Takže dneska je pátek a já sedím právě ve škole. Ještě že je ta party potřebuju se nějak odreagovat. Ale štve mě že mě Cam ignoruje už docela dlouho dobu. Nevím co s ním je ale má té dnešní party se to pokusím zjistit. Z mého přemýšlení mě vytrhl křik učitelky. "Collinsnová k tabuli!". Otráveně jsem se zvedla a šla k tabuli. Tam na mě začala vytahovat nějaké otazky a já skoro nic nevěděla jelikož sem se furt soustředila jen na jedno. Na Camerona.
"No tak dneska za pět!" řekla hnusně učitelka a já se šla zpátky otráveně posadit.
Právě sedíme na obědě a je tu skoro celá naše parta ale někdo chybí. A ano ten někdo byl Cameron. Když jsem se ptala ostatních jestli o něm něco neví tak jenom že s něma moc nemluví a že když jo tak se chová jinak. Docela mě to zarazilo ale tak co už no. Řekla jsem si že určite bude dneska na party a že si to s ním vyjasním. Nebo spíš doufala jsem.
Po obědě jsme se s holkama dohodli že se najdeme až na party. A pak sme každá šli domů bylo kolem 4 a párty začínala v 8 tak jsem měla hodně času. Šla jsem domů jak jinak než pěšky.
Už jsem doma a dívám se na televizi s Joshem. "Jo dneska jdu na party tak na mě nečekej" oznámila jsem mu po chvíli. "Dobře a ještě sem ti zapomněl říct že dneska zase odjíždím a vrátím se až v pondělí večer tak hlavně tady ty nepořádej žádnou party" řekl se smíchem. Ale mě moc do smíchu nebylo jelikož zase odjíždí a mě tady nechává opět samotnou. Asi zpozoroval z mojí tváře co si myslím protože řekl "Neboj na ti to pak vynahradim." na to jsem už nic neřekla a dívala se dal na televizi.
Právě je 7 hodin a já se začínám chystat. Učesala jsem se a namalovala a vzala si na sebe
A mohla jsem vyrazit.
Prave stojím před Dylanovym domem a párty už je v plném proudu. Jdu do vnitr a ovane mě zápach alkoholu a cigaret. Pak jdu na bar. Rozhlížim se jestli nenajdu holky. Po chvíli mi někdo zakryl oči. Oddělala jsem je a byla to Beca a vedle ní stala Amy. "Ahoj kočky" pozdravil jsem je. Pak sme se obejmuli "Sluší vám to" řekli jsme všechny tři na raz a začali se smát. Pak jsme chvíli seděli na baru dokud si pro Becu a Amy nepřišli nějací kluci a nezatahli je na parket. Já jsem do sebe nacházela pár panáku.
Pak už jsem byla docela dost ožrala tak jsem se rozhodla že půjdu tančit. Šla jsem na parket a začala se vrtět do rytmu hudby. Po chvíli mě silné paže chytli za pás a kroutili se mnou. Kdybych se tak neožrala tak bych ho od sebe odstrčila ale jelikož sem byla fakt hodně ožrala tak sem to nechala tak. Sem tam sem se mu otřela o rozkrok a šlo vidět že se mu to líbilo. Chtěla jsem zjistit kdo to je tak sem se otočila. Byl to Cameron. Celý večer sem ho sháněla a konečně jsem ho našla. Vytáhla jsem ho z toho domu na zahradu.
Pak jsem na něj zpustila. "Proč mě ignoruješ? Proč se mi vyhybas a teď děláš jakoby nic?" řekla jsem mu. "Ale no tak Baby tak si to tak neber" řekl namyšleně Cameron."Jo jasně nemám si to tak brát a to že se nikomu neozveš a my se o tebe bojíme to je ti úplně jedno. Hlavně že si tam s těma tvýma novým kámošema a kdo ví co tam děláte." řekla jsem dost nasrane už jsem docela i byla střízlivá tak to dávalo trochu smysl. "To je moje věc s kým sem a vám do toho moc neni!" řekl hnusně a odešel. Prostě mě tam nechal stát úplně zmatenou. Nechápala jsem to. Chtěla jsem jít domů ale nejdřív jsem šla najít Becu nebo Amy a říct jim ze je mi blbě a že už půjdu domů. Po chvíli hledání jsem našla Amy. Řekla jsem ji ze je mi Teda blbě a že už půjdu. Amy jenom přikyvla a já odešla domu.Doma jsem si lehla na postel a přemýšlela nad tím co Cameron rekl. Bylo to od něho hnusné ale tak co no. Jak che vybral si sám. S těmi to myšlenky jsem pomalu upadla do říše snů.
ČTEŠ
Tell me you love me (▪️Cameron Dallas ▪️)
Novela JuvenilPříběh je o 16-leté dívce jménem Katie, která je ve druháku na střední škole. Ale co se stane když se setká s největším badboyem na škole? (Dokončeno)