Pak se odrazila, roztáhla křídla a zapojila se do boje o pár set metrů za ní.
Hawkeye na kapotě land roveru sledoval, jak se tmavošedá šmouha přihnala zpět a rozprášila pár vojáků se samopaly. ,,No to je dost," zabručel a složil jednoho, kterému se podařilo zachytit se auta a teď se s prostřeleným hrdlem a chroptěním zřítil na rozježděný sníh.
Vlčice se obrnila stínovými ploškami a prolétla skrze ostřelovací věž, která zapraskala a s křikem jejích obyvatel se roztříštila o zem. Pak se ozvalo zasvištění blesků a ona ze zbytků věže odlétla jako vyplašený pták, protože Thor Mjolnirem rozmetal auto, které pronásledovalo Natashin rover a odhodil je stranou.
Steve se s řevem motoru jeho motorky prohnal kolem Tashy. Využil jednoho z kovových trámů konstrukce zřícené věže jako rampy, odrazil se a štítem odhodil jednoho z vojáků s robotickým vybavením a tryskami stranou. Nebožáka se ujmul běsnící Hulk, zařval a srazil s ním dalšího nepřítele, který ho marně ostřeloval.
Tasha udělala prudký smyk a auto ji i Clinta katapultovalo přes trnitý plot, který ohraničoval území Sokovie od lesa. Avengers jej hladce překonali i přes urputnou snahu nepřátelských vojáků je zastavit nebo alespoň zpomalit.
,,Uhni," ozval se kovový hlas a těsně kolem Altair prosvištěl Iron Man. Síla trysek ji vykolejila z rovnováhy a ona prudce zakolísala. ,,Chtěl jsem!" sdělil jí ještě Tony a letěl směrem k tmavé hranaté budově na kopci za lesem, k jehož konci se blížili. Vlčice si odfrkla a srovnala let, vzápětí však byla lepená do vystřelené sítě a stažená k zemi. Zaklela a začala pracovat na tom, aby se z ní a držení vojáků dostala. Iron Man se mezitím chystal udělat Struckerově základně pořádnou díru do střechy.
Jeho úmysl však překazilo modré silové pole, které zabrnělo, odrazilo ho a zpomalilo. ,,Do hajzlu!" zaklel Tony naštvaně. ,,Mluv slušně!" napomenul ho Steve. ,,Jarvisi, jak to vypadá zvrchu?" ,,Budova je chráněna jakýmsi magnetickým polem. Struckerovo technické vybavení je mnohem vyspělejší než na ostatních základnách Hydry," nahlásil program.
Thor rozmetal skupinku vojáků, kteří se marně snažili zaujmout nějakou formaci. ,,Někde tu musí být Lokiho žezlo, bez něj by Strucker tu obranu neměl," prohlásil. Natáhl ruku pro Mjolnir a pak s ní ucukl, takže kladivo srazilo jednoho z vojáků. ,,No konečně," zavrčel, když kolem něj prolétla Altair, která se až teď vymotala ze sítě a zapojila zpátky do boje.
Tasha se dostala za obranný val z několika vozidel a hromady kamení. Pár chvaty složila střílející vojáky za ním a pak Thorovi odpověděla. ,,To tvoje konečně má ke konci daleko," prohlásila uštěpačně. Hawkeye stál mezi stromy asi pět set metrů od ní a kropil šípy další z bunkrů. ,,Jo, myslím, že jsme přišli o moment překvapení," prohodil.
Iron Man mezitím prolétal nad Sokovií a střílel obránce. Teď se zamračil. ,,Okamžik. Nikdo jiný se nepozastaví nad Kapitánovým Mluv slušně." Steve se pousmál a řítil se na motorce po cestě. ,,No jo," uchechtl se. Proti němu jel plnou rychlostí další obrněný vůz se dvěma vojáky nahoře.
Steve pevněji chytil řidítka a nohy zvedl na sedadlo, takže se posadil do dřepu. Pak se odrazil, řidítka stále v rukou, otočil ve vzduchu a motorku vší silou mrštil proti nepřátelům. Auto se převrátilo na bok a přimáčklo je pod sebou. ,,Síla zvyku," prohodil a zakroužil rameny.
Clint proběhl mezi stromy a za jedním z tmavých kmenů se ukryl. Založil šíp do tětivy a vykročil. Vystřelil po bunkru, ale cosi nepostřehnutelného se před ním mihlo. Rychle se zase schoval a svraštil čelo, pak znovu založil a natáhl.
Šmouha ho srazila k zemi. Vyhekl, málem si vyrazil dech. Neznámé něco zpomalilo a Clintovi došlo, že je to jeden z Vylepšených. Byl to jen mladík, měl světlé, až stříbřité vlasy, bledé modré oči a oblečený byl jen v běžeckém termoprádle a černé mikině.. ,,Ty jsi to nečekal?" nadhodil a ušklíbl se, než zase zmizel. Clint natáhl tětivu a pak zase povolil, protože běžec byl pryč.
Jenže ve chvíli nepozornosti vylétla další střela z bunkru a zasáhla ho do boku. Vykřikl a zlomil se v pase. Tasha rychle zvedla hlavu. ,,Clinte!" vyhrkla a rozběhla se k němu. Střelec tiskl oči k sobě a skřípal zuby, když mu vyhrnula oblečení a odhalila děsivou spálenou ránu na boku.
Mladík vrazil do Steva, ten ale udělal přemet a přistál na všech čtyřech. ,,Máme tu Vylepšeného," informoval. Nepřátelé, nejspíše povzbuzení zásahem, začali plivat střely ještě intenzivněji. ,,Nemůžete ten bunkr zničit?" požádala Natasha a prohlížela Clintovo zranění.
Ozval se divoký ryk. Hulk bunkrem jednoduše proběhl a rozmetal ho na kusy. ,,Děkuji," zvedla uznale obočí Tasha. ,,Altair!" zavolala pak. ,,Žádný takový!" zamítl ostře Steve. Zaskřípala zuby. ,,Steve, teď si odmítám hrát na nějakou důvěru a nedůvěru. Altair, okamžitě pojď sem!" odsekla.
,,Už letím," pípla vlčice a rychle zamířila k Tashe a Clintovi. ,,Ale ale, najednou máš krve na rozdávání," prohodil uštěpačně Thor. Pevně zatnula zuby a neodpovídala. Steve se ke zraněnému rozběhl a vlčici popadl za kůži na krku. ,,Nebudu riskovat, že mu ublíží ještě víc." prohlásil pevně. ,,A jak by asi tak sakra mohla!" zavrčela Tasha a poznámku Dej ji sem, nebo podřežu žíly i tobě si nechala pro sebe.
Steve vzdechl a Altair pustil. ,,Dobrá tedy," uznal porážku. ,,Sláva," zakoulela Tasha očima, zatímco Altair si prokousávala polštářek tlapky a čekala, než se na něm objeví černé krůpěje krve.
Přesně tisíc slov, tak jsem to utla XD
Takže tady je první kapitola, v podstatě jen popis boje, co byl ve filmu. Zatím se toho moc vymyslet holt nedalo XD
Líbí se vám?
ČTEŠ
You didn't see that coming? (Okovy svobody 3) [Avengers 2 FF]
Fanfiction• Třetí kniha ze série Marvel fanfikcí Okovy svobody • Avengers vyrazí do Sokovie, získat Lokiho žezlo, které má v držení baron Strucker a s jeho pomocí vytvořil i dva takzvané Vylepšené, dvojčata Maximovovy. Jakmile ho získají, Tony přemluví Bruce...