„Chceš mi opravdu říct, že ta party dala dohromady dva lidi, které smrtelně nenávidím?" Zeptala se mě Nicole, která si s úsměvem vykračovala školní chodbou a smála se udiveným pohledům na naše dvě osoby.
„Koho myslíš?" Zeptal jsem se po chvíli, co jsem si nemohl vzpomenout, koho ona zrovna může nenávidět.
„Přece Sherill a toho tvého kamaráda, jak že se jmenuje?" Otočila se na mě.
„Jack." Odpověděl jsem jí.
„Jo, přesně toho myslím, fakt prasák to je, jen všechny holky osahává, někdy mám chuť na něho zavolat policii za sexuální obtěžování, fakt čuně." Pokračovala dál a já jsem si v duchu musel jen povzdechnout, od rána pusu nezavřela.
„Budeme nejpopulárnější pár na škole a všichni budou chtít být jako my." Zatahala mě za tváře a já jsem ji vzal batoh, zatímco si vytahovala věci ze skříňky.
„Děkuji." Usmála se na mě a vzala si ho.
„Já vím, že moc mluvím, omlouvám se ti, ale já jsem prostě ukecaná a po ránu bývám s holkami, tak se vykecám, ale dnes jsem s tebou, tak potřebuji mluvit a vím, že melu kraviny, které tě ani nezajímají, co kdybychom se po škole potkali a šli spolu na oběd?" Překvapeně jsem se podíval na Nicole a nechápal jsem, jak tohle zrovna ona může přiznat.
„To bychom mohli." Usmál jsem se.
„Budu se těšit." Obešla mě s úsměvem na tváři a já nechápal, kde se to v ní vzalo.
„Fakt Nicole?" Zastavil se u mě Jack a já jsem pokrčil rameny.
„Fakt Sherill?" Zeptal jsem se nazpět.
„Chceš zničit naše přátelství?" Zeptal se výhružně.
„Už si ho zničil, Jacku, pokud se ptáš na tohle a já si po škole zajdu s Nicole na oběd a ty s tím nic neuděláš. Měl si pravdu, měl bych začít žít, ani jsem nevěděl, o co přicházím, kdyby mi to Sherill neukázala, ale říkám ti, jestli něco Sher uděláš, tak ti rozbiju hubu nebo jakékoliv jiné holce." Zavrčel jsem a všiml si za ním Sher.
„Co by mi měl udělat?" Zeptala se nechápavě.
„Nic." Odsekl jsem.
ČTEŠ
Perfect Girl
Teen FictionOna: Prohrábla si vlasy a nasadila ten nejkrásnější úsměv, který uměla, jakoby ji nic nemohlo rozházet. Na sekundu zavřela oči a zatřásla hlavou. Potom jen vešla dovnitř, do dokonalého světa, kde stížnosti a vaše názory nejsou vítány. On: Dokonale o...