✿ 8 ✿

21 6 0
                                    

Hana,Hyejin,Jungkook and Jimin dalam perjalanan nak pegi kejut V. Sambil2 berjalan diaorang berbual.~ Sampai je dpn pintu bilik v diaorang pulas tombol pintu tu.

"I know right! Like dumb giler pompuan tu-" Hyejin berhenti bercakap.

"Eh ! Hyejin kau asal?" Jimin, Jungkook dan Hana start risau.

"T-tengok t-tu" Hyejin cakap sambil tunjuk kat arah katil V

"WTF?!" Diaorang nampak V peluk Solhyeon.

Author's : Suprise motherfucker🤙Kk sorryyy~~

SOLHYEON P.O.V

"Uwarghhh~~~'' Aq menguap sambil menggeliat. Aq pandang sebelah kiri aq dan nampak Hyejin,Hana,Jimin dan Jungkook berdiri kat situ kaku. "Korang pehal?" Aq tanya pelik.

***********

"Ada pape yg berlaku antara korang berdua ke???" J-hope tanya

"Entah kitaorang tak tau pape pon~~~" Kali ni Jimin pulak tanya

"K-"

''Ehhhh lek lek" V nyampuk "Bagilh Solhyeon terangkan apa yg berlaku"

********

"And...thats what actually happen.." Aq citer semua yg berlaku kat diaorang dari A smpai Z.

"Ouh...chincha?" Jimin ckp

"Yep..But I feel so much better now!" Aq ckp sambil lompat bangun dari sofa tu. "Jom mkn. Lapar." Aq ckp pastu beredar gi dapur.

********

KAT BILIK SOLHYEON.

Aq tgh rehat2 kat bilik when suddenly ada org pecah masuk bilik aq sambil menjerit nama aq.

BANG! (Bayangkan jelah ini bunyi pintu~)

"YO SOLHYEON!"

"WFSNCJS!! NO NO AHHHH"

PAK! Aq terjatuh dari katil aq.

"Omoooo kau ok tak!? Mian.." Dia tolong aq bangun. Aq tgk sape org tu dan aq nmpk Jimin kat blkg nya ada ahli BTS yg lain.

"Korang ni!! Lain kali ketuk la terkejut aq!"

"Hehe mian!" Diaorang jwb serentak.

Nasib baik cute kalau tidak kena hempuk je ngan aq tadi. " Dah asal ni? Reramai masuk bilik aq. Hyejin ngan Hana mana?" Aq ckp sambil duduk kat katil aq.

"Diaorang gi shopping." RM ckp ngan aq. "Ouh."

"Anyway! Sbb kitaorang gi sini is because..." V ckp tapi tak habiskan ayat dia. " Is because????" Aq sambung

"Is because Jimin suka kat Hyejin! Jang!" V ckp dengan nada yg excited

"Ouh..really- Wait a minute.. WHAT?!? KAU SUKA HYEJIN. MY BBY BOO?!"

"JEEZ RELAX!! bby what again??" Jimin ckp ngan aq.

"Ugh lantaklah bukannya penting pon" Aq ckp sambil baring kat katil aq. "So?? Kau suka dia tu je yg korang nak bagitau aq?"

"Tolong la aq🙏🏻 aq nk dia jadi Girlfriend aq. Tapi aq tak tau caner...aq perlukan idea😭." Jimin ckp ngan aq sambil buat muka kesian dia.

"Fine." Aq jawab pendek. " Hana tau tak pasal ni?"

"Dia dah tau sbb tu dia bawak Hyejin gi shopping" Jungkook ckp.

"Ouh arraso~ yg pasal Hyejin tu don't worry~ aq tau apa nak buat lepas kita balik seoul la baru buat"

"Naeeee~" Diaorang semua jawab. Then diaorang semua keluar dari bilik aq satu per satu.

"Solhyeon-ah" Aq dengar Jimin panggil aq.

"What?" Aq tanya sambil pusingkan kepala aq menghadap dia.

"Gomawo 😊 " Dia ckp.

"Mmmm nae "

Authour's shit

Kk I'm super sorry for posting super duper late! I'm sick lately! I'm sooo soorrrryyyyy! Anyway this part is a bit boring. Sorry once again! So I guess that is it. Please enjoy it and don't forget to vote and comment💕 Authour's out! See ya!

Angel || KTH ||Where stories live. Discover now