De tent staat. Wat een wonder. Hoe haar ouders dat voor elkaar hadden gekregen was Lena een raadsel. "Lena!" roept haar moeder. "Help je even met de tassen uit de auto halen?"
"yeah right, echt niet! Daar heb je niet voor niets mensen voor!" "Lena toe nou!" jammerd haar moeder. "En anders vraag je het maar aan pap" "Dat kan niet, die is voor jou de wifi-code aan het halen en-"
Snel holt Lena naar het toiletgebouw. Ze gaat een hokje in, wat toevallig het kinderhok is met een mini wc en een mini douce, en gaat daar op de bril van de wc zitten. Lena pakt haar IPhone 5s uit haar broekzak en checkt haar berichten. 1 van Roos. 1 van haar moeder, die zegt dat ze naar de tent moet komen. En 2 van haar ex die haar maar blijft stalken. Eens kijken, eerst het bericht van Roos:
Roos: Hey, hoe is het daar? Hier is het helemaal te gek, super mooi weer en hele knappe jongens!
Lena: Over mooi weer is hier absoluut niet te spreken; het regent al sinds we aangekomen zijn. Wel een knappe jongen gezien, maar het blijft hier verschrikkelijk!
Dit is zó oneerlijk! Zíj zou op Ibiza moeten zitten, zíj zou de gene zijn die knappe jongens zou spotten. Waarom zit ze dan hier op een camping in de regen?
Lena heeft ook een bericht van haar moeder, maar ze heeft absoluut geen zin om die open te maken. Verder naar het bericht van haar ex Justin.:
Justin: Hey babe, hoe is het?xx
Justin: ??
Dat vindt Lena toch zó irritant; dat ze je niet eens de tijd geven om te reageren.
Als ze alle berichten heeft gelezen besluit Lena weer terug te gaan naar de tent. Ze doet het hokje open en knalt met haar voorhoofd op de borst van die knappe jongen die ze had gezien. "Eh sorry..." stamelt Lena. "Het is oké, maar wat doe je in het kinderhok?" O shit, hij heeft haar daar natuurlijk uit zien lopen. "Nou ja, maakt ook niet uit, ik heet trouwens Jayden."
"Ik ben Lena"
JE LEEST
Nice To Meet You
RomanceLena is het grote voorbeeld voor vele meisjes. Ze is knap, niet dom, heeft rijke ouders en is blond. Het perfecte blond. Als de vakantietijd aanbreekt, kondigt de school aan dat 4 havo -met toestemming van de ouders natuurlijk- naar Ibiza gaat. Lena...