,,Naše práce je pryč."
Bruce tomu pořád nechtěl uvěřit. Tony potřásl hlavou a bezcílně si pohrával se šroubovákem. ,,Ultron zmizel, jako únikový východ použil internet." ,,Byl v našich souborech, nejspíš o nás ví víc než my jeden o druhém." dodala Tasha hořce. ,,Jenže pokud je na internetu, může si najít mnohem zajímavější věci," podotkl Sam. ,,Kódy ke zbraním," vzhlédla Hillová, které jsem pomáhala dostat z chodidel střípky skla.
,,Počkat. On byl pět minut na internetu a dospěl k závěru, že lidstvo musí být zničeno? Co to o vás sakra svědčí?!" pokusila jsem se odlehčit atmosféru. ,,Sklapni." požádal mě Clint suše a všichni museli souhlasit. Přikrčila jsem se a znovu se zabrala do tahání střepů z nohy.
,,Říkal, že někoho zabil. Ale v budově nikdo jiný nebyl," podotkla Hillová a bolestně sykla, když si pinzetou neopatrně vytrhla jeden větší kousek. ,,Ale byl..." vzdechl Tony a ukázal hologramickou oranžovou kouli. ,,To- To je šílený," vykulil oči Bruce, když poznal Jarvise. ,,Jarvis byl v naší první bojové linii. Ultrona by deaktivoval, to dává smysl," ozval se Steve, Bruce ho však přerušil. ,,Ne... Ultron mohl Jarvise asi milovat, tohle je jiné. To není strategie, to je... Hněv," zamračil se nechápavě.
To už ale příchozí Thor vyrazil prudkým krokem k Tonymu a popadl ho za límec košile. ,,Hněv se šíří," broukl Clint a já vystartovala, abych Thora zarazila. ,,Thore, pusť ho!" vyštěkl ostře Steve jak na psa. Asgarďan po něm střelil nevraživým pohledem, ale odstrčil mě botou a Starka položil.
,,Co ten legionář?" zeptal se Steve. ,,Stopa chladne po sto šedesáti kilometrech. Teď musíme Lokiho žezlo získat zpátky - znova." probodl Tonyho pohledem. ,,Džin unikl z láhve. A tím džinem je Ultron," prohlásila Tasha. ,,Tomu nerozumím," přiznala se doktorka Cho a zněla, že bude brečet. ,,Autorem programu jste vy," otočila se na Tonyho. ,,Tak proč nás chce zabít?" zeptala se vyčítavě.
Tony nehnutě stál u počítače. Chvíli bylo ticho, pak se však ozval jeho tichý smích. ,,Přijde ti to k smíchu?" zvedl obočí Thor. ,,Ne..." uchechtl se Stark a otočil se k nám. ,,Je to strašný. Jo, je to strašný, je to fakt - příšerný," vyprskl smíchem. ,,Dalo se tomu vyhnout, kdyby sis nezahrával s něčím, čemu nerozumíš-" podotkl Thor, ale Tony mu skočil do řeči. ,,Ne, ty tomu nerozumíš. Promiň." přerušil ho. ,,Je to k smíchu. Je to psina, že nevíš, proč to potřebujem."
,,Tony, teď není čas na vtipkování," napomenul ho Bruce a Tony se s úšklebkem otočil. ,,Cože? Myslíš? To jako vykulíš bříško pokaždý, když někdo zavrčí?" ,,Jen když stvořím robozabijáka. Nejsem Altair," oplatil mu to Bruce. Hillová tiše vyprskla smíchy. ,,Jak to myslíš? Nic jsme nestvořili, sotva jsme začali chápat rozhraní," ohradil se Tony.
,,Ale něco se ti povedlo." odsekl Steve. ,,Přímo tady. Avengers měli být jiní, než S.H.I.E.L.D." ,,Vzpomínáte, jak jsem protáhl červí dírou atomovku?" nadhodil Tony a ozvalo se hromadné vzdychání. ,,Zase zvedačka ega," zabručel otráveně Clint.
,,Ne. O tom se nemluví." zavrtěl hlavou Sam. ,,Zachránili jsme New York. Nevzpomínáte si?" křikl Tony. ,,Dírou ve vesmíru se sem valila nepřátelská armáda a my," obsáhl rukou všechny v místnosti, ,,stáli devadesát metrů pod ní."
,,Jsme Avengers!" připomněl jim do vzniklého ticha. ,,Dostat překupníky zbraní pro nás není problém. Ale tamto tenkrát... To byla konečná." odmlčel se. ,,Jak byste to chtěli trumfnout?" ,,Společně." promluvil nahlas Steve. Tony pochybovačně zvedl obočí. ,,Prohrajeme," vyslovil naše šance. Steve pokrčil rameny a pevně se na něj zadíval. ,,Tak prohrajeme společně." Tony rozhodil rukama.
,,To je pravda. Ultron nás vyzývá." převzal Kapitán slovo a zvedl se z opírání u zdi. ,,Rád bych ho našel dřív, než se na nás nachystá." Upřel pohled na Tonyho, který se odvrátil. ,,Svět je velký - pokusme se ho zmenšit."
•••
Bylo zahájeno pátrání po Ultronovi. Já podřimovala ve svém Hot-Dog pelíšku v rožku a Avengers se seskupili u počítače, kde proháněli internet a snažili se přijít na sebemenší stopu po Ultronovi. Clint si pár metrů ode mě telefonoval a Steve s Hillovou, kteří právě přišli, zjišťovali podrobnosti o Ultronových útocích. Zachytila jsem, že k tomu maniakálnímu robotovi se přidala i vylepšená dvojčata, se kterými jsme se setkali v Sokovii.
,,Takže Maximovovi jsou na jeho straně?" Hillová potřásla hlavou a podala mu tablet. ,,Teď už ne." Zvedla jsem se, jelikož jsem chtěla snímek taky vidět, ale nikdo mi nic neukázal. Mrzutě jsem zavrčela a popolétla do vzduchu, abych jim mohla nahlédnout přes rameno. Byla tam jakási mrtvola a krvavý nápis na zdi, hlásající "Mír". ,,Takže Ultron zabil Struckera a na místě činu zanechal grafitti."
,,Musel vědět něco, o čem Ultron nechtěl, aby prozradil," usoudila Hillová. ,,Jop. Všechno, co jsme na Struckera měli, je pryč," informovala Tasha za počítačem. Tony se však vítězně ušklíbl. ,,Všechno ne," prohlásil a pokynul nám, ať ho následujeme.
Já teda jedu XD
No, aby pak zase nebyla stoletá pauza :D
Líbí se vám zatím FF? V podstatě se nic výjimečného neděje, zatím jen přepisuju děj filmu... XD
ČTEŠ
You didn't see that coming? (Okovy svobody 3) [Avengers 2 FF]
Fanfiction• Třetí kniha ze série Marvel fanfikcí Okovy svobody • Avengers vyrazí do Sokovie, získat Lokiho žezlo, které má v držení baron Strucker a s jeho pomocí vytvořil i dva takzvané Vylepšené, dvojčata Maximovovy. Jakmile ho získají, Tony přemluví Bruce...