✿ 4 ✿

24 6 0
                                    

"You'r going to school?" Jungkook tanya aq.

"Yela takkan nk gi Loji air pulak." Aq pakai backpack aq.

"Kenapa kau tk pernah cuba nk jadi girly sikit ek? Like sape yg pegi sklh pakai backpack? Bukan ke kau patut pakai beg tgn looking all sexy?"

Aku tgk dia "Apa slhnya pakai backpack gi sklh. It's easier."

"No wonder you're still single"

Aq blush "Ish diamlh!" Aq keluar dari rumah tu dlm keadaan yg marah.

"Hey Hey! Jap. Aku still kena drop kau kt sklh!"

"Aku blh je gi sorang-sorang!"

"Eii! Kalau aku tk drop kau nanti aku kena marah ngan Jin hyung!"

"Memang tu yg aku nk~" Aku jelir lidah aku kt dia dan lari.

"Yah!" Dia jerit kt aku and dia baru je nk kejar aku but phone dia bunyi, So dia stop midway while aku cabut.

*******

"Yo!" Aq peluk Hyejin and Hana

"Pehal lambat sgt?" Diaorang peluk aku balik.

" Jungkook cari pasal"

"Ouh ok!"

"Mmmmmm. Well. Aku nk skip sklh hari ni. Aku cuma akn masuk first class." Hyejin ckp kt aq " Same aku pon sama" Hana ckp

"What the hell?!  Nape!! Korang tk boleh tinggal kan aku sorang2!"

"Sorry~ Aku ada kelas melukis and Hana pulak ada kelas menari"

"Oh!" Aku paham maksud diaorang So I can't stop them.

"Fine."

********

Ooohhhhhhh! Perut aku rasa sakit sangat! Aq lari gi bilik air. Aq makan apa semalam?!. Aq lari masuk dlm slh satu stall tandas tu dan tarik seluar aku ke bawah. Aq sedar yg aku tk mkn apa2 pon semalam... cuma period aku dh start... AWAL!

Oh no!!! Ni tk blh jadi!! Aq selongkar beg aq. Tapi aq tk jumpa sebarang pad ataupon tissue.

Apa aq patut buat ni!!! Aku cuba call Hana dan Hyejin tapi diaorang matikn phone diaorang.
SHIT!!

Aq duduk kt tandas tu dlm keadaan yg stress.when I notice ada red stain kt seluar aku.
Aq hrp tkde sape perasan!
Aq rasa macam nak nangis je.

Eomma!!

Aq ambik phone aq dan dial nombor dia.

Slps beberapa lama call akhirnya dia jawab.

"Jungkook? Boleh dtg ambik aku tak?"

"Sorry tk blhla. I'm busy. I'm hanging up."

"Wait!!!! Wait!!!! No!!" Aq jerit dan dia ltk telefon dia. Aq tgk phone aq.

Pe siott

"Owww." The pain had started kicking in. Kalau aq tk keluar aq tk blh mkn ubat.

Mak ai! Baru kol 1 tgh hari.Sklh masih penuh ngan org ramai. Aq tutup muka aku ngan tgn aq.

Angel || KTH ||Where stories live. Discover now