✿ 3 ✿

18 4 0
                                    

DI BILIK JUNGKOOK DAN HANA
HANA P.O.V

Aku sampai kt bilik aku dlm keadaan yg tercungap-cungap.Aku masuk ke dlm bilik tu dan aku nampak Jungkook sedang bermain game kt atas katil.

"Eeee jantan ni ! Tk gentlemen langsung tau!" Aku berkata di dlm hati. "Lebih baik aku kemas beg!" Dlm hati.

30 minit kemudian...

"Finally!" Aku berkata kegembiraan. Aku tgk Jungkook. Tiba tiba Jungkook pandang aku dan berkata "Nak main?" Dia berkata sambil menghulurkan game controller tu kt aku. "Game apa?" Aku bertanya.
"PUBG, dudukla sini." Dia berkata sambil menepuk-nepuk tmpt duduk kt sebelh dia. Aku pon duduk sblh dia dan kitaorang pon start main game.

*********

SOLHYEON P.O.V

"Jungkook shiii, Hana shiii. Makannnn!" Aku memanggil diaorang dari meja makan. Tapi diaorang tk jwb.

"Tf yg Hana ngan Jungkook tgh buat syiakk. Ni dh masuk kali kelima kau panggil tk turun2 jugak" Hyejin ckp kt aq.

"Aduh payah la diaorang ni japlh aku gi panggil"

"Aku ikut~" V ckp kt aq,pastu kitaorang pon gi kt bilik Jungkook ngan Hana.

"Asal diaorang tutup pintu siott~" Aq ckp sambil bukak pintu bilik diaorang. Kitaorang nmpk diaorang berdua tgh husyuk main game sampai tk sedar kitaorang dh masuk bilik.

"Nk kena budak ni 😑" Aq pegi kt Hana pastu aku tarik telinga dia, V pon buat benda yg sama tapi dgn Jungkook.

"Ow! Ow! Ow!" Hana ckp tapi aq ignore.

"Finally" Hyejin ckp kt aq

Kitaorang semua duduk kt meja mkn and start mkn.

********

" TEKAK AKU PUNYA LA SAKIT TERPEKIK- PEKIK PANGGIL KORANG! KORANG MAIN GAME?!?! KAN AKU DH CKP KALAU NK MAIN GAME JGN TUTUP PINTU TU! NANTI TK DGR ORG PANGGIL!"

"EEEE! DIAM BLH TK?! AKU NK MKN DGN TNG PON TK BLH!" Suga ckp kt aku. Aku bagi death glare kt dia. "A-ah t-teruskan teruskan" Suga ckp dgn nada yg takut.

"I TOLD -"

NOBODY P.O.V

"Dia mmg camni ke?" V tanya kt Hyejin.

"Kalau ada masalah jela dia cmni. Tkpe nnti korang terbiasalah~  Scarykn kalau dia mrh" Hyejin ckp kt V

"Giler tk scary~" V ckp kt Hyejin balik.

SKIP HARI SEKOLAH.
SOLHYEON P.O.V

Authour's shit

Kk sorry kalau part ni pendek.But  please enjoy it!

Angel || KTH ||Where stories live. Discover now