Bölüm 1

77 2 0
                                    

Güneşin yakıcı ışınlarıyla yeni bir sabaha merhaba dedim. Bugün güzel olmalıydı. Hemen kalkıp hazırlandım.En yakın arkadaşım -Hande- ile yüzmeye gidecektik. Ama henüz nereye gideceğimizi bilmiyorduk.Aşağı inip ailemden fikir almak iyi gelebilirdi. Bu nedenle içime sarı mayomu

giyip üstüne de bol ve salaş olan kırmızı elbisemi giydim.Ayağıma siyah babetlerimi  geçirdikten sonra aşağı indim .

Ne olur ne olmaz diye çantamı kontrol ettim. Kapalı havuz olduğu için güneş kremi almama gerek yoktu. Onun dışında... Peçete, telefon, tampon (ne olur ne olmaz)havlu, havuz gözlüğü hepsi tamamdı. Aşağı inebilirdim.

"Günaydın!" diye bağırırken annem ve babam da sırasıyla karşılık verdi. "Günaydın bebeğim" "Günaydın kızım" 

Hizmetçi, önüme servis tabağını koyduktan sonra çatalımı patatese batırdım. Hızlıca çiğneyip yuttuktan sonra bir konu açmak için hareketlendim. "Bugün Hande ile yüzmeye gideceğiz.Ama nereye gitsek karar veremedik. Yardımcı olursunuz diye düşündük"

Babam gazetesini okurken gözlerini bana çevirdi. Annem de bana bakarken tuhaf bir şey mi söyledim diye düşündüklerimi tarttım. Kötü bir şey dememiştim. Neden öyle bakıyorlardı ki? Sanırım düşünüyorlardı. "Şirketin havuzuna gidebilirsiniz. "

İyi fikirdi. Hemen Hande'yi arayıp haber versem iyi olacaktı.Düşündüklerimi dile döktüm. "Ben Hande'ye haber vereyim, izninizle." Koşar adımlarla odama çıktım.

"Alo Hande.Babamla görüştüm şirketin havuzuna gidebileceğimizi söyledi. Ne dersin?"

"Olabilir.Aslında benim de söylemek istediğim bir şey var.Sarp da gelecek bir arkadaşıyla."

Kız kıza takılacağımızı düşünürken sevgilisi Sarp ve adını bilmediğim arkadaşı da nereden çıkmıştı böyle? Hah.Bu seferlik kabul edebilirdim sanırım.

"Tamam.Görüşürüz" dedikten sonra telefonu kapattım.

Havuza vardığımda Hande'nin çoktan gelmiş olduğunu gördüm. "Selam" derken, sanki birbirimizi yüz yıl görmemiş gibi sarıldık. Biz böyleydik işte. Kötü ya da iyi bir şey olsun sarılmanın, dünyadaki en güçlü ilaç olduğunu savunurduk.

"Sarp ve Kıvanç gelmiş!" Hande'nin bağırışları üzerine kafamı o yöne çevirdim. Sarp kıvırcık saçları ile oldukça tatlıydı. Sarp mavi şort giyerken adını daha yeni öğrendiğim Kıvanç ise kırmızı şort giymişti. İkisi de oldukça sevimli gözüküyorlardı. En şaşırtıcı olan şey ise Kıvanç ve benim kırmızı, Sarp ve Hande'nin mavi giyinmiş olması idi.

Tuhaf.

Biraz sohbet edip tanıştıktan sonra Kıvanç telefon numaramı istedi. Bende verdim.

"Konuşuruz arada"

Ona cevap vermeyip gözümü Hande ve Sarp'a çevirdim. Mutlulardı, fazlasıyla. Sarp'ı Hande ile ben tanıştırmıştım. Sarp, liseden arkadaşımdı. Biz ise Hande ile tanışıyorduk -babalarımız ortak- ama samimi değildik. Hande ile samimi olduktan sonra Sarp ile çok yakıştığını ve birbirlerini iyi anlayacaklarını düşünmüştüm.Şu ana kadar dediklerim doğru da çıkmıştı hani.Ama ilerisi için konuşamam tabii ki.

"Havuza girsek artık" Hande uzaktan mızmızlanırken onun isteği olsun diye havuza balıklama atladım. Arkamdan Kıvanç atladı ve suyun altından yüzerken belimden yakaladı. Tanışalı bir saat olmuşken ne bu samimiyet?

Suyun üstünden çıkarken ardından o da çıktı. "Napıyorsun sen ya?" diyip tokatı yapıştırdım. 

"Ov. Bu sert oldu!" Sarp'ın dediği bu söz üzerine ona da bir tane patlatırdım da dua etsin en yakın arkadaşımın sevgilisiydi.

Sarp'a ölümcül bakışlarımı yollarken Sustum dercesine ağzına fermuarını çekti.

Tekrar suya dalacakken Kıvanç bileklerimden tutup dalmamı engelledi. "Sadece...Her neyse" diyip daldı.Ağzım o şeklini almışken onun yüzdüğü tarafın tersine yüzdüm. Umrumda bile değildi. Ukala.

Çok kısa oldu farkındayım ama öbür bölüm çok daha uzun olacak :') Beğenin ve yorum yapın lütfeeennn :')

Zamanınız yoksa bir saniyeden daha az süren begeniyi yapın.

Zamanınız varsa bir iki dakikanızı ayırıp yorum yapın lütfeeenn ♡ :')

▪ Olaylar İçinde Aşk ▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin