Nadechla jsem se, spíš jsem popadala dech, ležela jsem na něčem studeném, nejspíš na zemi a netušila jsem, co se stalo před hodinou ani celý den, neměla jsem ponětí, kde jsem.
Když jsem se rozhodla otevřít své oči, neviděla jsem nic, všude okolo mě byla tma.
V mé hlavě běhalo tisíce otázek, ale jedna neměla odpověď. Rukami jsem si přejela po těle, ale jediné, co jsem zjistila, bylo, že jsem nahá, byla jsem uprostřed ničeho a ještě k tomu nahá. Lhala bych, že jsem se nikdy neprobudila nahá v cizím pokoji bez vzpomínky na minulou noc, ale já jsem si v téhle chvíli byla jistá, že jsem včera nepila, teda pila, ale tolik, abych si dnes nic nepamatovala.
Netoužila jsem být zas jen za pouhou hodnou dcerušku, která obstarává klienty pomocí jejich synů nebo jich samotných. Někteří měli ženy a to jim nebránilo večer poslat svého řidiče, aby mě vyzvedl na luxusní večeři, po které následoval hotelový pokoj. Můj otec to nadšeně sledoval, hlavně když dostal potom zakázku za velké peníze, o mně mu nikdy nešlo.
Netušila jsem, jestli matka o tom věděla, ale pochybovala jsem, že by si nevšimla, že skoro každý víkend nespím doma. Takhle se získávaly peníze, proto jsem tenhle svět tolik nenáviděla a znovu jsem nechtěla být hračka na peníze.
Musela jsem si udržovat figuru, jen když jsem o kilo přibrala, bylo zle. Jednu věc jsem věděla, tahle hezká tvářička nebude navždy jako tátova firma.
Postavila jsem se, nechtěla jsem se rozbrečet nebo křičet, chtěla jsem být silná, jak mě to roky všichni učili. Ruce jsem dala před sebe a začala nahmatávat stěnu, až jsem nakonec nahmatala dveře, které se pod mojí váhou otevřely, to co jsem viděla za nimi, mi úplně změnilo pohled na svět.
Na mém těle byly malé modřinky, věděla jsem přesně, o co šlo, nejhorší bylo, že byly skoro všude. Má prsa byla poseta cucfleky, teď už se mi do očí opravdu začaly drát slzy.
Stála jsem uprostřed lesa u nějaké boudy, ale to co mě nejvíc děsilo, co se mi stalo včerejší noc.
Měla jsem plné právo se domnívat, že jsem byla znásilněna, ale koho to bude zajímat?
ČTEŠ
Perfect Girl
Teen FictionOna: Prohrábla si vlasy a nasadila ten nejkrásnější úsměv, který uměla, jakoby ji nic nemohlo rozházet. Na sekundu zavřela oči a zatřásla hlavou. Potom jen vešla dovnitř, do dokonalého světa, kde stížnosti a vaše názory nejsou vítány. On: Dokonale o...