13.kapitola

4.1K 79 0
                                    

Ráno mě probudil Cam "Vstávej Honey, musíme jít na snídani" řekl krásným hlasem. Usmála jsem se a šla jsem se nachystat. Pak jsme šli s Camem na pokoj.

"Dneska ma byt tady ve městě pouť půjdeme?" zeptal se Cam. Já jsem nadšeně začala skákat "Jooo!" řekla jsem šťastně. Cam se jenom smál. Šla jsem si obléct :

"Sluší ti to" řekl Cam když sme odcházeli z pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Sluší ti to" řekl Cam když sme odcházeli z pokoje. "Ty taky nejsi k zahození" odpověďela jsem mu.

Šli jsme městem. Ještě sme zašli do pár obchodu. Pak jsem šli na oběd a teď hurá na pouť!

Šla jsem natěšená jako malá holka a táhla Cama za sebou který se jen smál. "Honem pojď ať všechno stihneme" řekla jsem. "Neboj se všechno stihneme" řekl. Došli jsem tam bylo to obří. Nemohla jsme si vybrat na co půjdeme první.
Cam vybral nějakou horskou dráhu. Bylo to super. Pak sme šli na další 4 kolotoče.

Potom šel Cam do fronty kde se vystřeluji růže a velcí plyšáci
Už prisel na řadu vystřelil mi velkého medvěda a pak růže. "Jeee děkujuu" řekla jsem a objala medvěda. "Já chci taky obejmout" zaškemral Cam. Tak jsem na něho skočila a pořádně ho obejmula.
Koupili jsem si cukrovou vatu a blbli tam. Bylo to úžasné.

Už se stmívalo a Cam navrhl ať půjdeme na ruské kolo. Koupili jsme si lístky a sedli si dovnitř. Bylo to úžasné. Najednou mě nahoře Cam chtěl za ruku. Jen jsem se nad tím pousmála. "Je to tu nádherné" řekla jsem s úžasem.

Pak jsem šli ještě a několik kolotočů.
Teď právě s vyrážíme zpatky na hotel. Šli jsem takovou temnou uličkou. Najednou mě někdo přitahne ke stěně. "Takže holčičko teď is pořádně užiju" řekl slizky hlas. "Ty hajzle nech ji být!" zařval na něho Cam a začal ho mlátit. Pak na jeho ještě něco zařval a šel za mnou. Přitáhl si mě do objetí. Vzal mě na záda a odnesl mě na hotel.

"Came nepůjdeme ještě na pláž?" zeptala jsem se. "Jojo mužem jen se presleču. Oba jsem se přeslekli do plavek a mohly vyrazit.

Bylo tam krásně. Šli jsem se zaplavat a pak jsme se procházeli po krásné pláži." Víš Katie.. " řekl Cam a zastavil se. Čekala jsem co z něho vypadne. "Je mi s tebou vážně dobře a mám tě moc rád. Ne jenom rád cítím něco víc. Ale nevím jestli to cítíš stejně. Už od první chvíle ses mi líbila a já na tebe furt myslel. Víš Katie já tě miluju! A chtěl jsem se zeptat..... Cítíš to stejně, dáš mi šanci? " řekl a čekal nervózně na mou odpověď. " No Came.. "chvíli jsem se odmlčela." Ano, já tě taky miluju " řekla jsem po chvíli. Cam se na mě podíval výrazem to myslis vážně?!?. A já jen přikývla. "Pane bože Katie udělala jsi mě tím nejšťastnějším klukem na světě!" řekl a dal mě do vzduchu a začal se mnou tocit. Byl moc šťastný. Pak mě položil na zem dívali jsme se sobě do očí. A pak mě políbil bylo to překrásné. Prohloubila jsem náš polibek a pak sme ruku v ruce šli na hotel

" Furt nemůžu uvěřit že si řekla Ano " řekl až sme přišli na hotel. Prisla jsem k němu a jen jsem ho políbila. Pak jsem se šla umýt a dala si tílko a tanga. Když jsem přišla Cam se na mě díval tím svým úšklebkem. "Copak?" zeptala jsem se a skočila k němu do postele. Cam si mě dal pod sebe a řekl "Teď si jenom moje" a pak se začal přibližovat. Začali jsme se libat bylo to úžasné. Pak se oddálil a zeptal se "Nepustíme si nějaký film? ". "Jo můžeme" odpověďela jsem. Vzal notebook a něco tam pustil. Já jsem se k němu přitulila a on mě obejmul.

Byla už půlka filmu a Cam se na mě pořád díval. "Proč se na mě furt tak koukáš?" řekla jsem po chvíli. "Jsi tak krásná a jen moje" řekl a usmál se. Já ho políbila. Po každém polibku se cítím tak dobře.

Skončil film Cam uklidil notebook. Já jsem se k němu přitulila a dala mu jemnou pusu. "Jen takovou malou?" řekl dětinsky Cam. Než jsem stihla cokoliv říct už sei přisal na rty. Bylo to překrásné jako vždy. "Miluju tě Katie" řekl. "Já tebe" řekla jsem. Pak si mě přitáhl do objetí a pomalu sem usinali.

Tell me you love me (▪️Cameron Dallas ▪️) Kde žijí příběhy. Začni objevovat