Solhyeon,Hana dan Hyejin telahpun balik ke seoul. Di sini lah dimana pengembaraan cinta Hyejin dan Jimin dimulakan~.
Jimin P.O.V
Harini aq kena ajak Hyejin keluar gi dinner pastu bawak dia gi jalan-jalan. Entah kenapa aq rasa nervous sangat nak ajak dia keluar. Aq pegi dekat Hyejin yang tengah duduk tgk tv dengan Solhyeon n Hana.
" U-uh H-hyejin-ah.. " Aq cakap dengan suara yang bergetar.
Hyejin pandang aq "Mm?"
"U-uhhhhhh malam ni j-jom k-keluar"
" Malam ni? Uhhhh alaaa tapi malam ni saya dah janji ngan Solhyeon nak main game sesama~"
"Alaaa aq tak kesah la bukannya apa pon~ kau keluar jela ngan Jimin~Sian dia~" Solhyeon ckp selamba.
"O-ouh really?? O-ok then.." Hyejin setuju.
"Uhhh so kita gerak kol 8?"
'' Yeah,yeah for sure ''
Aq bla dari tmpt tu dan pegi kat bilik V. Aq bukak pintu V excited.
PAK! (Bunyi pintu)
"HYUNG!"
"AHHH!!! MAK KAU SEMBELIT BAPAK KAU TERBERANAK!!" V jatuh
"What the hell😑"
"Ish ko ni! Suka masuk bilik orang tak ketuk pintu tau!" V cakap sambil bangun.
"Heh sorry! Anywayyyyy aq berjaya ajak Hyejin keluar!!!"
"Wowww good jobb~"
"Tq!"
"Yeah,yeah whatever now get out of my room" V cakap sambil tolak aq keluar dari bilik dia. Dia tutup pintu.
Ceh.
Solhyeon P.O.V
"Dudeeee!!! You are going to be lateeeee!!!! FASTER SLOW POKE!" Aq jerit kat Hyejin yang tgh sibuk siap2 kat tandas.
"5 minutes!!!"
Aq keluar dari bilik tu dan aq nmpk Jimin. Looking all handsomee~
Jimin clothes:
"Wahhhhh look at youuuu~~"
"What? Why? Ada pape ke kat muka aq??" Dia ckp ngan nada cemas.
"What? No!!! I mean kau nmpk hebat. Hyejin mesti suka!. I hope it went well. You better do your job 😑"
Tiba - tiba ada suara menyampuk.
"Guys I'm done. Lets go."
Kitaorang pusing dan nmpk Hyejin.
Hyejin clothes: