Dnes jsem se probudila a bylo mi strašně špatně. Dneska toho asi moc nenadělám. Ale tak co už stejně si potřebuju všechno srovnat v hlavě. Hlavně tu věc s Cameronem. Nevím co s ním je a moc mě to mrzi.
Nějak dobelham dolů do kuchyně a hledám prasek od bolesti. Upřímně nevím jestli je mi víc špatně fyzicky nebo psychicky ale je to fakt zlý. Konečně jsem našla prášek a napustila si vodu. Šla jsem si znovu lehnout.
Vzbudila jsem se až v 1 hodinu a šla si něco vzít na jídlo. Jenomže jak sem šla dolů tak sem uklouzla na schodech a spadla dolů. Narazila jsem hlavou asi na každý schod. A víc už si napamatuju.
Pohled Camerona:
Nevím proč se včera Katie tak naštvala no co? Prostě sem neměl náladu se s nikým bavit. A hned z toho dělá vědu. No jdu si to s ní vyříkat. Jdu k jejímu domu.
Právě stojím před jejím domem a přemýšlím jestli mám zazvonit a nebo tam vlézt.
Nakonec jsem zvolil zvonek. Zvoní jsem už 3x a furt nikdo neoteviral. Tak jsem zkusil kliku taky nic. Vylezl jsem na strom a zkusil balkonové dveře. Jako vždy byli otevřené. Vešel jsem do pokoje ale nebyla tam. "Katie?" zavolal jsem do domu. Ale žádná odpověď na zpátek.
Prohlédl jsem celé horní patro nebyla tam. Ale až jsem scházel schody málem sebou sekl. Katie tam ležela totálně domlácená a u hlavy měla obří louži krve. Rychle jsem k ní přiběhl byla v bezvědomí. Zase ji takhle vidím to už jsem nikdy nechtěl.
Vzal jsem ji do náručí a běžel s ní až do nemocnice.Když jsem tam doběhl všichni se na mě jen divně čuměli. "Tak pomůže ji kurwa někdo?!?" zařval jsem nasraně.
Konečně ke mě proběhl nějaký doktor a sestřičky. Vzali ji na nasotika a někam odjeli. Sedl jsem si tam na židli a čekal co se bude dít. Nikdy jsem nebyl takhle vynervovaný.
Po chvíli rychle vyběhli a s nositky kde byla Katie ven. Lekl jsem se. Kolem probíhal doktor tak jsem ho zastavil a zeptal se "Co je sní, kam ji vezete?". "Nesmíme cizím lidem dávat informace o jejím zdravotnim stavu" řekl doktor. "No ale já jsem její přítel" řekl jsem trochu vahave ale doktorovi to zřejmě stačilo. "No tak to je jiná. Vaše přítelkyně utrpěla vážně zranění hlavy. Ztratila moc krve. Teď jede na sál. Je ve vážném stavu" řekl a odběhl. Když jsem tohle slyšel nemohl jsem tomu uvěřit. Zavolal jsem proto Bece a Amy ať jsem přijdou. Sedl jsem si na židli a zase čekal."A tady si" ozvalo se z konce chodby. Otočil jsem se a viděl totalne údychanou Becu a Amy. Došli ke mě. "Tak co se stalo?" zeptala se Amy. "No šel jsem k ní domu a zvonil jsem ale ona neotevirala a tak jsem vylezl balkonem a prohlédal jsem cele horní patro a nic no a když jsem chtěl sejít dolů tak jsem ji tam viděl na zemi a u hlavy měla velkou Kaluži krve. Rychle jsem ji vzal do náručí a utíkal s ní do nemocnice. " řekl jsem sklesle." Ježíši! " řekli obě naráz.
" A říkali něco doktoři? " zeptala se Beca." Jo no že je ve vážném stavu a teď je na sále ". Řekl jsem s kamennym výrazem. Na to už nic neřekli a obě si sedli zničené na sedadla. Byl jsem z toho hodně špatný. Snad bude v pohodě. Ale někdo by měl asi zavolat jejímu bratrovi a co jde.
Vzal jsem mobil do ruky a vytočil jeho číslo po chvili to zvedl.
Josh
Haló?
Cameron
Ahoj tady Cameron, chtěl jsem ti jenom něco říct.. Víš... Katie je v nemocnici a právě je na sále a je Ve vážném stavu.
Vykoktal jsem ze sebe.
JOSH
COŽE!?!! CO SE JÍ STALO!!
CAMERON
Nevím našel jsem ji u vás doma na zemi pod schodama celou potlučenou a u hlavy měla strašnou kaluž krve. Tak jsem ji rychle zanésl do nemocnice a už tu sedím tak hodinu a furt nic.
Josh
Pane bože! no děkuju že si mi zavolal. Podle všeho máš o ní velký strach. Bohužel nemůžu přijet ale doufám že se o ní ty postaráš. Pokusím se sice co nejdřív ale nevím kdy přesně. Prosím postarej se o ni
Cameron
Dobře postarám se o ni.
Josh
Díky moc a až budeš něco vědět tak zavolej ahoj.
Cameron
Jo neboj zavolám čau.Tak jo to by bylo teď už jenom počkat kdy dojdou doktoři. Sedl jsem si zpátky na židli.
Po chvili Beca s Amy už museli jít tak jsme se rozloučili. Já pořád čekal v nemocnici. Snad bude v pořádku. Musím se o ní postarat. Už ji nechci vidět trpět. Znovu už ne.
ČTEŠ
Tell me you love me (▪️Cameron Dallas ▪️)
Novela JuvenilPříběh je o 16-leté dívce jménem Katie, která je ve druháku na střední škole. Ale co se stane když se setká s největším badboyem na škole? (Dokončeno)