"Ummm....How about this one?" Mrs.Kim bertanya kepada 7 lelaki yang sedang berdiri dihadapannya.
"No." Jawab seorang lelaki tinggi yang bernama Kim namjoon itu.
"They don't fit our concept" Jawab Jimin. "Do you have others model?" Jimin bertanya kepada Mrs. Kim."Aduhai..mamat ni... Macam-macamla itu tk nak ini tk nk.Kau nk model yang macam mana niiiiii". Mrs. Kim berkata dalam hati.
Banyak model yang telah ditunjukkan kepada Ahli BTS tetapi mereka masih lagi tidak berpuas hati.Mereka pasti akan cakap:
"Nahh"
"Nope"
"No"
"Doesn't fit our concept"
"Next."Mrs Kim sudah naik muak mendengar semua jawapan tersebut. Tiba-tiba Mrs Kim teringat akan Top model company mereka.
"Oh yes! I know who will fit your concept! I bet you guys will like them!" Mrs. Kim berkata dengan nada yang gembira.
"Are you sure Mrs. Kim? You have show us a lot of model and its still didn't match with our concept." Jawab Suga dengan nada sedikit marah. "I gotta agree with it Mrs. Kim. Are you sure they will fit our concept?" Jawab Namjoon.
"Believe me. Come." Hanya tiga perkataan itu sahaja yang keluar dari mulut Mrs. Kim. BTS hanya mengikuti jejak langkah Mrs. Kim mereka takut yang model seterusnya ini tidak sesuai dengan concept mereka.
"Here we are" Mrs. Kim berkata kepada BTS.
BTS pada masa itu sdg menundukkan kepala mereka ke arah lantai. Selepas mereka mendengar yang mereka sudah sampai ke tempat untuk berjumpa model mereka yang seterusnya.Mereka cepat - cepat mendonggakkan kepala mereka.
BTS berasa amat terkejut dengan model mereka yang ini. Ada yang ternganga dan ada yang berdiri di tempatnya macam patung. Mrs. Kim senyum kepuasan.
"So? Still didn't fit your concept?" Tanya Mrs. Kim kepada BTS. "I-its perfect" jawab mereka semua serentak. "Good then" jawab Mrs. Kim.
...
"Uh..Okay let me just explain to you what concept are they doin-" Belum sempat lagi Mrs.Kim menghabiskan ayatnya itu. V tiba-tiba berkata "Valentine...". "Uh...okay..that is correct.They are doing a valentine concept. Let me introduce them to you one by one." Mrs.Kim berkata.
"The 4 girl on your right side is our second top model.Starting from the left. Her name is Yeri. The girl that is next to her are call Soram.next to Soram is Meri and next to Meri is Chungha." Mrs. Kim berkata. "You guys hear that??" Tanya Mrs.Kim kepada BTS. "Naeee" Jawab BTS.
"Okay then." Jawab Mrs. Kim. "Next, that 3 girl on your right side is our top model. Starting from the right. Her name is Hana next to Hana is Hyejin and lastly is Solhyeon". Mrs.Kim berkata kepada Ahli BTS.
"How come kitaorang tak pernah nampak diaorang ni?" Jimin bertanya kepada Mrs. Kim sambil melihat ke arah tujuh model tersebut.
"Oh! Um... Diaorang ni mcm yg saya katakan adlh our top model.Diaorang selalu nya akn menjadi model di luar negara." Jawab Mrs. Kim.
"Ouh..." Jawab Jimin.
"Um...ok then. I think they will finish their photoshoot in just a few minutes. You guys can wait for them in my office." Mrs.Kim berkata lalu beredar ke officenya.
P.O.V BTS
"How come they are so beautiful?" Jhope berkata.
"Kannnn." Jungkook berkata.
" Aishh kita tk boleh lepaskan peluang kita yang berharga ni" Rap monster tiba-tiba berkata.
"Betul tu! Tapi kan..." V berkata tetapi dia berhenti separuh jalan.
"Tapi kan mendeeee." Suga berkata.
" Are they ANGEL?" V menyambung kata-katanya.
"Kk. Thats enough. Lets go to Mrs. Kim office" Rap monster berkata.
"Naeee!" Mereka semua menjawab.
SOLHYEON P.O.V
"Finally!! Dapat duduk jugak!" Aku berkata sambil duduk di kerusi besolek untuk touch-up sedikit.
"I know right!" Aku menoleh ke arah suara tersebut dan ia merupakan kawan baikku Hyejin. Aku senyum.
"Yeah..." Aku menjawab pendek.
Tiba-tiba...
"Miss!"
"Ye!" Aku menyahut panggilan tersebut. Aku menoleh ke arah tersebut. Ia merupakkan PA aku Jiho.
"Kenapa ni?" Aku bertanya kepada dia."Mrs. Kim nak jumpa ngan korang semua" Dia berkata
"Kitaorang bertujuh?. Biar betul awak ni???" Aku bertanya kepada Jiho.
"Ye Miss! Mrs. Kim kata ianya penting." Jiho menjawab soalan aku.
Aku pandang ke arah Hyejin dan bertanya kepada dia. "Kita buat masalah ke??"
"Aku rasa tkde dohh.." Hyejin menjawab soalan aku.
"Aku rasa lebih baik kita cepat nanti kena marah ngan Mrs. Kim pulak" Hana tiba-tiba menyampuk.
"Kk Jomlah" Aku berkata.
DI OFFICE MRS.KIM.
Nobody P.O.VSolhyeon mengetuk pintu office Mrs.Kim.
"Come in!"
Mereka semua masuk ke dalam office tersebut dan froze. Mereka nampak B.T.S.
"Everybody?"
"Girls!" Mereka semua kembali ke dunia reality.
"N-nae?" Mereka semua menjawab serentak.
"Finally...Why did you guys came here late?" Mrs. Kim bertanya.
"Uhhhhh...Ah! Hana sakit perut tadi!" Solhyeon berkata.
"What?!?! N -" Belum sempat Hana menghabiskan ayatnya Hyejin tekup mulut dia. "Xjjskfjxkfj" Hana tepis tgn Hyejin. "Apa tgk aku cam tu?! Sepak kang!" Hyejin berkata. "Ha sepak la sepak cepat cepat. Welkkkk." Hana membalas kata -kata Hyejin tu.