"O. M. G!!!!! Seriously!!"
"Yep seriously" Aq cite apa yg berlaku dengan Hyejin ngan Hana.
"Wahhhh! Cutenyaa!! Kalau la Jungkook boleh suka aq balik.." Hana ckp.
"Wahhh! Kau suke Jungkook? Since when?"
"Alaaa kan kitaorang duduk sebilik..so...aku start suka kat dialah~" Hana ckp dgn nada malu.
"Eceh eceh eceh"
"Dhla tu jom tido aq ngantuk ni..lagipon esk sekolah"
"Kk"
KEESOKKAN HARINYA
"Dh jom" Jungkook ckp ngan aq
"Tk nk la aq boleh je jln kaki"
"Eh!! Tkde kau semalam dhla aq kena marah ngan Jin hyung. Alaaa kau pikir jelaa yg ni hutang sbb aq tk ambik kau kat sklh semalam"
"Fine."
KAT SEKOLAH
"Apasal ramai orang berkerumun tu?" Jungkook tanya aq
"Molla 🤷♀️, dhla aq gi dulu annyeong~"
"Kk arrasso"
Lepas aq turun je dari kete aq terus pegi kt Hana ngan Hyejin
"Yo!
Kenapa ramai org tu?"
"Budak baru..dengar citer diaorang tu anak datuk pastu aq dengar yg sekolah ni milik bapak diaorang" Hyejin ckp Hana cuma mengganguk."Ohh"
REHAT ( sorry malas nk tulis😅)
"Tu ada tempat tu! Jom" Aq ckp dgn Hana and Hyejin sambil tarik tangan diaorang.Kitaorang tgh mkn dgn tenang when suddenly..
"Ummm...bitch I'm sorry but this OUR place" Aq mendongakkan kepala aq keatas dan nmpk budak baru tu.
"Kau tgk apa lagi?!?! Berganjaklah ke tempat lain!" Dia ckp dgn nada yg kuat.
"Eh sorrylh tapi aq rasa meja ni tkde tulis nama kau pon" Aq jawab dengan muka yg selamba pastu aq sambung makan balik.Tiba-tiba...
Dia tolak aq dari tempat duduk aq.Aq jatuh terduduk. "Kau ni dh kena-" belum sempat lagi aq habiskan ayat aku tiba-tiba dia ambik tray makanan aq dan tuang semua makanan tu kt atas aq.
"Tulah lain kali jangan menjawab!" Lps dia habis je ckp perkataan tu diaorang sepak aq.
"Eh! Stop it! Kau dh kenapa Eunbyol?!" Aq dgr Hyejin mrh dekat perempuan tadi tu.
"It's not my fucking fault! She didn't move!"
"Whatever. Lets go Solhyeon-ah~'' Hyejin ckp kt aq sambil tolong aq bangun.
"Happy now? Fuck you bitch" Hana ckp dekat Eunbyol dgn nada yg mrh.
********
"Berani betul diaorang buat mcm tu dkt kamu! tahulah sklh ini milik bapa diaorang tetapi ini melampau" Cik Amy iaitu nurse sklh ni berkata dgn nada yg mrh.
"Betul tu saya setuju dgn Cik Amy diaorang tu melampau sgt!" Hana kata dgn beria-ia
"Alaa diaorang tu jealous je sbb Solhyeon tu cantik,pandai,baik~" Hyejin ckp
"Korang ni aq oklah~ Don't worry.."
"Ok kau kata?! dgn bibir berdarah ye, dgn kepala siap tampal bandage ye lagi kau kata ok?!" Hana dan Hyejin mrh aq.
'' Ye aq ok je...dhla aq nk balik... Tq Cik Amy.." Aq keluar dari nurse office tu.
"Solhyeon wait! TQ CIK AMY!"
DI RUMAH
"I'm home...." Aq kata lpstu terus pegi ke bilik aq.
NOBODY P.O.V
'' What happen to her?! '' Jin tanya dekat Hyejin dan Hana.
"Aigooo mlsla..Hana citer." Hyejin ckp pastu duduk kt sblh Jimin.
"Fine." Hana duduk sblh Jungkook
"So???" Rap monster ckp
" Kt sklh kitaorang tadi ada bdk baru...bdk baru tu anak datuk...pastu masa rehat tadi kitaorang tgh mkn when suddenly budak baru tu suruh kitaorang mkn kat tmpt lain tapi Solhyeon tk nk..So bdk baru tu mrh dia, dia tolak Solhyeon sampai jatuh and then tendang Solhyeon dgn geng dia.." Hana kata dgn nada yang sedih tapi pada masa yang sama marah.
" Melebihnya! Diaorang tk tahu ke korang ni lagi berkuasa daripada diaorang??" J-hope tanya
"Seem to be it..but actually kitaorang hide kn identity kitaorang." Hyejin ckp dgn nada yang malas
" Maksud korang?" Suga tanya.
"Hana ckp"
"Ish ko ni! Yela kitaorang hide kan identity kitaorang supaya kitaorang tk timbulkan kekecohan." Hana berkata.
"Ouh daebak!" V berkata.
Authour's shit
I'm sorry again if this story is short!
Anyway!! About pt.6 maybe saya akan post esk or lmbt sikit! Cause peperiksaan tahun dah nk dkt so I need to focus on it. But! We'll see!
Bye!