Artık tüm bölümlerimi 20 kişi okuduktan sonra yayınlayacağım.
Okulların açılmasına 2 güncük kalmıştı.Gideceğimiz okulda açıklanmıştı hâliyle. Tam tahmin edildiği gibi Özel Uluhan Üniversitesi'ne gidecektik. Açıkçası çok heyecanlıydım. Kim bilir belki çok yakışıklı çocuklar vardır. Ah! bu fikri düşündükçe içime bir şeyler oluyor.
Ben düşüncelerimle oynarken telefon çaldı ararayan Hande idi "Lara bugün bize gelsene bi film aldım izleriz" Hemen "Tamam"dedim Hande'ye ve telefonu kapattım.
Annemi telefon ile arayıp "Anne ben Hande'lere gidiyorum. "
"Tamam kızım, geç..."
Bu sözün devamını bildiğim için telefonu annemin yüzüne kapattım.
•○•○•●•○•○•
Hande ile film izlerken okul hakkında konuşmaya başlamıştık. Oda benim gibi çok güzel günlerimiz geçicegini söyleyip duruyordu ve aynı benim gibi çok heyecanlı olduğunuda.
Filmi izlerken çok etkilendim açıkçası. Neden derseniz eğer film bizi anlatıyordu. Yani Hande, Sarp, Kıvanç ve beni...Üstelik filme göre biz Kıvanç'la çıkıyorduk.
Kıvanç'la bayadır konuşmuyordum. Ona karşı baya bir rezil olmuştum zaten. Ah! Kahretsin.
Hande bana dönüp "Ne düşünüyorsun....Yoksa Kıvanç'ımı. "
Evet Kıvanç'ı düşünüyordum. Ama inkar etmiştim."Eminim ki onu düşündüğümü anlamıştır." dedim içimden ve büyük bir kahkaha patlattım.
O gün Hande'ler de kalmıştım. Eğlenceli bir gece geçirmiştik. Nasıl bir eğlence derseniz söyliyim eski okulumuzdakileri işlettik. Onların seslerini özlemişim açıkçası...
Sabah uyandığımda üstümde 2 çift göz olduğunu görmüştüm. Çok korktum ama belli etmedim çünkü bu kişi Hande'den başka biri olamazdı dimi? Tam da tahmin ettiğim gibi Hande'ydi. Bana "Biraz gezelim mi ?" dedi.Sorusu aslında kulağa hoş geliyordu. Kafamı tamam dercesine aşağı yukarı salladım.
Hemen üstümü giyindim ve hafif bir makyaj yaptım. Sanırım güzel gözüküyordum. Üstüme en sevdiğim kırmızı ,sade ve mini olan elbisemi giydim altıma da siyah babetlerimi geçirdim.
Dışarı çıkmıştık. Sahilin kenarında dönüp duruyorduk. "Kıvanç'tan hoşlanıyorsun Lara.Boşa "Hayır!"deme belli ediyorsun. "dedi Hande durup dururken ama ben hiç ona cevap vermedim.Ve yürümeye devam ettim.
Bi süre sonra Hande gine cadı kız olup benden gizli Sarp ve Kıvanç'ı çağırmıştı. Benden gizli yaptığı şeylerden hiç hoşlanmıyorum bunu ona da söyledim ama hala yapıyor Of!
Kıvanç ve Sarp bize doğru geliyolardı.Of! Ordan hemen uzaklaşmak istedim tam bir adım attım ki Kıvanç arkadan kolumu tuttu."Tekrar düşmek istersen git" bu söyledikleri karşında öylece dikilip kalmıştım. Açıkçası çok utanmıştım.
Uzun bir süre sonra herkes evlerine dağılmıştı. Allah'tan Kıvanç o geğirik konusunu açmamıştı. Bu yüzden kendimi şanslı bir kız ilan ettim.
Eve gelmiştim. Odama girip kulaklığımı kulağıma taktım. Ve DUMAN-Hayatı Yaşa şarkısını son ses dinledim. Ben bir DUMAN hayranıyım sanki şarkıları benim tüm sorunlarımı gideriyo gibi düşünüyorum. Benim içimi rahatlatıyor her şarkısı.
•○•○•●•○•○•
Bugün okulun ilk günüydü. Bir sürü insan vardı. Hepsi farklı tarz ve tiplerdi. Kimisi iyi insan görünümlü kimisi, sürtük görünümlü kimisi ,piç kimisi...
Ne olursa olsun çok güzel bir okuldu. Okulumu sevdim yani. Arkadaş sıkıntımda yok.
Okulun ilk gününden TANIŞMA partisi düzenlenmişti. Bu partiye gitmeyi düşünüyorum. Tabi Hande de gelirse.
Hande de hemen haberi duyup yanıma koşmuştu." Akşamki parti için hazırlan bebek bugün çok güzel olacak." dedi Hande ve büyük bir kahkaha patlattı.
Akşam ki partide güzel ve çekici olmalıydım. Hatta partinin en güzel kızı olmalıydım. Bu yüzden okul çıkışı hemen eve gittim.
Partiye daha 3 saat vardı ama ben hala hazır değildim .Aman tanrım kesin geç kalıcam dedim içimden.
Ilk önce güzel bir duş aldım. Sonra odama gidip kıyafet seçmeye başladım. Kahretsin ki karar veremiyordum. Hemen Hande'ye kıyafetlerimin fotoğraflarını attım ve bana yardımcı olmasını söyledim. Ama Hande bana cevap vermemişti. Sanırım oda hazırlanıyordu. Kendi seçimimi yapmak için kıyafetlerimi karıştırmaya başladım.
Gine sevdiğim siyah elbisemi üzerime giydim. Yakıştığını düşünüyordum açıkçası.
Makyaj masamın karşısına geçtim ve ordan hafif bir tonda olan kırmızı rujumu aldım ve gine hafif bir şekilde eyeliner çektim ve biraz rimel...
Ardından takı kutumun karşısına geçtim ordan güzel bir kolye ve yüzük seçip taktım.
..PARTİ ICIN HAZIRDIM..
Parti salonunun içine girdiğimde tüm gözlerin üstümde olduğunu gördüm. Bu benim çok hoşuma gitmişti. Tabi Kıvanç'ın beni gözleri ile sömürüsü kadar olmasada.
Hemen gözlerimle Hande'yi aradım. Kenarda duruyordu. Sanki oda beni arıyordu. Hemen bir el işareti yaptım ve Hande yanıma geldi. Ona birileriyle tanışıp tanışmadığını sordum oda bana bir kızı işaret edip "Su ile tanıştım " dedi.
Benim gözümde kız tam bir sürtüğe benziyordu. Ve Kıvanç'ı kesiyordu gizli gizli açıkçası bu beni çok rahatsız etmişti.
Hemen Kıvanç'ın yanına gittim."Eğleniyor musun bari?" "Evet gibi!" Bu cevabı beni şaşırtmıştı fazlasıyla ne olmuştu da GIBI sözcüğünü söylemişti.
Ona" Neden gibi ?"diye sordum oda "Sıkıldım ve sürekli bir kız bana bakıyor bu da beni rahatsız ediyo."
Kıvanç bir kızın ona bakmasından rahatsız mı olmuştu. Ah! bu çocuğun derdi neydi.
Biraz fazla saçma olmuş olabilir kusura bakmayın multimediaya Lara'nın balo kıymetini atıcaktım ama bilgisayar bozuk. Belki diğer bölüme koyarım. Saçma olduysa tekrar kusura bakmayın. Sizi seviyorum okumaya devam edin. 20 kişi okuduktan sonra da yeni bölüm. :)
Öptüm muckss