"Nog vijf kilometer!"roept haar moeder vrolijk. "Fantastisch" zegt Lena sarcastisch. Nog even en dan zitten ze voor drie weken- ja drie héle weken- op een flut camping in een tent. En om het nog erger te maken; het regent. "Ja, we zijn er!"roept Lena's vader. "Woehoe, wat een feest..." "Lena, wil je eens niet zo ondankbaar doen. Je bent wel een puber en ik begrijp dat ook, maar je bent stront vervelend." O nee hè, ook nog dat gezeur van haar moeder. "Mam, wat denk je wel niet? Dat ik dit leuk vind?! In de regen in een tent terwijl de rest van de klas op Ibiza zit!" Daar was haar moeder heel even stil, maar herpakt zich dan; Sorry schatje, maar we willen gewoon goede ouders zijn en het allerbeste voor jou en en- "Dames" zegt mijn vader."We kunnen nog niet naar onze plek toe." "Wat?" Lena ziet dat haar moeder in de stres schiet. "De receptie en de poort waardoor we moeten zijn tussen 13:00 uur en 15:00 uur gesloten." Ook dat nog, moeten we hier anderhalf uur wachten.
Na een half uur komt er nog een gezin aan in een oude Citroën die lang niet zo mooi is als hun BMW. Lena herinnert op de een of andere manier vaag hun gezichten en auto. Ze zal ze wel op de snelweg gezien hebben. Eerst stappen er twee volwassenen uit die ongeveer net zo oud zijn als haar ouders. Dan stapt er een meisje met lang stijl bruin haar uit, met in haar hand een IPod en oortjes in. En tot slot een jongen. Een niet zo'n hele lelijke jongen. Een jongen met goudblond haar dat een beetje door de war zit. Ze zijn ongeveer net zo oud als Lena. Lena's vader is er al heen gelopen om te vertellen dat ze niet de camping op kunnen.
Lena bestudeerd de jongen nog eens goed. Van boven naar beneden:
shirt: Name It
riem: zonder merk
broek: Vingino
schoenen: Vans
Kan er mee door, denkt Lena in zichzelf.
Hey,
sorry dat het zo lang duurde voor dat ik een nieuw hoofdstuk er op had gezet, maar bij deze.
Ik was mijn boeken aan het kaften en ik had echt even geen zin meer (ik had pas 1 boek gedaan) dus ben ik maar een nieuw hoofdstuk gaan schrijven.
please comment&vote!
JE LEEST
Nice To Meet You
RomanceLena is het grote voorbeeld voor vele meisjes. Ze is knap, niet dom, heeft rijke ouders en is blond. Het perfecte blond. Als de vakantietijd aanbreekt, kondigt de school aan dat 4 havo -met toestemming van de ouders natuurlijk- naar Ibiza gaat. Lena...