Ráno mě probudil hluk z kuchyně a Cam už u mě neležel. Vstala jsem a šla jsem se podívat co to je. Byl to Cam který dělal snídani. Byl tak sladký. "Dobře ráno" řekla jsem. "Dobré ráno lásko" řekl a otočil se na mě. Přišla jsem k němu blíž a přes rameno jsem se podívala co kuchti. "Jé lívance" řekla jsem s nadšením. " Pro moji princeznu všechno" řekla a já jsem byla v sedmém nebi. Sedla jsem si ke stolu a Cam to nachystal
"To byli ty nejlepší lívance jaké jsem kdy jedla" řekla jsem s plnou pusou.
Cam se jen usmál a řekla" Jsem taky nejlepší kuchař se pozná " na to jsme se začali oba strašně moc smát.
Pak sme si lehli na gauč a celý den tam strávili.O TÝDEN POZDĚJI
Achjo už zase chodíme do školy. Za ten tyden se toho moc nestalo. Jen se vrátil Josh ze Španělska a s holkama sme byli v kině a na nákupech.
Prave je 7 a já se chystám do školy.Vyrážím 6 domu a mířím to rovnou do školy. Před školou potkám Becu a tak jdeme spolu do školy. Dneska je aspoň středa tak už jen dva dny a zase volno." Co kdybychom šli v pátek na Dylenovu party?" zeptala se Beca. "To zní dobře" řekla jsem ji.
Ve škole to šlo v celku rychle. Teď sme před školou a čekáme na Amy. Konečně přišla. " Ahooj holky nechcete jít dneska do nakupaku?" řekla Amy když došla. "Jojo" řekli sme s Becou zároveň.
Právě sme v nakupaku a vybíráme nějaké sexy oblečení. Teď míříme do Victoria Secret a pak do Sturbucku.
Koupila jsem si podprsenku a tanga Beca a Amy Taky.Ted sedíme v Sturbucku a pořád se na nás dívá nějaký kluk. Po chvíli k nám přijde "Ahojte krásky je tu volno?" řekl a sedl si vedle mě. Nic sme neříkali. Pak se mě zeptal "A ty kočko jak se jmenuješ?". "Jmenuji se Katie a nejsem žádná kočka" řekla jsem hnusně. "Uu tak kočička a drápky jo to se mi líbí" řekl a víc se ke mě přiblížil. "Ale no tak baby co kdybychom si někam zasli jen my dva" řekl slizkyn hlasem. "Nezajdem a teď vypadni bastarde jeden" řekla jsem hnusně a pridrzle. Jen se zvedl a odešel. Pak jsem si chvíli povídali a rozhodli jsme se že půjdeme. Šla jsem to zaplatit a chtěla jsem jít ven kde na mě čekali holky. Když už sem odcházela od pokladny tak mě někdo plácl přes zadek. Rychle jsem se otočila a viděla toho kluka. "Máš fakt sexy zadek" řekl. "Soukromý majetek" řekla jsem a dala mu facku. Pak jsem odešla ven.
Teď jsem doma a s joshem se dívám na filmy. Mezitím mi výpravy příběhy ze Španělska.
Teď jdu dělat večeři. Když jsem jí snědli tak jsem se šla umýt a šla k sobě do pokoje pak jsem udělala tu svoji "Noční rutinu" a šla do postele.
A pak jsem pomalu upadla do říše snů.Další kapitola je tu. Snad vám nevadí že jsem tak moc přeskočila ale to by byla nuda. Doufám že se vám zatím příběh líbí.
Vaše Nicol a Andy ❤️
ČTEŠ
Tell me you love me (▪️Cameron Dallas ▪️)
Teen FictionPříběh je o 16-leté dívce jménem Katie, která je ve druháku na střední škole. Ale co se stane když se setká s největším badboyem na škole? (Dokončeno)